24 Şub 2014

Glowing She / Kore Dizisi


Romantik komedi tadında dizi izlemek için arşivleri karıştırıyordum ki 2012 yapımı 12 bölümlük Glowing She izlemeye kara verdim. Tabi ki başrolde sevdiğim gruplardan biri olan SS501'den tanıdığım ve 3 seneyi aşkındır solo albüm çıkararak yoluna devam eden Kim Hyung Jun büyük etken oldu. Heartstrings dizisinde dans hocası rolünde ki So E Hyun tanıyordum onun dışında ki hiç bir oyuncu hakkında pek bir bilgim yoktu.


Dizinin konusu; bir yayın şirketinde geçen olayları ele almış desem değil. Dizi de üç ana karakter arasında ki aşk desem onu dizinin sonlarına doğru birinci ya da ikinci adamın kim olduğunu tahmin bile etsek sonlara doğru çözebiliyoruz. Anlayacağınız senarist diziyi yazarken sanırım uykusu gelmiş, kim nedir necidir unutmuş.
Jun Ji Hyun 29 yaşında henüz evlenmemiş genç bir bayandır. Zeki, sadakatın kitabını yazmış her zaman pozitif komik bir kişiliğe sahiptir. Onun çocukluğundan bu yana tek hayali güncel makale yazarı olmaktır. Eski işinden istifa eder, eğlence yayın sektörü elemelerini geçer ve en alt seviyeden başlar. Gelin görün ki yayın yönetmeni üç yıl önce ayrıldığı beş sene kadar beraber olduğu sevgilisi Yong Woo ile karşılaşır.  Yakışıklı, mükemmele yakın kariyere sahip, şık bir o kadar gururlu adamdır. Ji Hyun'undan ayrıldıktan sonra onun en yakın arkadaşıyla evlenir, boşanırlar. Ji Hyun'u görünce geçmişte yaşadığı güzel günleri tekrardan düşünür. Kang Min; 25 yaşında ünlü pop yıldızı, dizi ve film oyuncusu yakışıklı hallyu starımız. Şımarık, kendi beğenmiş idol nasıl olur derseniz açın izleyip görün derim. Ji Hyun ile iş dolasıyla karşılaşırlar hatta hakkında ki skandalı engeller falan filan..

Üzülerek söylüyorum diziyi beğenmedim. Hani çok kötü olmasa da sanki bir şeyler yarım geldi bana. bi ara ilk adam Yong Woo diye düşünmeye başlamıştım. Sonra bir anda Kang Min olduğunu hatırladı senarist. Kısaca arada ki dengeyi ve kurguyu güzel oturtamamış. O yüzden izlerken sıkıntı yaşadım. Bir de Kang Min ve Ji Hyun birbirine aşık oluyor ama hangi ara oluyor ona da anlam veremedim. Dizi komple kötü demiyorum. Elbette güzel ve komik özelliklere sahip. Ben mesela Kang Min'in şımarık idol tiplemesini, Ji Hyun'un hata bile yapsa kendine olan güvenini, üç kız arkadaşın samimiyetini sevdim. Dediğim gibi senaryonun kurgusunda kaynaklı sıkıntılar olduğunda benim için vasat bir dizi oldu. Finaline gelecek olursak iddaa ediyorum şu zamana kadar izlediğim Güney Kore dizileri arasında en kötü finale sahip dizi olarak ilk sırayı kaptırmaz. Kim kiminle ne oldu nasıl oldu inanın bütün karakterlerin hikayesi açıkta kaldı. Dizinin kurgusu ne kadar kötü bile olsa Ostları harikaydı.Kim Hyung Jun'un seslendirdiği "For You" şarkısını tek geçerim. Bir de "Not Another Woman But You"

2 yorum:

  1. ostlarla zaten aram olmadığı için hiiç bulaşmıyım. ancak 12 bölüm dediğinde bir heveslenmiştim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ostlar güzel olunca dikkat çekiyor. 12 bölüm ohh ne güzel dedim sonra senaristin yazarken işin içinden çıkmadığını düşünmem zaman almadı :D

      Sil

Düşüncelerinizi lütfen benimle paylaşın..