7 Mar 2014

CNBLUE Grubu 5. Mini Albümüyle Geri Döndü!

Bundan bir kaç hafta önce geri dönüş hazırlıklarını yapan CNBLUE'den bahsetmiştim. Resmi facebook sayfalarından 5.mini albümleri hakkında sürekli fotoğraflarını paylaşıyorlardı. Grubunun tanıtım fragmanı "Love is" yayınlanmıştı. Fragmanda ne konuşuyorlar derseniz size kısaca, üyelerin aşkın ne ifade ettiğinden bahsediyor. 23 Şubat akşamı CNBLUE  albüme adını veren şarkısı "Can't Stop" yayınladı. Albüm Yong Hwa ve Jong Hyun sözlerini yazıp bestelediği 6 adet şarkıdan oluşuyor.

Çıkış şarkıları CAN'T STOP

SmTown konusunda sevdiğim gruplar olduğunda yeri ayrıdır. Fakat FNC şirketinde farklı bir hava var diye düşünürdüm. FNC ile yıldızların arasında işleyişin nasıl olduğunu anlatıldığına dair  Cheongdamdong  izlediğimde kendimi haklı çıkardım. Zaten şirketin başkanı çatlak bir şey. Farklı oldukalarını düşünüyorum derken mesela Cnblue üyeleri Can't Stop albümün tanıtımını metroda Guerila Date için yaptı. Düşünsenize metroya bibiyorum karşımda Cnblue üyeleri falan olacak heralde şaşkınlık geçiririm 
İlk canlı geri dönüş performansları M!Countdown ile gerçekleştirdiler. Çiçek çocuk bildiğiniz sahnede harikalar yarattılar. Özellikle bu grubun stilisti kimse onu istiyorum! 
"Like A Child ve Can't Stop"

Albümde yer alan şarkılar;
Diamond Girl
Love Is
Can't Stop
Like a Child
Sleepless Night
Cold Love
Illusion

Albümde favori şarkım "Love Is".. Müziği ve sözleriyle beni benden aldılar..

"Sarangiran wollae janinhan geoya
Sarangiran wollae nalkaroun geoya
Sarangiran wollae bul gateun geoya
Geureon jul almyeonseodo saranghaneun geoya"

Yani diyor ki;

Aşk.. aslında zalim
Aşk.. aslında içine işleyen
Aşk.. aslında yangın gibi
Tüm bunları bilmemize rağmen, seviyoruz hala.

CnBlue 5. mini albümleriyle bir çok ödül, konser verecek. Hatta şarkıları zirvenin sahibi olacak. Her zaman  da hak ettikleri yerde olacaklarına inanıyorum. En kısa zamanda Türkiye'ye gelmelerini diliyorum..

2 yorum:

Düşüncelerinizi lütfen benimle paylaşın..