10 Ara 2013

I Miss You / Kore Dizisi

Bu ara yayınladığı sırada izleri takip ettiğim için önceden izlediğim dizileri yazma fırsatı doğdu. Daha izlemediğim binlerce dizi var diyebilirim ama yavaş yavaş hepsini izlemeye çalışacağım. I Miss You dizisini Yoo Chun ve Yoon Eun Hye oynadığını gördüğümde izleme listeme almıştım. İzlemek ise bu yaza kısmet oldu..


 Dizi baştan sonra ağır dramı işliyor. Küçük yaşta birbirlerini seven 15 yaşında ki Lee Soo Yeon ve Han Jung Woo beklenmedik olaylar silsilesi ile ayrılmak zorunda kalırlar. Yaşadıkları ibretlik olaylar onların birbirlerinden ayrı kalmasına sebep olur. 14 yıl sonra yolları kesişir, hayatlarının sınavını atlatmak zorunda kalırlar. Bir adam yaşadığı aşkın dışında yaşadığı vicdan azabıyla birlikte 14 yıl boyunca bu kadını bekler. Dilek olay 14 yıl..

Bu iki aşkın başrolün de sevdiğim iki oyuncu Yoon Eun Hye ve Park Yoochun gibi isim yer alıyor. Dizi yayınlandıktan bir süre sonra izleme fırsatım olmuştu. O yüzden büyük beklentiler içinde değildim. Konusu ne dibine vurmuş olduğundan dizi boyunca bir çok sahnesinde ağlamaktan kendimi alamadım dostlar.. Eun Hye ve Yuchun oyunculuğunu ayrı bir yere koyuyorum. Fakat 15 yaşında ki hallerini canlandıran; Kim Soo Hyun ve Yeo Jin Goo.. Bu iki genç oyuncu kesinlikle gelecekte çok iyi işlere imza atacak..


Kim Soo Hyun sonrasında I Hear Your Voice öncesinde The Moon That Embrace The Sun ve RooftofpPrincede izlememe rağmen bana onun oyunculuğunu net bir şekilde gösterdiğine inanıyorum. Özellikle konuşmasa bile bakışlarıyla her duyguyu hissettirebilir.. En çok bu dizide sevdim onu.. Yeo Jin Ku'ya gelince; onu ilk The Moon That Embrace The Sun dizinde izleme fırsatım olmuştu. Fotoğraflarda da anlaşılacağı üzere çok sevimli gülüşü var. İzlerken duyguyu vermeyi bırakın o sıcaklığını bile hissedebilirsiniz. Yoochun oyunculuğunu sevememe rağmen(çok da iyi olmasada) bana göre 15 yaşında ki halini canlandıran Jin Ku oyunculuğuyla ondan daha büyük işler başarmış diyebilirim.. Şunu da dile getirmek istiyorum bu iki genç oyuncu sadece 4 bölüm dizide yer alıyor. Dizinin bana göre kopma noktası bu ikisinin oyunculuğuydu..

şu duruşunda bile dram akıyor
YooChun dizilerinin sanırım hepsini izlemiş bulunmaktayım. İzlediklerimin arasında en çok ağlattığı dizi I Miss You oldu. Keza Rooftop Prince dizisinde çok fazla gülmeme sebep olmuştu. Dramların aranan yüzü olmalı. Ağladığında ağlata bileceğini birer bir yaşadım diyebilirim. Rolünün ağırlığını empati yaparak canlandırdığını düşünüyorum yoksa bu kadar ağlamam imkan yok. Han Jung Woo; Lee Soo Yeon için mal, mülk, aile herkesten vazgeçti bu çocuk. Haksızlığa uğradığını düşündüğü an onun yanında olan dedektifin izinden polis oldu.. Soo Yeon'u bulabilmek içindi. 14 yıl bekledi, tek bi kadını sevdi..

Lee Soo Yeon rolünü ise Yoon Eun Hye canlandırıyor. Güzelliğinin dışında çok sevimli bir yüzü var. Özellikle ağladığında burnunun kızarması falan onu daha tatlı yapıyor. Sevdiğim bayan oyuncular sınırlı ama Eun Hye sevilmeyecek hatun değil :) Soo Yeon'un yaşadıkları ve hala yaşıyor olabilmesi bile mucize gibiydi. Hatta Jung Woo'yu affetmesi bile mucize gibiydi. Kızın başına ne geldiyse sevdiği çocuğun babası yüzünden geldi. Bunu her ne kadar 14 yıl sonra kadar öğrense de pişmanlık duyardım diye düşünüyorum. Ama çocuk yemedi içmedi 14 yıl boyunca kızı bekleyince bizim Soo Yeon'da tabi etkilendi :) Bence en büyük etkisi ise 14 yıl boyunca annesinin yanında yaşaması oldu diyebilirim ona ileride değinicem dostlar.
Yoo Seung Ho; Birde bizim Harry vardı ki kötü olmaya zorlanmış bir adam gibiydi. Han Jung Woo'nun babasının kardeşi. Kardeşi dediğime bakmayın bunlar 15 yaşında iken o 12 yaşında bir veletti. Onu öldürmek isyteyen Han Tae Joon'dan kaçıyordu onun yüzünden bir ayağı topal kaldı ve o sıra ona yardım eden Soo Yeon'a o sahip çıktı. Çünkü aynı adam tarafında haksızlık gören bu iki çocuk kaçmak zorunda kaldı.. Aslında 14 yıl boyuca kıza o sahip çıktı, okuttu, stilist olmasını sağladı.. Ama gel gör ki o büyük aşkı yenemedi. Yalvardı yanında kalması için. Nafile... Sadece şunu dile getirmek istiyorum ki böyle bir suratın kötü karakter olmasını kaldıramadım.. Başka biri olsa daha güzel olurdu. Soo Yeon'un Harry diye telefuzu da çok hoşuma gitmişti.
  • Olaylar silsilesinin başlangıcı kaçırılma olayları falan vardıd a en beteri kızın tecavüze uğradığı sahne idi. Nutkum tutuldu, adama ne kadar sövmüşümdür bilmiyorum. Çocuğun yüzünde ki korku, çaresizlik; kızın haykırışları... Sonra Jon Woo'nun kızı bırakıp gitmesi.. En çok ona deli gibi kızdım izlerken. İkisinin oyunculuğu zirveye çıktı.. Öyle bir şey yapması gerekti ki onu daha çok sevelim dimi? 15 yaşında bir çocuk babasına resti çekti. Evi terk etti. Kızın annesinin yanında 14 yılını geçirdi.. O kadın affettikten sonra bize laf mı düşer çingular.. Üstüne üstük ölü gibi yaşayan bu kızı bulabilmek için polis oldu. So Yeonun günlüğüyle, şemsiyesi ve fotoğrafları ile avuttu kendini... 14 yıl boyunca beklemiş olması mucize hele bir erkek için :))
  • Dizinin en çok ağladığım ve en çok sevdiğim sahneleri eş.. Anne ile Jong Woo arasında ki konuşmalar. Ona sevgilim diye seslenmesi.. Canı sıkıldığı zaman kadının yanına gidip seni özledim diyerek sarılması.. Kadın ilk zamanlar zor kabullense onun aslında iyi bir çocuk olduğunu anlaması 14 yıl boyunca onu büyütmesi örnek davranıştı. Hele bir de geri dönen kızını görünce kızı için değilde oğlu için endişelenmesi çok ağlattı be senarist buralarda..
  • Young Seung Ho'nun oynadığı karakter Harry'e tam olarak oturmamıştı. İlk başlarda çok iyi rol kesmiş olsa bile kötü karakter öyle sevimli bir surata gitmemiş arkadaş. Çocuk zorla kötü oldu. Böyle rollere üzülüyorum. Sonunda kaybeden onlar oluyor. O zaman kardeşim ne diye kötü oluyosun. İşte bu sebepten Harry karakterinin iyi yanlarını sevsem de kötü yanlarını sevemedim. Sonuçta küçük yaşta kaçmış olsa bile onunda iyi bir son ile bitmesini isterdim. Dizinin benim adıma kötü yanı buydu.. Bir de Harry'nin yıllar sonra annesinin ölmediğini öğrenmesi onu görmeye gittiğinde ki oyunculuk öldürdü beni. Öyle bir çocuğun kaybetmemesi lazımdı be arkadaş ne olursa olsun.. Sonunda deliler hastanesine kapattılar çocuğu.
  • Yoochun'nun gerçek hayatta sesinin ne kadar güzel olduğunu bilirsiniz. Dizide öyle bir ironi vardı ki gül gül öldüm. Sesinin dizide kötü olduğunu karaoke yaparak  göstermesi falan komikti :)
  • Dizide bir Nam Eun Joo (Jang Mi İn Ae) varlığıyla yokluğuyla bir bir karakteri canlandırdı. Tek artısı ölen dedektifin kızı olması Soo Yeon'un üvey kardeşi ve annesinin onu büyütmüş olmasıydı.
  • Bir de Han Jong Woo'nun polis arkadaşlarını sevdim özellikle ortağını.. Şu suralarda Eun Hye ile güzel bir dizide oynadı..Ordada onun abisi rolündeydi. Neyse; onun Jong Woo'ya sensiz ben naparım tarzı şeyler konuşması çok güzeldi. Dizinin en çok güldüğüm sahneleri sadece onlara aitti
  • Dizideki aşk üçgeni kurgu falan güzeldi. Kızın yaşadıklarını anlayan bir Jong Woo.. Sırf o yanında olsun diye bildiği her şeyi hatırlamıyormuş gibi yapan Harry.. Seçim tabi ki Jong Woo oldu..
Ağır dram olmasına rağmen sıkılmadan izlediğim dizilerden biri olmayı başarmıştı I miss You.. Eğer ciddem ağlamak istiyorsanız izleyin derim.. Taş kalpli biri de izlese ağlar benden söylemesi.. İyi seyirler..


6 yorum:

  1. I miss You'da zoe Harry'le sevgili mi ben bu dizye daha yeni başladım hala orayı anlayamadım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zoe ve Harry ile beraber büyüyor. Zoe ona minnet duygusuyla bağlı, Harry ise aşık.

      Sil
  2. Bu dizi bir harika favorilerim arasında 😍

    YanıtlaSil
  3. Harika bir dizi favorilerim arasında ☺️ The heirsi de tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  4. gençlik sahneleri çok gösteriliyomu acaba?

    YanıtlaSil

Düşüncelerinizi lütfen benimle paylaşın..