5 Ağu 2014

Küçük Mucizeler Dükkanı


Dünyaca ünlü yazar Debbie Macomber'den yürekleri ısıtan roman serisinin ilk kitabı "Küçük Mucizeler Dükkanı"..
Çeviri:Ozan Aydın

İki kez kanseri yenen Lydia'nın örgü dükkanı açar hızını alamayan karakterimiz birde örgü kursu açmaya karar verir.. Carol, Alix ve Jacqueline bu şekilde bir araya gelirler..
Çocuk sahibi olmak isteyen Carol..
Arkadaş kurbanı Alix..
Aile sorunlarıyla yüzleşemeyen Jacquline..


Birbirinden tamamıyla bağımsız dört kadının dostluklarını örgü örerken pekiştirdikleri hikayemiz; 
yumuşacık, sıcacık, insana umut veren bir roman haline geliyor. Mükemmel örülmüş bir kazağı oluşturan ilmekler gibi birbirine örülmüş hayatlarımız, renklerimiz ve motiflerimizden parçalar bulacağınız bir hikaye..
Yazar; Hayatın içinden sıradan karakterlerin hikayelerini, yumuşacık bir kurgu ve pozitif bir dil ile anlatıyor. Fakat yazarı ilk okuyanlar benim gibi ilk sayfalarda biraz sıkılabilirsiniz. Fakat yazarın olayları birbirine inanılmaz şekilde bağlayıp farklı dört hayatı birleştirdiğinde kalemine hayran kalabilirsiniz..
İlginç tesadüfler ve küçük adımlarla büyük zorlukların aşılabileceği gibi görünüyor. 
Sizinde beğenerek okuyacağınızı düşündüğüm bir kitap. 
Dört kadının hikayesini okurken kendinizden bir şeyler bulacağınız bir kitap.. Umarım sizde seversiniz..

4 yorum:

  1. Debbie çok severiz :) Sende devam kitaplarını okursun diye düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazarın okuduğum ilk kitabıydı hoşuma gitti :)
      İkinci kitabını aldım bile elimdeki kitabımı bitirir bitirmez ona başlayacağım :)

      Sil
  2. Merhabalar blogunuzu blog keşif etkinliği sayesinde keşfettim ve takibe aldım :) Çok güzel bir etkinlik oldu gerçekten bu sayede bir çok blogu keşfetmiş oluyoruz :) Çok güzel bir blogunuz var . bana da beklerim :))))
    http://tasarimkaravani.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bloğumu beğenmene sevindim, güzel düşüncelerin için teşekkür ederim :)
      Blog keşif etkinliğine bende katılmak isterdim. Bir daha olduğunda haber verirseniz sevinirim.
      Bende bloğunuzu takibe aldım :)

      Sil

Düşüncelerinizi lütfen benimle paylaşın..