11 Mar 2016

She Was Preety Uyarlaması "İlk Aşkım" Geliyor!


Ülkemizde uyarlama dizilerinin popülaritesini günden güne arttırınca, bizim Türk yapımcılar ise soluğu son yıllarda oldukça popüler olan Güney Kore dizi sektöründe aldılar. 

Boys Over Flowers (Güneşi Beklerken)  Whats Happens To My Family (Baba Candır) Temğatation Of An Angel (Beni Affet) A Gentleman's Dignity, My Housband Got A Family (Kocamın ailesi) The Man From Nowhere, Rooftop Prince (Osmanlı Tokadı) I'm Sorry I Love You (Bir Aşk Hikayesi) Bread, Love And Dreams (Aşk Ekmek ve Hayaller) The Innocent Man (Günahkar) dizileri uyarlama diziler olarak ekranlarımızda yer aldı. Bu dizilerin orjinal hallerini izledim ve Türk versiyonlarının bir çoğunu başarısız buldum. Sebebi ise  Türk yapımcıların dizi tutmaya başladığı an senaryoyu değiştirip entrika uğruna arap saçına dönüştürmeleri. Durum böyle olunca orjinalini sevdiğimiz diziden eser kalmıyor. 

Bu uyarlam furyasına MBC kanalının 2015 yılının sevilen dizisi She Was Preety diziside dahil oluyor.  MF Yapım tarafından çekilecek olan dizi ATV'de "İlk Aşkım" adıyla yer alacak. Dizinin yönetmenliğini Bedrana Meriç'in uyarlama senaryosunu ise Aksel Bonfil ve Hakan Bonomo yazacak. 

Dizinin başrollerinde "Beni Böyle Sev" dizisinin başrolünden hatırlayacağınız Zeynep Çamcı ve "Kocamın ailesi" dizisinin oyuncusu Gökhan Alkan yer alacak. Yardımcı rollerde ise Gonca Sarıyıldız ve Yiğit Kirazcı olduğu ise onaylandı.
Dizinin ise Nisan ayında ekranlara gelmesi bekleniyor. Umarım She Was Preety dizisinin yakaladığı başarıyla birlikte izleyicilere o duyguları yansıtabilirler. 
Başarılar "İlk Aşkım" ekibi!

10 yorum:

  1. Uyarlama dizileri sevmiyorum genelde :( Paylaşım için teşekkürler, sevgiler♥
    Kızsal Şeyler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Orjinallerini sevdiğim için uyarlama izlemekten keyif almıyorum.
      Rica ederim :)

      Sil
  2. aaa yine bir koreden çalıntı :) merakla bekliyoreee

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çalıntı demek yerine uyarlama desek daha iyi sanki, sonuçta senaryo için para ödeniyor :)

      Sil
  3. Umarım iyi bir dizi ortaya çıkar ancak genel olarak Kore Dizileri uyarlamaları, ülkemizde çeşitli nedenlerden dolayı başarısız oluyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı fikirdeyiz. Çeşitli nedenlerin başında senaryoya sadık olmamaları geliyor :)

      Sil
  4. Başroldeki oyuncuları çok seviyorum.Oyunculukları çok iyi.Yardımcı roldekilerin çok çalışması gerekiyor.Özellikle Yiğit'in.
    Umarım güzel bir dizi olur :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeynep ÇAmcı hariç takip ettiğim oyuncular değiller fakat iyi iş çıkaracaklarını düşünüyorum. Yeter ki, senaryo bozguna uğramasın değil mi ama :))

      Sil
  5. Yazının başlığını okuyunca 'hayıııırrrr' diye haykırdım. Eminim bunu da batıracaklardır.

    YanıtlaSil
  6. Bende merakla bekliyorum bu diziyi de inşallah tutulsada senaryoya sadık kalıp, saçmalamadan bitirirler.

    YanıtlaSil

Düşüncelerinizi lütfen benimle paylaşın..