18 Tem 2017

Sevdiğim Kdrama Müzikleri (Ost) / Bölüm 1

Kore dizileri denilince akla ilk gelen; oyuncular, senaryosu ve müzikleri. Diziler hakkındaki yorumlarımı oluşturduğumda bu üçünden bahsetmeyi ihmal etmiyorum. Hiç kuşkusuz dizilerin bu kadar ön plana çıkmasındaki sebeplerden biride kesinlikle müzikleri. Dizi bittikten aylar hatta yıllar sonra bile şarkıları dinlenmeye devam ediyor. Benimde hafızamda yer etmiş bu şarkılardan oluşan listenin ilk bölümü sizlerle.


  • 2014 yılında yayınlanan başrollerini Jun Ji Hyun ve Kim Soo Hyun'un paylaştığı romantik-fanstastik dizi My Love from the Star döneminin en çok ses getiren dizilerinden biri oldu. Reyting rekorlarını altüst ederken aynı zamanda senaryosunu fahiş fiyata Çin'e satılmasıyla büyük ses getirdi. Senaryo ve oyuncuların yakaladığı başarıların yanı sıra Lyn seslendirdiği My Destiny şarkısı bir çok ödüle layık görüldü. 

Lyn - My Destiny


  • 2015 yılından yayınlanan başrollerinde Ji Sung, Hwang Jung Eum ve Park Seo Joon'un paylaştığı dizi Kill Me, Heal Me dizisi döneminin en çok ses getiren dizisi olmayı başardı. Burada en büyük katkıyı hiç kuşkusuz Ji Sung'un mükemmelin üstünde sergilediği oyunculuğu oldu. Bu ayrıntıların yanında dizi akıllarda bu şarkıyla yer etti. 

Jang Jae In Feat.NaShow -Auditory Hallucination


  • 2014 sonunda başlayan 2015 yılında yayınlanan sevilen dizilerinden biri olan, başrollerini Ji Chang Wook ve Park Min-Young'un paylaştığı Healer dizisinin şarkılarını unutmamak gerek. 
Ben - You

Just - Because Of You

  • 2016 yılından yayınlanan başrolerini Song Joong Ki,  Song Hye-Kyo, Jin Goo ve Kim Ji Won'un paylaştığı Descendants of the Sun  geçen seneye en çok damgasını vuran dizi oldu. Bir asker ve doktorun aşkını konu alan aynı zamanda ikinci çiftin imkansız aşkına tanık olduğumuz dizinin şarkıları en az konusu ve oyuncuları kadar ses getirdi diyebilirim. Dizinin bütün şarkılarını tavsiye ederim. DAVICHI - This LoveK.will - Talk Love t Yoonmirae - ALWAYS ILyn- With YouSG WANNABE - By My Side


Gummy - You Are My Everything



Chen&Punch Everytime

2017 yılında yayınlanan başrollerinde Gong Yoo, Kim Go Eun, Lee Dong Wook ve Yoo In Na yer alan, reyting rekorları kıran Goblin dizisinin şarkılarını es geçmemek lazım. Lasse Lindh'in Hush şarkısını dizide kullanmış olmaları ayrıca mutlu etti.

Sam Kim -Who Are You

Crush -Beautiful 
  • 2017 yılından yayınlanan geçtiğimiz günlerde final yapan, başrolerinde Yoo Ah In, Lim Soo Jung ve Ko Gyung Pyo yer alan Chicago Typewriter dizisinin müzikleri kendi adıma bu senenin şu zamanına kadar en iyisiydi. Dizinin hikayesi derinlemesine etkiyi şarkının verdiği duyguyla sağladı diyebilirim. Dinlerken karakterleri özlediğimi fark ettim.

SG WANNABE -Writing Our Stories

SALTNPAPER - Satellite 


Kevin Oh - Be My Light


  • 2008 yılında yayınlanan Lee Min Ho, Gu Hye Seo, Kim Hyun Joong, Kim Bum, Kim Jun gibi isimlerin yer aldığı bir çok kişinin Kore Dizisi serüvenine başladığı  Boys Over Flowers dizisinin şarkıları da dizi kadar ün salmıştır.

SS501- Because I’m Stupid

SHINee - Stand By Me 

T-Max- Paradise

  • 2012 yılında yayınlanan SNSD grubundan Yoona ve Jang Geun Suk'un başrollerini paylaştığı Love Rain dizisinin sevilen şarkısı. Dizide iki dönem aşka tanık oluyorsunuz. 

Yozoh- Again and Again



  • 2010 yılından yayınlanan başrollerini Hyun Bin ve Ha Ji Won'un paylaştığı Secret Garden adlı dizinin efsane iki şarkısı listede yer almazsa olmazdı. Secret Garden, üzerinden 7 yıl geçmesine rağmen özlemle andığım dizilerden biri. Beak Ji Young'un güzel sesinden That Woman

Baek Ji Young - That Woman


  • Chen’in sesinden bu güzel şarkı bizi 2015 yılından yayınlanan  Jo In Sung ve Gong Hyo Jin’in başrolde oynadığı romantik dizi It's Ok, That's Love geri götürüyor. Psikolojik unsurları barından bu diziyi izlemeyenlere tavsiye ediyorum. 

Chen - Best Luck



  • 2016 yılında yayınlanan başrollerinde; Lee Joon Gi, IU, Kang Ha Neul, Hong Jong Hyun, Nam Joo Hyuk, Baekhyun, Ji Soo, Yoon Sun Woo'nun yer aldığığı Moon Lovers: Scarlet Heart Ryeo tarihi dizisinin kadrosu kadar şarkıları da ses getirdi diyebilirim.
 Im Hae Sun -  Will Be Back (dizide ilk duyduğumda ağladığım şarkılardan biridir)

TAEYEON - All With You



  • 2013 yılında yayımlanan başrollerinden Lee Min Ho, Kim Woo Bin ve Park Hye Shin'in yer aldığı Heirs dizisinin şarkıları da kadro kadar harikaydı.
Lee Hong Ki -  I'm Saying 




4 yorum:

  1. Ne kadar güzel bir liste oluşturmuşsun:))). Tek kelimeyle bayıldım!!!!!!! Dinledikçe hatırladım, hatırladıkça tekrar dinledim.. yalnız büyük emek harcamışsın.. ellerine sağlık.. keyifle takipteyim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diziler kadar müzikleri de takip ettiğim için böyle bir liste gerekliydi gibi geldi. Listeye alamadığım o kadar çok ost var ki.. İkinci bölümde yayınlayacağım :)

      Sil
  2. Uzun bi aradan sonra yazı gelmiş mi diye bloğuna bi göz atıyım dedim ve 5 tane yeni yazını görünce benden mutlusu yok. 😃😃 Ostları listelemen harika bi fikir olmuş. Çok beğendim. Güzel ostları dizi bittikten sonra sürekli dinleyen ben gibiler için de çok iyi oldu. Böylece yeni ostlar dinleyebilirim. İkincisini de dört gözle bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim güzel düşüncelerin için. Bilgisayarım bozulmuştu bu sebeple yazmaya fırsatım olmuyordu. Bende her diziyi izledikten sonra müziklerini mutlaka dinliyorum, seviyorum. Her yazımın sonunda de beğendiğim müzikleri yayınlıyorum. Benim gibi müziği severler için bir başlık altında toplamak iyi olur diye düşündüm :)

      Sil

Düşüncelerinizi lütfen benimle paylaşın..