5 Nis 2017

Quenn of Ring / Kore Dizisi


Naver&MBC işbirliği ile ortaya çıktı. Üç renk fantastik serisinin ilki olan altın rengi Queen of Ring dizisini kaleme alan senarist Kim A Jung, yönetmen koltuğunda ise One More Happy Ending  dizisinden hatırlayacağımız Kwon Sung Chan oturuyor. Dizi çirkin bir kız olduğunu düşünen Mo Nan Hee aile sırrına sahip büyülü bir yüzüğü takmasıyla gelişen olayları konu alıyor. 6 bölümden oluşan bu mini dizinin her bölümü 30 dakikadan oluşuyor.

Kim Seul Gi; dizide Mo Nan Hee karakterlerini canlandırıyor. Daha önce Flower Boy Next DoorReply 1994,  Surplus Princess, Discovery of Love, Kill Me, Heal Me(konuk),Oh My Ghost , The Legend of the Blue Sea(konuk)Weightlifting Fairy Kim Bok-Joo(konuk)Splash Splash Love  dizilerinde izledim. Seul Gi çok farklı bir oyuncu. Canlandırdığı her karakterin hakkını veriyor. Bir de kendine hayran bırakıyor. Oyunculuğuna, samimiyetine, her şeyine bayılıyorum. Umarım mini değilde uzun metrajlı dizilerin başrolü olarak izleyebiliriz. Ahn Hyo Seop; dizide Park Se Gun karakterini canlandırıyor. Daha önce One More Happy EndingEntertainer dizilerinde izledim. Günden güne oyunculuğunu geliştiriyor. Ahn Hyo Seop'un önü çok açık. İleride iyi dizilerin başrollerin de göreceğimize eminim. Lee Tae Sun dizide Byun Tae Hyun karakterini canlandırıyor. Daha önce Entertainer izledim. Yoon So Hee dizide Kang Mi Joo karakterini canlandırıyor. Daha önce Let's Eat, Marriage Not Dating, My Love Eun Dong dizilerinde izledim. Bu iki karakter Mo Nan Hee'nin yakın arkadaşlarıdır.  

Çok güzel bir konuya parmak basmış senarist. Tam da düşündüğüm gibi dış güzelliğe önem veren gençlere anlamlı bir mesaj vermek istemiş. Herkes çok güzel olmaya bilir ama siz güzel baktığınız süreçte karşınızdaki güzeldir Dış görünüşe aldanmamalı. Aşk, sevgi, değer, anlayış, güven, saygı çok önemlidir. Olgunlaştıkça aslında insanların aşık olduğu şeyin kalpleri olduğunun farkına varıyorsunuz..Evet kız çokta güzel değildi(sözde) belki ama aşık olduğu yer görünüşü değil kalbiydi..Kızın çocukluk arkadaşı  TaeHyun onu kendi haliyle sevmişken Park Se Gun ise ilk başta görünüşüyle sevdi. Bu adil değil üzüldüm ama onun da cesur olması gerekirdi.  Bir başka ayrıntıda kızın annesinin ve babasının hikayesinin çözülüşü daha sempatik geldi. Hiç yüzüğün etkisi olmadan evlenmişler. Bunu da dizide açıklamış olmaları güzel ayrıntıydı.Oyunculuklar da güzeldi,müzikler olsun, çekimler alanları olsun iyiydi. Serinin 3. mini dizisiydi. Sevimli bir mini dizi izlemek isteyenler için ideal bir 3 saat.

Dizi için puanım; 8,5/10

Serinin diğer dizileri;
Beyaz renk  : The Universe's Star
Yeşil renk    : Romance Full of Life

9 yorum:

  1. Turkuaz Burcu6 Nisan 2017 00:41

    Birbirleri ile bağlantılı bir seri mi canım? Bunu izlemek için diğer ikisini izlemek gerekir mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok yok birbiriyle bağlantılı değiller. Hepsini senaristi ve yönetmeni farklı :)
      İstediğin sırayla izleyebilirsin :)

      Sil
  2. Turkuaz Burcu8 Nisan 2017 17:57

    Ayyyyy yaaaaaa bu nasıl güzel bir diziydi 🤗🤗🤗öyle bayıldım ki😍😍ilk defa mini dizi izliyorum hiç sıkılmadım çok keyifli izledim.. bölümler kısa kısa olduğu için çok çabuk bitti anlamadım bile😲 Dizinin bitiminde şöyle güzel bir gülümseme kaldı bana ki bu benim asıl aradığım şey zaten🤗 Çok teşekkürler Emoş sen olmasan bu diziye hayatta bakmazdım 🙏🙏🙏sayende çokkkkk keyifli 3 saat geçirdim 😘😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keyif alman beni mutlu etti canım :) Mini diziler genelde daha anlamlı ve güzel oluyor. Tavsiye ederim :)

      Sil
  3. Bir ara en sevdiğin dizileri liste yapabilir misin acaba? Yaparsan çok sevinirim. Senin beğendiğin dizileri gerçekten çok seviyorum. Ona göre izlemediklerimi izlemek istiyorum. Dizi arayanlara çok yardımcı olacaktır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En yakın zamanda yapacağım. Öyle bir taslağım var fakat üzerine çalışmam gerekiyor :)

      Sil
    2. Sabsızlıkla bekliyorum.:) Teşekkürler. Kolay gelsin.

      Sil
  4. Tam Korelilerin takıntılarını yıkmaya yönelik bir diziydi.Gerçi artık dış görünüş önyargısı bütün dünyada yaygın :/ Bu tarz diziler bence insanların fikirlerini değiştirmeye yardımcı olabilir,umarım herkes izler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle, klişelere meydan okudu. Güzel mesajlar veren dizileri ayrı seviyorum😍

      Sil

Düşüncelerinizi lütfen benimle paylaşın..