29 Haz 2017

Father I'll Take Care of You / Kore Dizisi


Bu dizi, çocuklarını büyüttükten 20 küsur yıl sonra emekli hayatına başlamak için heyecanlanan yaşlı bir çiftin etrafında dönmektedir. Aşk dolu evleri yetişkin çocukları döndüğünde alt üst olur. 4 kardeş aile bağlarının gücünü öğrenir. Tüm bunların ortasında, intikam entrikası dönebilir.



Kim Jae Won dizide bir yatırım şirketinin CEO’su ve bir apartman şantiyesinin yöneticisi olan Lee Hyun Woo karakterini canlandırmaktadır. Daha önce Can You Hear My Heart, May Queen, Scandal: A Shocking and Wrongful Incident dizilerinde izledim.  Yıllar önce kaybolan kardeşini arayan, babasının intiharından sorumlu kişilerden intikam alma ateşiyle yanıp tutuşan biridir. Kim Jae Won, uzun soluklu dizilerin aktörü. Hwajung dizisini en kısa zamanda izlemeyi planlıyorum. Daha önce tarihi dizide izlemediğim için performansını merak ediyorum.

Park Eun Bin dizide yazar yardımcısı olan Oh Dong Hee karakterini canlandırmaktadır. Daha önce  Age of Youth dizisinde izledim. O iyi niyetli olduğundan dolayı çalıştığı yerde kıdemliler tarafından köle gibi çalıştırılmaktadır. Dong Hee'nin  hayali iyi bir senarist olarak hayatını sürdürüp büyükannesiyle mutlu mesut yaşamaktır. 

Lee Tae Hwan dizide bir eğlence şirketinde yönetici olarak çalışan Han Sung Joon karakterini canlandırmaktadır. Daha önce King of High School Life ConductPride and PrejudiceW dizilerinde izledim.
Onun işi Asya’da ki diğer ülkelerinden gelen TV dizilerinin senaryolarını okumaktır. Han ailesinin en küçük oğludur. Başarılı olduğu kadar sadık bir karaktere sahiptir.

Lee Soo Kyung dizide gezi yazarı, şarkıcı, söz yazarı, gitarist, kafe sahibi ve radyo programlarına senaryo yazmak gibi birden fazla işi olan Han Jung Eun karakterini canlandırmaktadır. Daha önce Let's Eat dizisinde izledim.

Lee Seung Joon; dizide Han Sung Hoon karakterini canlandırıyor. Daha önce Nine: Nine Times Time Travel, Secret Love MisaengHyde Jekyll, Me,  Madame Antoine, Descendants of the Sun dizilerinde izledim. Gan Sung Hoon, Han ailesinin en büyük oğludur. Başarılı bir gazeteciyken ansızın işinden çıkarılır. Zor zamanlar geçirir. 

Kim Sun Young; dizide Seo Hye Joo karakterini canlandırıyor. Daha önce Hotel King, Reply 1988 dizilerinde izledim. Sung Young, Seung Joon'un eşidir. Han ailesinin çilekeş büyük gelinidir. Başarılı bir iş kadınıdır. 

Hwang Dong Joo; dizide Han Sung Sik karakterini canlandırıyor. Daha önce Doctor Stranger dizisinde izledim. Han ailesinin ortanca oğludur. Başarılı bir avukattır. O, lüksü hayatı seven bir adamdır.

Shin Dong Mi; dizide Kang Hee Sook karakterini canlandırıyor. Daha önce Ex-Girlfriend Club, Hello MonsterShe Was PrettyCinderella and Four Knights, K2 dizilerinde izledim. Sung Sik'in eşidir. Han ailesinin ortanca gelinidir. O mükemmeliyetçi bir yapıya sahiptir.

  • Dizi 49 bölümden oluşuyor. Her bölüm yaklaşıl bir saat civarında. 
  • Diziyi izlememin tek sebebi kdrama dünyasının en harika sesli adamı, melodramların 1 numaralı yakışıklısı ilk göz ağrılarımdan biri olan Kim Jae Won için başladım. 
  • Eğer aile dizisini izlemeyi seviyorsanız mutlaka başlamanızı tavsiye ediyorum. Benim için tatlı bir diziydi. Ailenin ne demek olduğunu çok güzel bir şekilde anlatan dizilerden biri. Aile dizileri genelde uzun soluklu olduğu için bir süre sonra izlerken o ailenin parçası gibi oluyorsunuz. 
  • Dizi ağlattı, güldürdü, heyecanlandırdı, ders verdi, aşkı hissettirdi. Kısaca her şeyi hissettirdi izleyicilere, en çok hissettirdiği duygu kesinlikle kızgınlıktı. 
  • Dizi boyunca çok ifrit olduğum karakterler oldu ancak dizinin sonuna doğru hepsini sevdim hepsinin kendince haklı sebeplerinin olabileceğini anladım. Bir insanın kötü biri olmasının sadece kendi suçu olmadığını onu bu duruma getirenlerinde suçlu olduğunu anladım. Han ailesinin kızı hariç tabi ki. Kadının rolü adeta nasıl nefret edilebilir bir insan olunur bunun üzerineydi. Hala aklıma gelen o gereksiz cevapları o saçma sapan tepkileri beni adeta çileden çıkardı.
  • En sevdiğim karakterden ortanca yenge Hee Seok oldu. Kadında öyle bir azim vardı ki çocuklardan bir şahaser yarattı. İlk bölümler bu kadın çıldırmış olmalı diye düşünsem de amacı ve yapmaya çalıştığı şeyi saygıyla karşıladım.
  • Hyun Woo ve Jeong eun ikilisini destekledim çift oldu. Çiftin kimyası dizi boyunca kendini belli etti.
  • Dizi güzel olmasına güzeldi ama ben diğer aile dizileriyle kıyaslayarak finalinin kısa diziler gibi sıkıştırma bir final oluşunu sevmedim. Bir bölümde neredeyse herkes aklı başına geldi, kötüler yaptıklarını fark etti pişman oldu. Bu kısımların daha önce olmasını ve mutlu anları daha çok izlemeyi isterdim. Bunun dışında diziden gayet memnun kaldım. Her aile dizisinde olduğu gibi onlardan biri gibi hissettim kendimi.
Dizinin müzikleri; MONSTAX grubundan Kihyun "It's not sad" Mose "With the Sad Look"  Jang Hee Young  "Can’t Love AgainYeoeun "My Love" benim dikkatimi çeken şarkılar oldu. Romantik-komedi, aksiyon, suç gibi dizileri izlemekten sıkıldıysanız. Father I'll Take Care Of You gibi aile dizisi tamda size en uygun olan yapım. Umarım beğeneceğiniz bir dizi olur. Sevgiyle kalın.

1 yorum:

Düşüncelerinizi lütfen benimle paylaşın..