19 Şub 2014

Sıla'dan Beklediğim Albüm "Yeni Ay"


Bu kız sadecce Kpop mu dinliyor diye düşünmüş olabilirsiniz tabi ki sadece onlarla sınırlı değilim. Fakat konu Türk müziği olunca bir iki sanatçı ya da bir iki grup dışında pek dinlemekten keyif aldığım kişi yok ne yazdık ki. Dinlemekten keyif aldığım, albüm çıkarsın diye beklediğim kişi SILA! 18 Şubatta "Yeni Ay" albümünü çıkardı. Tabi ki Produktörü aynı zamanda üniversiteden beri arkadaş olduğu Efe Bahadırın önderliğinde. Albüm 10 şarkı ve bir versiyondan oluşuyor. Çıkış şarkısı "Vaziyetler" şarkısı önümüzde ki günlerde bizled için pelesenk olacak kıvamda. Ben hep derim ki Sıla yapmış yapacağını! Hele bir şarkısı var ki "Yabancı".."Göre göre hata da yaptık pişmanlığım çok" diyor.. Şarkıları dinlerken beni alıp götürüyor desem çok klişe olur biliyorum. Cidden yapıyor bu kadın. Sonra "Yeter" diye isyan ederken öyle bir söz yazmış ki..  "Zaman önce darılır sonra barışır. kaya gibi mutlak dayanınca herkesi sınar ince ince canının nereden yaralıysa"  
"Vaziyetler" şarkısının müzik videosu


Beni feth ettiği şarkısı ise "Saki".. Sılanın bi kaç albüm önce "Egeli Lodos" gibi klasik olacak benim için. 

Kaçamam da nasıl giderim
Bende hal yok bahane bu
Hayat mani lakin ölümde var
Akşamın bir dur! Sabahı gör
Sana mı kaldı vaktin seyri
Sabrım kal hele hayrını gör
Ah Be! 

Beklediğime değen bir albüm daha Sıla'dan.. 

2 yorum:

  1. sıla iyidir.
    dinliyim ben de ilk senin sayende ;)

    kelime doğrulamayı kaldır lütfen :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sıla'nın her albümü her şarkısı hayat tadında o yüzden severim :)

      Doğrulama olayına dikkat etmemişim, kaldırdım :)

      Sil

Düşüncelerinizi lütfen benimle paylaşın..