24 Nis 2015

Hyde Jekyll, Me / Kore Dizisi


Psikolojik-fantastik tür olan Hyde Jekyll, Me diziyle karşınızdayım. Dizinin adı ve konusu yayınlandığı an; aklıma direkt Robert Louis Stevenson  1886 yılında yayımladığı kısa romanı Dr. Jekyll and Mr Hyde geldi. Kısa bir bilginin ardından dizi hakkında görüşlerime geçeceğim. Benim romanı okuma fırsatım olmadı fakat filmini izlemiştim. Film kişilik bölünmesi üzerine Londrada yaşayan saygın biri olan Dr Jekyll'nin zaman zaman şevhet düşkünü bir Mr. Hyde'a dönüşmesi olayını gözlemlemesi anlatılmaktadır. İki farklı kişiliğin, iyinin ve kötünün çatışmasını anlatmakta. Bugüne kadar onlarca müzik albümü, televizyon dizisi, müzikal, bilgisayar oyunu ve çizgi romana ilham veren bir eser. Durum böyle olunca Güney Kore gibi dizi sektörü gelişmiş bir ülke, neden böyle bir yapım bizim ülkemizde yer almasın deyip, işe koyulmuşlar.


Hyun Bin, aynı beden içinde iki farklı karakteri canlandırıyor. Bunlardan biri  Goo Seo Jin. Wonderland şirketinin üçüncü nesilden tek varisi, ailesinin tek oğludur. Küçük yaşta yaşadığı talihsiz travma sonucu kişilik bozukluğu yaşamaktadır. Bu nedenle spor yapmak ve şirkete gitmek dışında dışarıya çıkmaz, içki içmez, eğlenmez. Kısaca asosyal, katı ve soğuktur. Aşk ve evliliğe asla inanmıyor.  

Hyun Bin, aynı beden içinde canlandırdığı bir diğer karakter ise Robin. Seo Jin'in yaşadığı tramva sonucu ortaya çıkmıştır. Hayatta istediği şeyi elde edebilmek için sonuna kadar savaşabilecek cesur, korkusuz, sıcak, nazik ve hayat dolu bir karakter. Ayrıca Seo Jin'in aksine muhteşem gülüşü her daim ortaya çıkarmaktan  eksik kalmıyor. Ünlü çizgi roman yazarıdır.


Hyun Bin'i uzun bir aradan sonra ekranlarda görmek mutlu etti. Secret Garden sonra ekranlarda görememiştik onu. Dört sene boyunca neredeydi bu adam diye merak edenlere, 22 aylık askerlik görevini yerine yetirdi. 2014 yılında "The Fatal Encounter" filmiyle sinema dünyasına, 2015 yılında "Hyde Jekyll, Me" dizisiyle geri dönüşü yaptı. Hyun Bin'in oyunculuğunu beğendim. Aynı beden içinde iki farklı karakteri canlandırmak zor iş. Katı, düşüncesiz, soğuk bir adam iken; düşünceli, nazik ve sıcakkanlı karaktere dönüşümler meziyet ister. Goo Seo Jin ve Robin arasında ki geçişlerden ötürü başarılı buldum Gerçi ilk bölümde Hyun Bin'in performansı çok yüksek değildi fakat sonrasında olay örgüsü çözümlenmeye başladıkça ivme tavan yaptı. Tabi bu konuda Hyun Bin'in oyunculuk tecrübesini es geçmemek lazım. Goo Seo Jin ve Robin arasında kurallar olması, birbirlerinin yaşam alanlarına müdahale etmemeleri, kişilik bölünmesi konusuna farklı bir hava kattı diye düşünüyorum.
Han Ji Min; dizide Jang Ha Na karakterini canlandırdı. Wonderland tema parkında (oyun parkı) yer alan sirkin işletmecisidir.Bu sirk ailesinden ona kalan sorumluluktur. Ailesinde yadigar kalan sirkin kapatılmaması için bağlı olduğu şirket Wonderland'in başkanı Goo Seo Jin ile karşı karşıya gelecektir. Tanımaya değer ve tanıdıkça bağımlılık yapan, mücadeleci ve bi o kadar duygusal karaktere sahiptir. Han Ji Min'in Rooftop Prince dizisinden sonra ekranlarda ki ilk dizisi. Hyde Jekyll, Me dizisinden önce, Hyun Bin ile  "The Fatal Encounter"  filminde rol aldılar. Han Ji Min sevdiğim oyunculardan biri.Fakat; Hyde Jekyll, Me dizisinde ki oyunculuğunu vasat buldum. Onun yer aldığı bir çok sahneyi sıkılarak izledim diyebilirim. Aynı bedende iki farklı insan arasında kaldığınızı düşünsenize, ne zor seçim. 

Aynı beden içinde farklı kişilik aynı kadına aşık olursa?
Jang Ha Na-Goo Seo Jin

Jang Ha Na-Robin

Sung Joon; Dizinin hipnoterapist olan Yoon Tae Joon karakterini canlandırıyor. Oldum olası Sung Joon'un oyunculuğu beğenirim. Her rolün hakkını verecek kapasiteye sahip olduğunu Hyde Jekyll, Me dizisinde gösterdi. İlk bölümden son bölüme kadar yer aldığı her sahne de başarılıydı. Sung Joon izlemek isteyenler için;  Lie To Me, Shut Up Flower Boy Band, Can We Get Married, Gu Family Book, I Need Romance 3, Discovery Of Love dizilerine göz atabilirler.


Girls Day grubunun güzel üyesi Hyeri; dizide Min Woo Jung karakterini canlandırıyor. Robin karakteri onun lisede ki ilk aşkıdır.  Aynı zamanda Robinin hayran kulübünün başkandır. Hyeri'nin oyunculuğu gelişirse efsane biri haline dönüşebilir.
Dizinin senaristinden çok yönetmeninin çıkardığı işi daha çok beğendim. Çektiği mekanlar, renkler, parlak ışıklar, akvaryum kullanarak, izlerken sizi masal diyarında dolanıyormuş hissi vermeyi başardı. O dönem içinde bulunan mevsim öğelerini de iyi değerlendirdi. Hyde Jeklly, Me; ilk bölümünde yer alan goril sahnesi olmasaydı daha kalite başlangıç yapabilirdi. Gereksiz aksiyon yarattılar. Ortada çözülmesi gereken olayların çözülme sırası, işlenişi başarılıydı. 
Hyde Jekyll, Me; Kill Me, Heal Me dizisiyle aynı dönemde yayımlandığı ve her iki dizide kişilik bölünmesi temasına sahip olduğundan haliyle karşılaştırmalar yapıldı. Özellikle iki başrol oyuncusu arasında ki karşılaştırılmayı normal buluyorum. Fakat iki farklı konu iki farklı rol tabi ki biri diğerine göre daha iyi olacak bu da insanlara göre değişebilir. Zevk meselesi. Benim düşüncem;  Ji sung; rolünü adeta yaşadı, yaşattı. Hyun Bin ise; oyunculuğuyla aynı bedende iki farklı kişilik yarattı. İzlerken karakterleri ayıramadık. Bence ikisi de birbirinden bağımsız iki rol.
Dizinin şarkılarına gelecek olursak; Dizinin efsane ilk 3 şarkısı;  Beak Ji Young "Because Of You".Park Boram "Falling", Yoo Hyun Sang "Embrace" Diğeleri ise; Epitone Project&Lucia "Maybe" Kim Bom Soo "Only You". Diziyi genel olarak ele alırsak ben sevdim. Konusu, oyuncular ve Hyun Bin için izlenir. 

40 yorum:

  1. Dizideki oyuncularının tarzlarının benzerini MStar'da görmemle havaya uçmuştum :3

    YanıtlaSil
  2. indirdiğim halde hala izlemediğim daha doğrusu elimin gitmediği bir dizi. Acı var mı ağlaıyor muyuz :D haksızlıklar yanlış anlaşılmalar var mı? ona göre izleyeceğim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk bölümler Hyun Bin'in performansı sönük başlasa da sonrasında güzel toparladı. Tabi dizide ki Sung Joon'un oyunculuğunu es geçmiyorum hepsinin üzerinde bir rol kestiğini söyleyebilirim. Ağlama gibi unsurlar var elbette ki o da dozunda abartı görmedim :D
      Bence Hyun Bin ve Sung Joon için izlenebilecek bir dizi :D

      Sil
  3. Kill me heal me dizisinin konusu ile temel anlamda benzerlik göstermesi ( çoklu kişilik bozukluğu) , ne tesadüftür ki dizilerin birer hafta ara ile başlaması ( Önce kill me heal me başladı), yine ne tesadüf ki dizilerin yayın gününün ve saatinin aynı olması ve birazda konu kill me heal me ile olan konu benzerliği yüzünden tepki alıp kopya muamelesi gören , Hyun bin in bile kurtaramamıs oldugu , gümbürtüye giden dizi. Hic haketmiyor. Bence izlenmeli. Senaryo olay örgüsü ve Hyun Bin in oyunculugu bence gayet ıyıydı. Negatif olarak banada kızın oyunculugu bıraz sönük kaldı ve ilk iki bölümdeki goril sahnesi gibi bir iki gereksiz sahne. Ama yinede etkilendiğim ve merklandıran, zaman zaman baya güldüren bir dizi. Mutlaka izleyin derim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güney Kore'de psikolojik temalı dizilerin popülerliği It's Ok, Thats Love dizisiyle başladı. Hyun Bin'în oyunculuğunu ilk başlarda fazlasıyla sönük buldum sonrasında açıldığı düşüncesinde olmakla birlikte konu olarak son bölümlere doğru toparladığı kanaatindeyim. Hyde, Jekyll Me ve Kill Me Heal Me dizisinin arasındaki en büyük fark kesinlikle başrollerdi. Ji Sung'un oyunculuğu Hyun Bin oyunculuğuna nazaran oldukça iyiydi. Fakat Hyun Bin'in bir bedende iki kişi olarak yaşamayı canlandırmasını beğendiğimi söyleyebilirim. Genelde kıyaslamayı sevmem fakat yorumuna dayanarak yapmayı tercih etti. Bence izlenmesi gereken dizilerden biri.

      Sil
  4. Dediğin gibi Hyun Bin başarılıydı ama iki karakter canlandırdı. Ama Ji Sung kill me heal me de 7 ayrı karakter canlandırmış. Bu sebeple daha başarılı ve renkli bir dizi olmuş olabilir. Ben sadece kanalın ve yapımcının benzer konulu ıkı dızıyı aynı doneme hatta onu gectim aynı gun ve yayın saatine koyup çakıstırmasını anlayamadım. Belki başka bir gun yayınlansaydı daha yuksek bır reytıng alabilirdi. Neyse artık bir önemi yok:) Blogunu cok sevdim ve fikirlerine ve yorumlarına guvenerek önerdigin dizileri izleyecegim. Lütfen sıklıkla yazılarını yayınla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel düşüncelerin için öncelikle teşekkür ederi. Son bir kaç aydır iş yoğunluğum sebebiyle yorumlarıma ara vermek zorunda kaldım fakat geri döndüm, buralardayım.

      Sil
  5. Hyun bin 2 karakteri güzel oynadi ki ikisini de ayri insanlar düşünmekte hic yadirgamadim hyun binin gülüşun için izlemek isteyenlere oneneririm

    YanıtlaSil
  6. Acaba buna benzer Kill Me Heal Me dışında herhangi bir dizi var mı? Birde bir türlü romantik komedi bulamıyorum lütfen önerebilir misiniz? (çoğunu izledm bilinmediklerden olursa daha iyi olur) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kişilik bozukluğu olarak istiyorsa Kore dizileri arasında sadece bu iki dizi var. Fakat psikoloji dizi istiyorsan It's ok, Thats Love olabilir. Sizin izlediğiniz dizileri bilemediğim için biraz zor bir seçim olur :)

      Sil
    2. Çok teşekkür ederim :) En azından kişilik bozukluğu barındıran dizi aramaktan kurtulmuş oldum :) bu arada önerdiğiniz diziyi diğer yorumlarda gördüm ve başladım çok eylenceli gidiyor çok teşekkürler

      Sil
    3. Dizi hakkında yorumlarını bekliyorum:)

      Sil
    4. Biraz hızlı oldu ama diziyi dayanamayıp bitirdim vee BAYILDIMM çok eylenceli bir diziydi zatenitireli bir saat falan oldu ama gerçekten çok eğenceli bir diziydi yani çokk güzel benim için ilk a girdi bileeee :D birde psikoloji konulu buna benzer diziler çok güzel oluyor. Birde sıkıyor olma htimalim çokkk yüksek ama acaba böyle psikoloji konulu varmı başkaaaaa çünkü çokkk eğlenceli oluyolar

      Sil
    5. Psikolojik temalı diziler arasında en iyileri üçüydü. Bunların dışında bildiğim kadarıyla yok :) Diziyi beğenmene sevindim, çok hızlısın :)

      Sil
  7. Merhabalar :D Yorumları okuyup yazma ihtiyacı duydum. It's okey, that's love izlediğim diziler arasında en harikaydı. Sonu çok tatlı bitmişti. Sanırım içinde en çok sex kelimesi geçen tek kore dizisi izlediğim. O yüzden de çok değişik gelmişti. Normalde kore dizilerinde kızların o kdr cesur olmasına hiç alışkın değildim.

    Hyde Jekyll Me dizini Kill me heal me den önce izlemiştim. Hyun Bin'in oyunculuğu gerçekten iyiydi ama o kdr. Diziyi bitirdigimde böyle olmamalıydı, en azından kız gerçek karaktere aşık olmalıydı en başından demiştim. Yalan değil Hyun Bin ve oyunculuğu olmasa yarıda bırakırdım. Ama Hyun Bin iki ayrı karakteri çok iyi canlandırmış. Dizinin bendeki tek artısı bu. 2 gün önce Kill me heal me yi izlemeye başladım. Ilk başta iki dizinin birbirine ne kdr çok benzediğini düşündüm evet ama şu an aynı düşüncede kesinlikle değilim. 17. Bölüme geçtim ve şimdiye kdr her boş anımı kullandım izleyebilmek için. Çok zekice bir senaryo herşeyden önce. Ihtiyac duymadıkca diğer karakterlerin ortaya çıkmamasını çok sevdim bir kere. Bir bedende sevilen sayılan iki farklı kişi yerine, bunun bir hastalık olduğunu vurgulamak çok çok çekici bence. Oyunculuklari saymıyorum bile. Her karakter ayrı ayrı çok iyi. Ve kızın orjinal kişiyi sevmesi Hyde Jekyll Me'yi izlerken hayal ettiğim diziydi resmen kill me heal me. Yorumları okuyana kdr hangisi önce hangisi sonra yayınlanmış bilmiyordum. Bunu araştırırken kendimi burada buldum. Izlemek isteyen izleyebilir Hyde Jekyll Me yi ama önce Kill Me Heal Me yi izleyenlere çok tatsız tuzsuz gelecektir. Yinede Hyun Bin ve oyunculuğu için tekrar izlemek isteyecegim bir dizi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :)
      It's Ok, Thats Love-Kill Me, Heal Me, Hyde Jekyll Me farklı zamanlarda yayınlandı fakat öncesinden sonrasına sıralama bu şekilde. Üç dizininde kendine göre güzellikleri var. It's Ok, That's Love dizisindeki dram, Kill Me Heal Me'de ki oyuncular, senaryo ve mekan, Hyde Jekyll Me dizisinde Hyun Bin'in oyunculuğu dizilere bağlanmanıza sebep oluyor. Benim fikrim ise; bunu her zaman söylüyorum en iyisi Kill Me Heal Me idi. Hala düşündükçe etkisinden kurtulamadığım, sonun kestiremediğim ve Ji Sung'un oyunculuğuyla etkisini çok fazla hissettiğim tek diziydi. O yüzden bendeki yeri çok başkaydı.
      Hyde Jekyll Me'nin ise dezavantajı konu benzerliği ve Kill Me Heal Me dizisiyle aynı anda yayına girmiş olmasıydı. Fakat yazımda da dile getirdim. Konu benzerlikleri var fakat iki diziyi birbirinden ayıran en temek özelik, birinde kişiliklerine ne zaman çıkacağı belli olmuyor diğerinde kişiliklerin birbiriyle anlaşma yapıyor olmasıydı.
      Güzel dizilerdi :)

      Sil
    2. Diziyi tam olarak 15 dakika önce bitirdim. Uzun süre etkisinde kalacağım kesin. Harikaydı. Ji Sung So ji sub'dan sonrakini yerini aldı bende. Izledigim dizileri liste yapıyorum. Gün, saat, yıl olarak. Hissettiklerim... Yıllar önce BoF'u izledim ve hangi yıl olduğunu bir türlü hatırlayamıyorum hala. Sonrasında Lee Min Ho'nun diğerleri dizileri. Onlarıda ne zaman izledim bilmiyorum. O yüzden böyle birşeye gerek duydum. Şimdiden 30 küsür dizi olmuş ve bunların içinde kesinlikle bunların içinde 'en'lerimi yapmam gerekse kill me heal me ilk 3 te olurdu.

      It's okey, that's love a ztn lafım yok. Dedigim gibi oda çok güzeldi.

      Sil
    3. Hyde jekyll me dizisinin tek dez avantajının yayın zamanları olduğunu düşünmüyorum. O dizinin başlı başına dez avantajı kill me heal me. Kill me heal meden sonra hyde jekyll me çok tatsız zorlama bir kurgu gibi geldi. Tek avantajıda hyun bin oynuyor olmasıydı benim için. Hyun ve canlandırdığı iki karakterde gerçekten farklı kişiler dedirtmisti. Çok derine girip kıyaslama yaparsam bende oda artı olarak kalmaz. Ji Sung 7 karakteri öyle harika canlandırmış ki. özellikle Yo Na efsaneydi :D Aslında 'Sen çağırdın' iki dizide de vardı. Ikinci karakterin önce esas kıza aşık olması iki dizide de vardı. Benim için benzer olmadığını söylememin sebebi hissettirdiği duygularla ilgiliydi. Yoksa gayette benzer. Ama her iki dizide hissettiklerim farklıydı. Konunun işlenişi farklıydı. Kalite farkı vardı yani. O yüzden birbirine benziyor demek Kill me heal me'ye haksızlık olur. :))

      Sil
    4. Diziyi beğenmiş olmana sevindim. Başıma bir şey gelmeyecekse So Ji Sub'u çok sevdiğim söylenemez o yüzden o konuda aynı fikirde olamayacağım :) İzlediğim dizilerin sayısını bile unuttum. Benim için Secret Love dizisinde enlerimden biri olmuştu Ji Sung. Kill Me Heal Me'de ki oyunculuğu beni şaşırtmadı :) Yayında olan son dizini izlemiyorsan tavsiye ederim.

      Benim yayın zamanından kastım Kill Me Heal Me ile aynı zamanda yayınlanmasıydı :) Sadece bir kaç bölüm ilerideydi. Ben kıyaslama yapmayı pek sevmiyorum iki dizininde kendine göre güzellikleri vardı. Kill Me Heal Me'yi güzelleştiren Ji Sung oyunculuğu, önceki dizilerini izlediğim için etkisinde çok fazla kaldım. "Sen çağırdın" geldim olayı olması gerekiyordu. İki dizinin konusu da çoklu kişilik bozukluğu. Zihinlerinde kaçmış olduğu düşünlerden dolayı kişilikler ortaya çıkıyor. Bir şeyleri yanlış anladın sanırım :) Birbirlerine konu olarak benziyor kurgu olarak değil :)

      Sil
    5. Sonuç olarak iki dizinin de seveni çok bölüm yorumlarından okuduğum kadarıyla. Herkese farklı yansıyor dizilerin verdiği hisler :) So ji sub konusunda asla sevmemen başını derde sokmaz. Herkes benim beğendiğimi beğenip sevdiğimi sevmek zorunda değil neticede. I'm sory, I love you daki oyunculuğu çok etkilemisti. Sonrasında Road no 1 deki oyunculuğu. Sonrasında diğer dizilerini izledim. So ji sub dizileri arasında Ghost-phantom hiç şüphesiz enlerimin başında geliyor. Konusu çok güzeldi. Heyecanlıydi. Izlemediysen tavsiye ederim. Gerçi izlemedigini düşünmek garip geldi :D Sayısız dizi arasında buda vardır diye düşünüyorum :) Secret'a yeni başladım. 3. Bolumdeyim. Heyecanla izliyorum :)

      Sil
    6. So Ji Sub'un bütün dizilerini izledim :) Oyunculuğuna lafım yok fakat içsel olarak sevemediğim için farklıyım ona karşı, bilemiyorum. Secret dizisinde Jung Eum'un oyunculuğu zirvedeydi. İki oyuncu arasındaki uyum fazlasıyla iyi olduğu için Kill Me Heal Me'de sırıtmadılar. Secret dizisini bitirmeden yazımı okuma. Blog açtığım ilk zamanlar yazdığım için spolier vermiş olma ihtimalim var :)

      Sil
    7. Secret'i bitirdim. Uykusuz kaldım, aç kaldım 😂😂😂 ama yinede bırakamadım izlemeyi. Ilk bölümler ji sung ve bae soo bin beni deli etsede dizi çok güzeldi. Jung eum inanılmazdı. Bir tek kill me heal me de izlemistim onu bu kdr güzel olduğunu da düşünmüyordum açıkçası. Harikaydı. Soo bin'in sahnelerinde kendimi 49 daysi izliyor gibi hissettim. Yine soo bin ve yine esas kızı kandıran pislik yine sonu hapis :D Ama oyunculuğuna diyecek lafım yok. Çok iyidi. Kendini tokatladığı sahne gözümün önünden zor gidecek gibi. Ji sung'un diğer dizilerinde şu an gözüm :) Önerin var mı? :)

      Sil
    8. Jung Eum'un bu dizide oyunculuğu inanılmazdı. Diğer dizilerini de tavsiye ederim. Ji Sung'un bütün dizilerini izle derim. Romantik komedi türünde Protect The Boss eski bir dizisi, güzeldi o da. Son dizisi güzel bitince hemen izlicem :)

      Sil
    9. Jung eum'un endless love dizisine başladım 2. Bölümdeyim ama biraz önyargılıyım sanırım. 37 bölümmüş. Konu uzatmak için saçma şeyler olur mu yada bölümler sıkar mı bilemiyorum. Blogunda tanıtımı var mı diye baktım ama bulamadım. En azından fikir edinirim diye düşündüm. Two week'e de önyargılı davranıp 3. Bolumde bırakmıştım. Yarım kalmasın diye zoraki bir başlangıç yaptım ama bıraktığıma pişman oldum çok güzeldi. Buda öyle olsun istemiyorum de bir yerden. Bir taraftan gözüm eğlenceli dizilerde. Kafa karışıklığı yaşıyorum sanırım 😊

      Sil
    10. Endless love ve Can You Hear My Heart Jung Eum'un oynadığı benimde izlediğim uzun dizileri. Dizilerin konuları güzel dediğin gibi uzaması için yapılan sahneler var. Fakat izlerken yadırgamıyorsun en azından ben öyle oluyorum. Two Weeks güzel dizidir bitirmiş olmana sevindim.

      Sil
    11. Endless love'un 6. Bolumundeyim ve simdiye kdr sıkılmadan izledim. Devamında da öyle olacağını umuyorum. Genelde çok Seçici değildimdir aslında. Sevdiğim yada rolüne yakıştırdığım oyuncular olsun ve konu akıcı olsun yeter bana. Bende sevindim Two Weeks'i bitirmiş olmama :) Dedigim gibi yarım bıraktığım için fazlaca pişman oldum. Şimdiye kdr yarım bıraktığım tek bir dizi kaldı ama katlanıp bitirebilecegimi sanmıyorum ama yarım kalmasınıda istemiyorum. Inspiring Generation'u 1 yada 2 yıl önce izledim heralde tam hatırlayamıyorum. Sırf Kim Hyun Joong basrol diye başladım. 10 bölümden fazla izlememe rağmen devam edememistim çok sıkılmıştın izlerken. Bu ara şu an ki kafamla tekrar başlasam aynı şekilde olur mu diye düşünüyorum açıkçası. Sonuçta Kore dizilerine bu kdr yakın değildim o zmnlar. Izlediysen eğer Inspiring Generation ile ilgilide fikirlerini almak isterim 😊

      Sil
    12. İzlemeye devam etmelisin. Güzel dizi Endless Love. Inspiring Generetion kadrosu çok sağlam, senaryosu güzel fakat çok yavaş ilerleyen bir diziydi. İlk 10 bölüm sıkıldıysan sonraki bölümlerde sıkılma olasılığın yüksekti. İzlersen bir şey kazanmazsın öyle diyim. Ben dönem film/dizilerini severim. izledim fakat yazmadım. Fırsatım olursa bir kaç kelam ederim onun içinde. Tarihi dizi seviyorsan eğer; Six Flying Dragons,Emperess Ki kesin izle. Polisiye türü seviyorsan Bad Guys, Remember, Signal, Hello Monter. Romantik komedi seviyorsan; Oh My Ghost,Another Miss Oh, One More Happy Ending, Reply 1997/1994/1988 sırasıyla izle derim :)

      Sil
    13. Yazdığım diziler Güney Kore köşesinde yer alıyor :)

      Sil
    14. Yani tam zaman kaybı olur Inspiring Generation. Tarihi dizi hiç izlemedim. Sevip sevmediğimi bilmiyorum o yüzden. Önerdiğin diziler ilk olacak umarım severim. Reply serisini bende merak ediyorum. Birçok yazı ve yorum gözüme çarpıyor o dizi ile ilgili ama izlemeden detaylı okumak işime gelmiyor ne olur ne olmaz spoi yemeyi sevmiyorum =) Ama merakımı cezbetti. Oh my ghost'a kardeşim başlamıştı ilk bölümler bırakmış. Saf temiz kız hayaletin bedenine girmesi yüzünden Her erkeğin cinsel organında gözü olan biri haline gelmiş o şekilde devam edeceğini düşünüp bırakmış anlatınca banada itici gelmişti. Diğer dizileri izlenecekler listeme aldım teşekkür ederim. Hepsini izleyeceğime emin olabilirsin =) Bu aralar vaktim fazlasıyla bol 😌

      Sil
    15. Inspiring Generation'u tarihi diziden pek saymıyorum. O yüzden önerdiklerin ilk olacak dedim yanlış olmasın :D Çünkü Inspiring Generation ile ilgili sıkıldığım dışında hiç birşey kalmadı zihnimde. Bide two weeks' deki bıçak koleksiyoncusu var :D Adını hatırlayamadım Inspiring Generation dada aynı bakışları atıyordu ordan tanıdım :D

      Sil
    16. Inspiring Generetion tarihi bir dizi değil, dönem dizisi. Ben tarihi dizileri sevdiğim için izlenebilecek dizileri yazdım. Tabi daha fazlası da var. The moon that embraces the sun ve Gu Family Book dizilerinden başlayabilirsin hem bölümleri kısa hemde daha naif diğerlerine göre :) Reply serisini zaten izlemdiysen ilk onlardan başla dediğim sırada izle. Ayrıca ilk bölümler sıkılırsan bekle, sonrasında güleceğine eminim. Oh My Ghost dizisine gelecek olursam, kardeşin sana olayı farklı aktarmış. Öyle biri haline gelmedi her şeyin bir sebebi var spolier sevmediğin için yazamıyorum. Bence sanş ver derim. Heart to Heart da güzel dizidir aklıma gelenler arasında. Evet, Inspiring Generetion'un oyuncu kadrosu çok genişti :)

      Sil
  8. Sıfır bilgi olunca tarihi mi dönem mi ayırmak kolay olmuyor. Teşekkür ederim bilgi için. 😊 Oh My Ghost'ta hayaletin bakire olarak öldüğü için dalga konusu olduğunu söylemişti. Kızın bedenine girip tam uyum sağladığı içinde çıkamadığını. Spoi yemeği sevmem ama sus anlatma demekte kolay değil hele alıngan bir kardeşse :) Teşekkür ederim boş zamanımı ne izlesem düşüncesiyle heba etmeyeceğim sayende :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dediğin kitapları pek bilmiyorum ama okuyanlardan takip ediyorum. Dediğin şekilde artık bütün kitap ve dizilerin bir çoğu :) Bence izle derim dizi başrol adam çok komik, bir de Lee Bo Young oynuyor çok severim onu :)
      Rica ederim her zaman beklerim :9

      Sil
    2. Söylediğim kitaplar wattpad şaheseri!!! Orada tuttu çok okundu diye tamamen ticari amaçlarla basılmış kitaplar. Bilmemek birşey kaybettirmez yani. =D Reply serisinden sonra Oh My Ghost'a başlayacağım o zmn. Her izlediğim dizide soluğu burada alacağım galiba. Dizilerle ilgili sohbetin çok hoş. 😊

      Sil
    3. Endless love yu bitirdim. Finalde resmen hayal kırıklığı yaşadım. 36 bölüm boyunca 37 ye uymayan bir sürü şey yaşandı. 37 bölüm boyunca dizinin ismi neden Endless love onu da fazlaca düşündüm. Dizi güzeldi yinede ama finalde beklediğim kesinlikle bu değilde. Han Chul evlenmiş ve üstüne iki tane çocuk yapmışlar. Esther hala baba olarak mı biliyor yoksa gerçeği biliyor mu yok yok fazlaca kafa karıştıran bir finaldi. Sonsuz aşk kızın adalet Bakanı olma arzusuydu heralde finalde özellikle son sahnede dizinin isminin başka yerden gelemeyecegini düşündürdü. Bir dizinin daha sonuna geldim 😊😊😊

      Sil
    4. Dizi genel olarak güzel fakat finali hakkında iyi kötü bir şey demek istemedim. O da zevki kaçmasın diye. Kore dizileri genelinin finali hoş olmadığı için bana normal geliyor artık diyelim :)Dizinin adı hakkında düşündüklerin benimde düşüncelerimdi :)
      Başka bir dizide buluşalım :)

      Sil
  9. diziyi tekrar izlicem. bi gelip yorumunu okuyayım dedim. ne kadar güzel yazmışsın teşekkürler :)

    YanıtlaSil

Düşüncelerinizi lütfen benimle paylaşın..