24 Nis 2015

Full House Dizisinin Türk Versiyonu Geliyor!


Rain'in oynadığı Full House dizisinin Türk versiyonu "3 Oda 1 Aşk" dizisi ile ekrana gelecek olan dizinin başrolünde Güney Kore uyarlaması dizilerin aranan yüzü Seçkin Özdemir'in oynaması bekleniyor. Yapımcılığını Med Yapım-Fatih Aksoy üsteleneği 2004 Full House dizisinden uyarlanacak. Show TV'de yayınlanması beklenen dizi için Seçkin Özdemir'e teklif götüren Fatih Aksoy cast çalışmalarında oldukça titiz davranıyormuş. Romantik-komedi türünde ki diziyi daha önce Güney Koreden uyarlama olan Bir Aşk Hikayesi ve Günahkar dizilerini de yöneten Barış Yök çekecek. Bayan oyuncunun kararı hala verilmedi.

Full House dizisinin kısaca konusundan bahsedeyim. Babalarından kalan evde yaşayan iki kız kardeşlerden, büyük kız nişanlısı ile birlikte büyük bir borca girince babasından kalan evi satmaya karar verir. ama bu kararı kız kardeşinden saklar. Kardeşini yurtdışına tatili göndererek evi satmayı planlar. Tatil yapacağı yere gitmek için bindiği uçakta genç yakışıklı bir çocukla karşılaşır. Pek hoş olaman karşılaşmadan sonra kader ağlarını örer. Geri dönmek zorunda kalan kız eve geldiğinde, ablası eve uçakta karşılaştığı çocuğa satmıştır.

Aşk Yeniden dizisinin yakaladığı başarının ardından Fatih Aksoy iş başında! Şahsen bir taraftan merak ediyorum. Bir yandan etmiyorum. Malum Güney Kore'den uyarlama Türk dizilerin başarılı olduklarını düşünmüyorum.

14 yorum:

  1. Bir aşk hikayesindeki oyuncu değilmi o oysa yandık mstardaki çiftimi yine televizyona kaptırcam -.-

    YanıtlaSil
  2. Yine uyarlama yine Seçkin ve yine bir pöff :DD Sıktı artık ya İnşAllah sevdiğim dizilere bulaşmazlar.

    Özgün olup adam gibi dizi çekmiyoruz varsa yoksa uyarlama şiştim ya. Neyse yorum yerine post yazmadan kaçayım ben :DD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstediğin her şey serbest :)
      Seçkin'i artık Kore de bi dizi de oynatmak farz oldu zaten.
      Uyarlama olmasında sıkıntı yokta ne de olsa bir çok ülkede uyarlama oluyor benim düşüncem sadece orjinale sadık kalmıyorlar ya işte o zaman cinnet geçiriyorum :)

      Sil
    2. Ah teşekkür ederim komşum :)

      Hahha Seçkin'i Kore değerlendirsin artık haklısın vakti geldi :D

      Bende orijinal olmaktan yanayım daha doğrusu kendi kültürümüzü yansıtmaktan ne bileyim bir de bir şey tutunca sakız gibi uzatıp olay örgüsünü olay kördüğümü yapıp, dizinin anasını ağlatıyorlar :DD Sinir oluyorum.

      Hatta inanır mısın son yıllarda dizilerimizden birine başlasam bile sonunu getiremiyorum olmuyor kdramalara devam napalım :DD

      Sil
    3. Bende orjinalden yanayım hatta uyarlama olanları inanır mısın izlemedim. Bi Aşk Yeniden'i takip ediyorum onda da Kore dizilerinden esintiler var uyarlamamı bakmadım :)
      Ya dizi tutunca zaten orjinalinden eser bırakmıyorlar ondan benden şikayetçiyim :)

      Sil
  3. Yine mi Seçkin Özdemir demeden geçemeyeceğim :D
    Uyarlamalar dediğin gibi pek hoş olmuyor hele ki ""BOF" uyarlamasında gözümden yaş geldi ilerleyen bölümlerde :\ Başlarda iyi hoş gidiyorlar sonra uzatmak adına diziyi başka hale çeviriyorlar, kötü...
    Birde Nice Guy dizisini çok beğendiğim için bizim versiyonuna da bakayım dedim, işleyiş ve zaman aynı gibime geldi hatta az bölüm yapacaklar bunu herhalde diye düşündüm.Ama yayından kalktı mı sonra ne oldu ilk 2 bölümü izledim bende sanırsam :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BOF uyarlaması ne başında ne sonunda hiç olmamıştı. En kötü uyarlama hangisi desen birinci sırada gösterebilirim.
      Nice Guy uyarlaması için seninle aynı düşüncedeyim. Bende olayların sırası ve oyuncu seçimleri iyi bulmuştum. Yayından kaldırdılar. :)

      Sil
  4. Benim nedense ilk başta hoşuma gitmişti bilemiyorum :D
    Yayından mı kalktı üzüldüm şimdi iyi olacak gibiydi sanki...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bir kaç bölüm sonra yayından kaldırıldı. Halbuki aralarında en iyisi oydu :)

      Sil
  5. Selam komşum nasılsın? :) http://yeter678.blogspot.com.tr/2015/05/alskanlklarm-mim.html şu yazımda mimlenmiş bulunuyorsun da haber edeyim dedim :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam komuşucum, bu ara biraz yoğundum anca girebildim. En kısa zamanda mimlendiğim konuyu yazacağım :)

      Sil
  6. yine mi bee Kore dizilerinde uyarlananan yapımların hiçbir zaman iyi olduğunu görmedik aşk yeniden den sonra başarılı olucağını düşünüyor ama ilk kore versiyonunu izlediğim için tadı iyi çıkmayacaktır büyük ihtimalle madem böyle birşey olucak başarılı olsun da güzelim diziyi heba etmesinler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aşk yeniden bildiğim kadarıyla uyarlama değil esinlenme. Zaten Aşk Yeniden dizisinin yakaladığı başarıdan sonra yazın çekilecek bütün diziler romantik komedi türünde. Başarılı olurlar mı? Sanmıyorum.
      Uyarlama yapıldığı vakit orjinaline sadık kalınsa aslında başarılı olabilir.

      Sil

Düşüncelerinizi lütfen benimle paylaşın..