16 Ara 2014

MBLAQ'te Ayrılık!


Mblaq'te ayrılık rüzgarları kısa bir süre önce başlamıştı. Sözleşme tarihi bitene kadar bu konu hakkında yorum yapmayacaklarını dile getirmişlerdi. Bu haberler ortaya çıktığından beri birlikte kalmalarına dair hislerim olsa bile ayrılacakları çok belliydi. Mblaq'in bu duruma gelmesinde en büyük hatanın şirketinde olduğunu düşünüyorum. İlk başlarda Bi Rain'in grubu olarak anılmaları güzel olsa da yıllar geçtikçe özellikle Bi Rain'in askerlik süreci ve dönüşünden sonra ki dönemde grubu ikinci planı attığını, son yıllarda geri dönüş yapan kpop grupları gibi promosyon konusunda sınıfta kaldığını düşünüyorum. Bu tür sıkıntılar grubu tabi ki etkilemiştir. En çok beni üzen kısım ise; son konserlerinde üyelerin gözyaşlarını tutamamış olmaları. O zaman "sanırım buraya kadarmış" Bir de geçenler Lee Joon'un Key East şirketiyle anlaşmaya vardığına dair dedikodular çıkmış, yalanlamışlardı. Az çok bir şeylerin olacağının habercisiydi.
 Lee Joon oyunculuk kariyerine Thunder ise müzik konusunda eğitimi sürdürmek istediği için Mblaq grubundan resmen ayrıldıkları açıklandı.
Şirketin açıklaması şu şekilde;

"Üyeler ve şirket arasında sözleşme yenileme ile ilgili uzun görüşmeler sonunda Lee Joon ve Thunder ayrılmaya karar verdiler, biz de buna saygı duyuyoruz ve onlar kendi yollarına gidecekler. İki üye kişisel aktörlük ve müzik kariyelerine odaklanmak istediklerini dile getirdi ve iz içtenlikle kendileri hakkında hayırlısının olmasını umut ediyoruz. Gruptan 2 üye ayrılsa da grup aktivitelerine devam edecek. MBLAQ önümzdeki yılın ilk yarısında 3 üyeli grup olarak albüm çıkaracak, solo albüm ve kişisel aktivitelerine devam edecek. Bir kez daha MBLAQ'i destekleyen herkese teşekkür ederiz. MBLAQ'e olan ilginiz ve sevginizin devam etmesini diliyoruz"
Bugün şirket temsilcisi Hae Sol olayla ilgili açıklama yaptı. Açıklama şu şekilde;

"Merhaba. Lee Joon ve Thunder'in gelecek planları yanı sıra kendi özel sözleşmeleri hakkında bilgi verip rapoalr ve son sepelülasyonlara hakkında sorunları açığa kavuşturmak istiyorum. 

İlk olarak Lee Joon ve Thunder J.Tune Camp be Curtain Call konser faaliyetleri ayrıca MBLAQ grubu faaliyelerini sonrasında Kasım ayı sonunda sözleşemeleri sona erdi. Şu an ise Thunder müzik konusunda eğitimine odaklanarak gelecekte yapacağı faaliyetleri düşünüyor, Lee Joon ise "Mr Back" drama filmi için çalışmlasrını sürdürecek.

Son olarak onlara destekleriniz ve sevgilerinizi son 5 yılda çok güzel bir şekilde gösterdiğiniz için tün fanlara teşekkür ederiz. Onlar fanlarına daha güçlü ve olgun görünüşleri ile ödeyeceklerdir. Teşekkür ederim.

Bu açıklamanın ardından grup dağılacak mı sorusunun cevabını öğrenmiş bulunduk. Ben şahsen o kadar dedikodunun ardından böyle bir habere hazırlıklıydı. Açık konuşmak gerekirse çokta üzüldüm fakat gerçekçi olmak gerekirse bunun en büyük sebebi şirketleri oldu. 5. yıllarını dolduran bir grubun birbirlerine daha çok kenetlenmesi gerekirken iki üyenin ayrılık kararı alması şirketin ihmalkarlığı, onların hedeflerini göz ardı etmesi diye düşünüyorum.  Lee Joon'u anlarım oyunculukta gayet başarılı. Hatta bir çok sinemada yer almasını istiyorum. Oyunculukta devam etmesinde bir sakınca görmüyorum. Aksine onun adına alınmış en güzel karar olduğunu düşünüyorum. Fakat Thunder'ı anlamış değilim. Onu da severim fakat kpop camiasında soğuk bulduğum tek idol. Müzik kariyerine odaklanıp ablası Sandra Park gibi iyi yerlere gelir diye umuyorum. Bildiğim bir şey var ki Lee Joon'un yerinin belli olacağı..Gerek dansıyla gerek sesiyle gerek o saf halleriyle..Bundan sonra Mblaq 3 kişi yoluna devam etsinmeli. Ben yeni üye gelmesi taraftarı değilim. Mblaq beş kişi tanıdım Lee Joon, Seung Ho, Mir, G.O ve Thunder olarak. Umarım her üye kendi alanlarında gerek grup gerek solo aktivitelerinde başarılı olurlar. 2015'in yarısında yeni albümleriyle MBLAQ'i beklemeye geçtim.
Umarım tekrar grup olarak görebiliriz sizleri...

2 yorum:

  1. Aynı düşünceye sahibim seninle.Bende sitemde bu konuyla ilgileri birşeyler yazdım.Beklerim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu ekip birlikte tv showları olsun, konserleri olsun her etkinlikte içten oldukları için sevgim başkaydı. Ben kalan ya da giden bütün üyeler için hayırlısını diliyorum. Lee Joon'un oyunculuk kariyeri için normal karşılasamda Thunder için aynı şeyi düşünemiyorum.
      Senin yazını da okuyacağım :)

      Sil

Düşüncelerinizi lütfen benimle paylaşın..