8 Oca 2018

Reunited Worlds / Kore Dizisi



Dizi, aynı yılda doğan ve çocukluk arkadaşları olan 19 yaşındaki bir erkekle, 31 yaşındaki bir kadın arasındaki bir aşk hikayesidir. Aynı yılda doğmuş olsalar da, iki çocukluk arkadaşı 12 yıl ayrı kalırlar çünkü garip bir nedenle farklı yerlerde yaşlanmışlardır. Jung Jung Won 31 yaşında bir kadındır fakat Sung Hae Sung hâlâ 19 yaşında bir delikanlıdır. Bu arada, Cha Min Joon, Jung Jung Won'la ilgilenen bir şeftir. 

Yeo Jin Goo, dizide Sung Hae Sung karakterini canlandırıyor. Daha önce The Moon Embracing The Sun, I Miss You, Orange Marmalade, Circle: Two Worlds Connected dizilerinde. Sung Hae Sung;  gerçekte 31 yaşında olması gerekmektedir ancak hem zihinsel hem de görünüş açısından 18 yaşında gibidir. Onun karakteri, temiz kalpli dürüst birisidir. Yeo Jin Goo çocuk yaşlardan bu yana kendini ispatlamış yeni nesil aktörlerden. Oyunculuğu, ses tonlaması, mimiklerini çok güzel kullanıyor. Özellikle tarihi dizilere en çok yakışan aktörlerden biri. Onu daha çok tarihi dizilerde görmeyi umuyorum.
Lee Yeon Hee dizide Jung Jung-Won karakterini canlandırıyor. Daha önce Paradise Ranch, Gu Family Book, Miss Korea dizilerinde izledim. Jung Jung-Won karakterini canlandırmaktadır. Onun karakteri, cesur ve aktif olmayı seven parlak bir kişiliğe sahiptir. O, 5 yıldır bir restoranda yardımcı şef olarak çalışmaktadır. O, ölen Hae-Sung’un anısına bir şef olmaya çalışmaktadır. Yeon Hee'yi uzun zamandır bir dizide izlemiyordum. Oyunculuğu, güzelliği o kadar saf ki bir çok insan onu beğenmiyor. Ben aksine bir şekilde sevebiliyorum. Oyunculuk kariyeri açısından şu ana kadar izlediğim dizileri arasında en iyi Gu Family Book dizisinde sergilediği o kısacık sahnelerdi.
Ahn Jae Hyun, dizide Cha Min-Joon karakterini canlandırıyor. Daha önce My Love From the Star, You're All Surrounded, Blood, Cinderella and Four Knights dizilerinde izledim. Dizide sahibi olduğu restoranın baş şefliğini yapan Cha Min Joon, arkadaş canlısı ve olgun bir kişiliğe sahiptir. O, Jung Won'a ilgi duymaktadır. Bu sebeple  Sung Hae Sung ve Jung Jung-Won arasındaki  bir aşk üçgeni içerisinde bulacaktır. Ahn Jae Hyun çok naif egoları olmayan benim de çok sevdiğim bir oyuncu ama artık şu ikinci erkek rollerinden bir sıyrılıp yeniden başrol olsa da rahat rahat dizisini izlesek. Bir tek Blood dizisinde başrol oldu. Devamını görmek için sabırsızlanıyorum.
  • Lee Si Un dizide Shin Ho Bang karakterini canlandırıyor. Daha önce Paradise RanchThe King 2heartsReply 1997, Modern Farmer, Kill Me, Heal Me, Remember;W, My Sassy Girl dizilerinde izledim. Sung Hae Sung ve Jung Won'un lise yıllarından arkadaşı Shin Ho Bang bir polis memurudur. Aynı zamanda sadık bir dosttur. Dizide en çok güldüğüm karakterdi
  • Kwang Dong Yeon dizide SSung Hae Cheol karakterini canlandırıyor. Daha önce Jang Ok Jung, Living by Love, Inspiring Generation, Modern Farmer, Love in the Moonligh, Fight for My Way dizilerinde izledim. Sung Hae Sung'un erkek kardeşidir. Küçükken çok çalışkan çocukken abisinin ölümünün ardından tamamiyle değişmiş biri haline gelmiştir.
  • Kim Jin Woo dizide Cha Tae Hoon karakterini canlandırıyor. Daha önce Queen In-Hyun's Man, My Lovely Girl, Remember dizilerinde izledim. Tae Hoon, büyük bir mağazanın müdürüdür. Aynı zamanda Sung Hae Sung ve Jung Won'un lise yıllarından arkadaşıdır
  • Shin Soo Ho, dizide Gil Moon-Sik karakterini canlandırıyor. Daha önce Beautiful Gong Shim,The Girl Who Sees Smells dizilerinde izledim. Sung Hae Sung ve Jung Won'un lise yıllarından arkadaşıdır
  • Dizi 40 bölümden oluşuyor. Her bölüm ortalama 30 dakika sürüyor.
  • Dizinin türüne fantastik-dram demiş olursan yanlış yapmayız. Fantastik yönü, ölen birinin dünyaya gelişi dram yönü ise aile bağlarının üzerindeki düğümlerin çözümü şeklinde diyebilirim. 
  • Oyuncular arasında yaş aralığı olan bir çok dizi izledim. Bir çocuğunu da destekledim. Jin Goo ve ee Yeon Hee arasındaki farkı göz ardı edemeyeceğim. Yaş aralığı değilde görüntü olarak fazlasıyla kendini belli ediyordu. Ne kadar Lee Yeon Hee'nin yaşını küçük göstersin diye saçıyla oynasanız bile fayda etmez. Bu sebeple aradaki uyumu beğenmedim. Olmadı ne yazık ki. Kendi yaşıtlarıyla oynamak varken ne diye böyle şeyler yapıyorsunuz anlamıyorum.
  • Lee Yeon Hee'yi severim. Saf bi oyunculuğu var. Fakat, Jung Chae Yeon üzerinden dizi devam etse daha br güzel olurdu sanki. Chae Yeon'un uyumu Lee Yeon Hee'ye göre çok iyiydi. Yaşları birbirine yakın diye olacak kimyaları çok iyiydi. Chae Yeon, Lee Yeon Hee'nin çocukluğu canlandırdığı için ilk bölümler onu izledik.


  • Dizinin güzel yanlarından biri dostluk bağları. Lise yıllarında başlayan 30'lu yaşlara gelmelerine rağmen bitmeyen dostluklarını izlemek keyif vericiydi. Yıllar onları başka yerlere savurmuş olsa bile bir olayda bir araya gelmeleri, birbirlerini desteklemeleri çok güzeldi.
  • Güzel başlayan aile bağlarının bozulması ve toparlanma sürecini senaristin çok güzel ele aldığını söylemeden geçemeyeceğim. Şu tabloyu görmek için izlerken çok çetrefilli yollardan geçtik. Gerek güldürdü gerek ağlattılar ama o sevgiyi hissettirdiler.

  • Dizi vasat üstü ortalama civarında bir çizgideydi. Oyunculuklar iyi denebilecek düzeydeyken senaryonun ilerleyişinden pek haz etmedim açıkçası. Dizinin orta kısmı çok aynı onu üzerinde dönüp durdu. Durağanlaştı, bir yenilik yoktu. Karakterlerin özel hayatlarını göstermek dışında konunun seyri hakkında kopukluk oldu. Fakat sonlara doğru kendini toparlamayı başardı. 
Albümü dinlemek için; TIKLA
  • Dizide ki yaş farkı ve durağanlaşması dışında kötü bir unsura rastlamadım. Güzel bir aile ve dostluk izleme istiyorsanız durmayın derim. Fakat başlarken büyük beklentiler içinde olmazsanız izlerken keyif almanız daha fazla olacaktır. 
Dizi için puanım; 6,9/10

4 yorum:

  1. hımm bunu duymamıştıım :) ben de ı am not robota başlıycam :)

    YanıtlaSil

Düşüncelerinizi lütfen benimle paylaşın..