27 Eyl 2016

İçerde


Dizi okulun mezuniyet töreniyle başlamaktadır. Sarp’ın daha önce kaçırılan kardeşi Umut daha sonraki adıyla Mert’de aynı polis okulunda eğitim görmektedir. Mert hayatında giren Melek’in sayesinde sokaklardan kurtulmuş ve polis okuluna başlamıştır. Sarp ve Umut’un babalarının yıllar önce işlemediği bir suç yüzünden ellerine kelepçe takılarak götürülmesine tanıklık etmeleri hayatlarında yaşadıkları büyük trajedilerden biri olmuştur. Babalarının hapse atılmasından sonra Umut’un kaçırılması iki kardeş arasındaki bağı tamamen koparmasa da yıllar sonra her ikisi de polis olmayı seçerek aynı okulda birbirlerinden habersiz bir şekilde buluşmuşlardır. Polis Akademisi’nin mezuniyet töreni geldiğinde ise Sarp’ın hocası Yusuf Kaya, Sarp’ın babasının kötü niyetli oyunlarını gözler önüne sererek meydan okur. Okuldan atılacağını son anda öğrenen Sarp ise hocasına törende silah çekmiş ve daha sonra hapse girmiştir. Sarp’ı savunmaya gelen avukat zamanında kardeşi Mert’e yardım eden Melek’tir ve ünlü mafya babası Celal Doğan'ın manevi kızıdır. Sarp’ın hapse girmesiyle Mert artık ikinci plandadır ve daha da göz önündedir. Hapisten çıkan Sarp ise kötü niyetli adamların en güvendiği isimlerden biri haline gelmiştir.

Çağatay Ulusoy ve Aras Bulut İynemli iki kardeşi canlandırıyor. Her iki oyunculuğunun deli tarafını  izleyecek olmak mutlu etti. Aras'ın bu yönünü daha önceki yapımlarda tanık olsak da Çağatay Ulusoy'un bu denli iyi olabileceğini tahmin etmiyordum. Beni şaşırttı. Medcezir dizisinde yakın bir karakteri canlandırmıştı dediğinizi duyar gibiyim. Evet canlandırdı fakat daha çok o yönünü törpüledi o dizide. Sarp karakteri yaşadığı olumsuzluklar, içinde bulunduğu durum ve kardeşinin yaşıyor olabileceği ihtimaliyle beraber psikopat bir kişiliğe sahip oluşu fazlasıyla iyi düşünülmüş. Ara Bulut İynemli oynadığı ilk yapımdan bu yana kendini bir çok kez ispatlamış bir oyuncu. Canlandırdığı Mert karakteri üzerine harika oturmuş.

Çetin Tekindor dizide Celal Doğan isimli bir mafya babasına hayat veriyor. Bir yapımda Çetin Tekindor varsa o diziyi hiç düşünmeden izlerim. Üstadın canlandırdığı, alışık olduğumuz iyi karakterlerin aksine kötü bir mafya babasını canlandırıyor. Celal, görüp göreceğimiz en kötü karakter olmaya şimdilik aday. Sarp ve Mert ilişkisinin kilit ismi. 

Ahmet Uğurlu, Organize Şubenin Müdürü Yusuf Kaya olarak karşımızda. Sözde Sarp'ın hayatını karartan, Mert'in müdürü olan Yusuf'un yirmi senedir tek derdi Celal Doğan'ın kirli işlerini ortaya çıkarmaktır. Bunun için Sarp ile kurdukları plan ne kadar başarılı olacak, izleyip göreceğiz.

16 yorum:

  1. pek bana göre değil :-((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzlemenizi tavsiye ederim. Bu senenin dizisi olur.

      Sil
  2. birkaç bölüm izleyeyim bari ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İki bölüm yayınlandı zaten. Pazartesi günü 3. bölümü yayımlanacak :)

      Sil
  3. Selam :) Güzel ve Kültürlü'nün çekiliş ve blog keşif etkinliğinden geliyorum. Bende beklerim. :)
    Ben İçeride dizisine bayıldım. :D Kadro çok güzel gerçekten ve şu animasyonumsu posterler ve son beni benden aldı. Konusu itibariyle Köstebek filmine benzediği için eleştiriliyor ama yapım güzelse benim için fark etmez. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam, hoşgeldin :)
      Konu olarak benziyor fakat kendi içinde gayet başarılı bir yapım. Türkiye geneline baktığımızda başarı sağlayan dizilerin hemen hemen hepsi ya uyarlama ya da esinlenme üzerine kurgulu. Bende sizinle aynı fikirdeyim güzelse izlenmeye değer:)

      Sil
  4. güzel ve kültürlünün blog keşif etkinliğindn geldim ... bende beklerim, sevgiler...
    www.soslubadem.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  5. Bende kesif etkinliginden geliyorumm beklerim takibe aldim 😊

    bayankirpikk.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. Merhaba blog keşif etkinliğinden geldim. Takipdeyim bana da beklerim. Eliftobur.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. Blogunun tasarımını çok beğendim özellikle şu header kısmı <3 <3 <3
    ben de keşif etkinliği sayesinde geldim :) Bana da beklerim sinempehlivan39.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Senin içinde tasarlayabilirim istersen :)

      Sil
  8. Merhabaa canım ^^ Bloğunu takibe aldım bende beklerim :* Sevgiler <3

    YanıtlaSil

Düşüncelerinizi lütfen benimle paylaşın..