23 Eyl 2014

Runway Cop


İşlerimin yoğunluğundan dolayı bu ara dizi izleyemiyorum. Durum böyle olunca en iyisi beni bağlamayacak uzun soluklu dizilerden ziyade film izlemek en iyisi dedim bir kaç gün önce. İlk gözüme çarpan filmi açtım. 2012 yapımı başrollerini Kang Ji Hwan ve  Sung Yu Ri'nin paylaştığı  Lee Soo Hyuk, Kim Young Kwang,Shin Min Chul'un onlara eşlik ettiği filmlerden biri. Filiminde afişinden anlayacağınız gibi komedi türünde. Bir anda Kang  Ji Hwan gibi yakışıklı bir aktörü Recep İvedik gibi karşınızda görünce şaşırmayın. Gerçi ben ilk başlarda pek bi yadırgadım.Fakat filmi izlemeye devam ettikçe eğlendirdi beni. Diyeceğim o ki çok fazla bir şey beklemeyin izlerken sadece eğlenmek adına izleyebilirsiniz. 

Dedektif Cha (Kang Ji Hwan) etrafına garip kokular salan başarılı bir dedektiftir. Özel bir operasyonu çözmek için model görünümüne bürünmesi gerekmektedir. Afişte göründüğü üzere Dedektif Cha için bu durum hiç kolay olmayacaktır. Bu konuda ona ünlü bir tasarımcı olan Go Young Jae liderlik yapacaktır.
Zayıflamak için uğraşan bir insanın dramı :)
.

Ünlü bir manken olan Kim Sun Ho'nun yabancı bir madde sattığını düşündükleri için peşine düşeceklerdir. Kin Sun Ho karakterini Lee So Hyuk canlandırıyor. Podyumlardan oyunculuğa geçmiş aktörlerden biri. 2014 yılında yayınlanan King Of  High School dizisinde ki oyunculuğuyla beni kendine hayran bırakmıştı. İlk başrol rolü geldi bu diziden sonra. Bu çocuğun tepkisiz halleri dışında güldüğü sahnelere rastlamak oldukça düşük.. 

Han Seung Wo karakterini Kim Young Kwang canlandırıyor. Fiziğini beğendiğim aktörlerden biri. Dedektif Cha podyumda yürüyüşü öğretmek adına girdiği çilelere aşırı güldüm. Can We Get Married ve Love Rain dizilerinde izlemiştim

Podyumların tozunu attırıp sonrasında oyunculuğun dibine vurmuş Kim Woo Bin'i de dizide o müthiş fiziğiyle podyumda konuk  olarak görmek güzel.

Kang Ji Hwan Lie To Me dizisi dışında oynadığı film ya da dizisini hiç izlemedim. Orada ki asil kişiliğinin tam tersi bir role bürünmesi iyi bir oyuncu olduğunun göstergesi. Çünkü, en zor icra edilen oyunculuk komedi. İnsanları güldürebilmek, eğlendirmek hiç kolay değildi. Kang Ji Hwan oyunculuk konusunda gözümde farklı bir yere oturdu. Kısa zaman için dizilerini izlemeyi planlarımın arasına ekledim. Diyeceğim o ki eğlenmek adına izleyebileceğiniz filmlerden biri.. 

4 yorum:

  1. şahane bir filmdi emoşum senin kaleminden okumak daha da güzel :D kang ji hwan diğer film/dizileri de güzeldir gerçekten başarılı bir oyuncu :D veee bu filmde o podyum sahnesini unutmak mümkün değil :D <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim kuzum. Kang Ji Hwan'ın dizilerine çok denk geldim fakat bir türlü açıp izleyebilmiş değilim bir dizisi dışında. Bu filmi izledikten sonra kaçırmam artık :D Çok güldürdü beni.

      Sil
    2. dram bile izlesen yine de arada bi şebeklik yapar güldürür seni :D gerçekten sıkı bir oyuncu :D

      Sil
    3. Kesinlikle Tuğbiş'im. Recep İvedik tarzında komik olmuştu :D

      Sil

Düşüncelerinizi lütfen benimle paylaşın..