29 Ara 2014

#Mim/En Sevdiğiniz Yan Karakterler

Sevgili Şems'imin #Mim/En sevdiğiniz yan karakterler yazısını okurken beni mimlediği fark ettim. Böyle bir konuda beni mimlediği için ona teşekkür ediyorum ve yazıma başlıyor. Güney Kore dramalarında başroller kadar hatta onlardan bile çok ön plana çıkan yan karakterler olduğunu düşünüyorum. Bazen neden o adamı seçtin ? diye isyanlara bile girdiğimiz oluyor. 
Benim aklımda kalan yan karakterler kimlermiş bir göz atalım :)
Can You Hear My Heart, My Secret Hotel ve I Need Romance 3 dizilerinde başroller kadar harikalar yaratana atam Nam Goong Min. 
Can You Hear My Heart-Bong Ma Roo
Nam Goong Min; oynadığı en güzel aile dramalarından olan Can You Hear My Heart dizisinde canlandırdığı Bong Ma Roo karakteriyle harikalar yarattığını izleyenlerin  bilir.  Özellikle kardeşim diyerek bağrına bastığı Cha Joong Joo ile olarak abi-kardeş ilişkileri benim gibi bir çok kişinin hafızasında yer ettiğini düşünüyorum.

The Heirs- Young Do 
Heirs; 2013 yılının gerek oyuncu kadrosu gerek konusuyla en çok konuşulan dizilerinden biriydi.Gerek oyuncu kadrosu gerek konusu itibariyle. Young Do; bir çok insanın kalbine dokundu bir Eun Sang'ın kalbine dokunamadı. İkinci adam karakterleri üzülmesin be arkadaş! Woo Bin'in oyunculuk kariyeri açısıdan zirve yaptığı performanslardan biriydi.
The Moon That Embraces The Sun- Prens Yangmyung
Tarihi ve dönem dizileri sevdiğimi her fırsatta dile getiriyorum.Güneşi Kucaklayan Ay izlediğim en iyi tarihi dramalarından biri. Ana karakterlerin hüzünlü hikayesi bir çok kişiyi derinden etkilemiştir. Jung Il Woo hayranı biri olarak; her ne kadar ana karakterlerin kavuşmasını istesem de oynadığı ikinci adam karakteriyle aşkta kaybetmesi derinden yaraladı. Senaristler neden üzdünüz bu çocuğu diye düşünürüm Haketmedi. Hele o finalde ki oyunculuğuyla zirveye ulaşmıştır.
Gu Family Book- Yoon Seo Hwa/Goo Wol Ryung
Bir tarihi drama ve unutamadığım yan karakterler. Gu Family Book dizisinin can alıcı aşk hikayesi Lee Yoon Heuzy arasında ki aşke ve Choi Jin Hyuk'un canlandırdığı bu aşk. Kdramalarda izlediğim efsane karakterlerin ikisiydi. Başrollerin aşkınının önüne geçer nitelikteydi. 

Reply 1994- Chilbong
Reply serisinde oynayan her oyuncu benim için unutulmaz karakterler. Reply 1994 dizisini izleyeneler benim gibi Chilbong'u bağrına basmıştır. Gerçi seride bulunan oyuncuların hiçbirini yan karakter olarak düşünmedim. Fakat ilk defa başrolde ki karakterin kaybetmesini istedim.. Çok net.
"Benim için Beysbolun her şey olduğu zamanda. Kalbimi beysboldan daha çok ısıtan ve hızla çarpıtan biri geldi. Tarihinin en sıcak yazı başlamıştı ve 20 yaşımda hayatım da tıpkı mevsim gibi sıcaktı. 1994 yazıydı bu.."

Reply 1997-Kang Joon Hee
Reply 1997 benim gözümde Romantik-Komedi türünü tartışmasız birincisi. Kurgusuyla, oyuncularıyla geçmiş ve gelecek arasında ki geçişleri dört dörtlük olan hala bir dizi izlemedim. Serinin her bir oyuncusu bir kenara hepsini tek tek yazmak işi zorlaştırır diyerek seride dikkat çeken yan karakterlerden sadece bir tanesini temsili olarak yayınlamaya karar verdim. Infinte'nin üyesi Hoya Kang Joon Hee karakteriyle büyük işler başardı. "Aşkın kalpten gelen bir duygu olduğunu" gösteren en büyük örneklerinden biriydi..
Missing You-Harry
Dram dizilerini bir çok kişinin aksine seviyorum. Bir de içinde Yoon Eun Hye var ise o dizi kesinlike güzeldir. Missing You onlardan biri. Şartların kötü adam yaptığı  karakterlere çok üzülüyorum. Bu çocuklar aslında pamuk gibi, başrol kızlarımızın ellerini sıcak sudan soğuksuya sokmayan karakterler. Yoo Seung Ho'ya hem üzüldüğüm hem de oyunculuğun zirve yaptığı dizilerden biridir. Unutmadık seni Harry!
Sungkyunkwan Scandal-Yong Ha
Başrol, yardımcı, konuk oyuncu olsun fark etmez. Song Joon Ki olsun yeter. Bana göre onun kariyerinin dönüm noktası bu dizide ki performansı. Tıpkı benim gibi bir çok kişiye kendini hayran bıraktığına eminim. Hele o giydiği tarihi kıyafetlerin güzelliği ve zeki oluşuyla diziden daha çok keyif olmama sebep olduğu için kesinlikle tek geçiyorum.

Bir Mim'in daha sonuna geldik. Bir çok dizi izlediğim için aklımda gelen ilk oyuncuları yazdım. Yoksa Kdrama sektöründe vazgeçilmez, kendine hayran bırakan bir çok karakter olduğunu söyleyebilirim. 
O zaman bende Nabrut, Düda'm ve Seyhan'ı mimliyorum. 
Yapmak isteyen kim varsa onları da mimlemiş sayıyorum :)

5 yorum:

  1. Eğer vakit bulabilirsem yazacağım ama söz vermeyeyim :D Bu arada aklıma ilk gelen bir kaç tanesini yazmışsın ehe ehe :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düda'm ne zaman musait olursan yaz ama kesin yaz. Merak ediyorum seninkileride:)

      Sil
  2. İzlemediğim diziler bir tokat misali çarpıyor miminde yüzüme :D Çoğu karakterden haberim yok, dediğim gibi dizi arşivim pek geniş değil T.T Sadece Wol Ryung ve Young Do'yu 'hı hı hı hı çok iyiydiler' diyerek okudum. Ellerine sağlık~~

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha aklıma gelmeyen bir sürü karakter vardı. O zaman Reply serisine mutlaka başlamalısın. Sırf bu seri için kdramalara karşı sevgin bi kat daha artacak, emin olabilirsin :)
      hem beni mimlediğin hemde güzel düşüncelerin için teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Hayranı çok mstarda :D

    YanıtlaSil

Düşüncelerinizi lütfen benimle paylaşın..