24 Tem 2014

#Kitap Mimi

Her zaman Güney Kore alakalı mimlenecek değiliz değil mi? Bu sefer ki mim'in konusuna bayıldım. 
Bu güzel konuda beni mimlediği için Düda'ya teşekkür ederim.
1-Ne sıklıkla kitap okursunuz?
Çok sık kitap okuduğum doğru.. Özellikle işe gelip giderken yolum uzun olduğundan mutlaka yanımda kitap bulundururum. Böyle durumlarda boş zamanlarımı kitap okuyarak geçiririm.
2-En sevdiğiniz yazarlar?

Güzel bir kitap arşivine sahip olduğum için doğal olarak sevdiğimde yazarlar fazlasıyla var. Kategori bazında bakarsak;
Kişisel Gelişim: Tony Buzan, Joe Vitale ve Metin Hara
Fantastik: J.R.R. Tolkien (tek geçerim), Stephen King, George R.R. Martin 
Şu an aklıma ilk gelen yazarlar bunlar oldu. 
3-En sevdiğin kitaplar?
Ortraokula giderken Türkçe Öğretmenim doğum günümde bana Alexandre Dumas "Monte Cristo Kontu" kitabını hediye etmişti. . Olay örgüsünün ince tığla harika işlendiği bir kitap olduğunda vazgeçilmez olarak sevdiğim ilk kitabımdır.
4-Bugüne kadar en beğendiğin kitap serisi?
Bunu takip eden kitapların başında J.R.R. Tolkien'in harika hayal gücünü bize yaşatan kitap Yüzüklerin Efendisi serisi.. Filmini ayrı severim ama kitabının yeri okuyanlar bilir, farklıdır. Bir diğeri iseGame Of Thrones'un kitap serisi olan Taht Oyunları serisi..

5-Daha çok hangi tarz kitap okumaktan hoşlanırsın?
Elimden geldiğince her tür kitabı okumaya çalışırım. Fakat fantastik roman türleri daha çok ilgimi çekiyor. Ablam'ın üzerimde uyguladığı baskılar sonucu bir ara fazlasıyla kişisel gelişim kitaplarına hakim olma fırsatı buldum. Bu baskının sonucunda bu tür kitapları da sevdiğime kanaat getirdim.
6-En son hangi kitabı okudun?
Dün bitirmiş olduğum Debbiee Macomber- Küçük Mucizeler Dükkanı.. 
7-Şu an hangi kitabı okuyorsun
Metin Hara- Aşkın İstilası Yol kitabına bu sabah başlamış bulunuyorum..
8-Kitap blogları hakkında ne düşünüyorsun?
İnternet çağında olduğumuz şu dönemde kitap okuyan nesil günden güne azaldığını düşünüyorum. Elimden geldiğince çevremdekilere kitap okumayı aşılamaya çalışıyorum. Tıpkı ablamın bana yaptığı gibi..Kitap bloglarını takip etmeyi seviyorum Nabrut ve Seyhan'ın paylaşımlarını okumayı seviyorum. Bir çok güzel romanı onların sayesinde tanıyıp okuma fırsatı buldum. 
9-Kitap okumak sizin için ne ifade ediyor?
 Duygularımı en üst seviyede yaşayan biri olarak bir kitabı bitirdiğimde dünyayı fethetmiş gibi hissediyorum..
Benim mimlediklerim;

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşüncelerinizi lütfen benimle paylaşın..