30 Ara 2014

Bu Ara Neler Dinliyorum? / 3

Müzik benim için tam bir hastalık. Yolda, iş yerinde çalışırken, boş vakit bulunduğum her daim müzik dinlemekten keyif alıyorum. Yeri geldiğinde yerli yeri geldiğinde yabancı daha çok kpop müzikleriyle hayat buluyorum. Tam bir Sıla aşığı biriyim. Onun şarkılarıyla yansıttığı her duygu insanı başka diyarlara sürükleyecek seviyede. Hele o "Yabancı" şarkısı of be of!
"Göre göre hata da yaptım. pişmanlığım çok,
Bile bile aldattım da, aldandığım çok"
Son yılların revaçta  gruplarından biri de "Zakkum grubunun her şarkıda başka hikaye, başka sevda, başka ayrılıkların anlatıldığı "Gökyüzünde" bu ara popüler şarkılarımdan
Bir BEAST sevdalısı olarak. 5. yıllarının şerefine çıkardıkları albümlerinin çıkış parçası 12:30 şarkısı hiç kuşkusuz yayınlandığı günden beri her gün dinlemeden duramıyorum. Kpop sektöründe hem dans edip hem canlı performansları arka arkaya sergileyen ve seslerinde hiçbir şekilde değişiklik olmayan ender gruplardan. Kendim dışında bir çok kişiye bu şarkının güzelliğini aşıladım.
Beast//12:30

Super Junior'ın maknesi Kyuhyun çıkardığı solo albümünü bütün sonbahar başucumda olacak demiştim. Kyuhyun'un sesinin net oluşunu seviyorum. Grupta ne kadar dans ederse etsin sesinin tınısı hiç değişmiyor. Nasıl başladıysa o şekilde bitiyor. Bu yüzden onu dinlemeyi seviyorum..  Bu benim baş ucu albümüm dinlenir. TIKLA
Kyuhyun//At Gwanghwamun


Teen Top bu sene yayınladıkları bütün şarkıları seve seve dinledim. Gruğ üyelerini birbirleriyle aşırı samimi ve içten buluyorum. Son zamanlarda önce Missing  dinlerken keyif alırken bir ay önce  I'm Sorry yayınladılar fena sarmış durumdayım. Müziklerini duyduğumda istemsiz olarak eşlik ettiğimi fark ediyorum. I'm sorry I'm sorry I'm Sorry My girl" falan demeleri her şey dozunda. Dinlemek keyif veriyor.
 Kpop'un kraliçesi desem sanırım fazla büyük konuşmam. Fakat zaten konuşsam bile bu benim düşüncem. Tabi ki Aliee'den bahsediyorum. Bu sene neredeyse bütün solo ödüllerini topladı. Bence hakketti. Aliee "Don't Touch Me" sesinin kalitesi ortada..
Hem dinlemekten hem izlemekten keyif aldığım;
2PM "Go Crayz! (en iyi klip ödülünün sahipleri)
Winner'ı unutamam Empty şarkısını başka bir kefeye koyuyorum. Şarkının başında Mino'nun sesinin tokluğu, güzelliği "kesinlikle beni dinlemelisin" diyor zaten. Her sesini duyduğumda BigBang'ten Top sesini anımsıyorum daha çok seviyorum. Bigbang demişken geçen ay GD ve Taeyang "Good Boy" şarkısı  geri dönüş yaptı. İkisini birlikte izlemeyi seviyorum. Taeyang bu sene çıkardığı solo albümle bütün ödülleri sildi, süpürdü! HAKETTİ! Daha sene bitmeden GD ile bu performansı olay oldu olay! Hele o MAMA ödüllerinde ki sahneleri, tek geçiyorum! 
Hi! School Love On dizisinin Ostunu seslendiren Afternight Project "For You"
My Lovely Girl dizisinin Ostu; Kim Tae Woo'nun harika sesiyle "Only You" hala dinliyorum bıkmadan usanmadan.

2 yorum:

  1. Çok güzel ya :D Mstar'da bunlar olsa tadından yenmezdi :3

    YanıtlaSil
  2. Bende bayılıyorum :3 MStar'daki playlisti dinlemeni tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil

Düşüncelerinizi lütfen benimle paylaşın..