18 Haz 2016

High Society / Kore Dizisi



Sung Joon, Park Hyung Sik gibi sevdiğim oyuncuların yer aldığı High Society dizisi senaristliğini Ha Myung Hee yaparken yönetmen koltuğuna ise Choi Hyeong Hun oturuyor. Dizinin konusu; Jang Yoon Na, Chaebol denilen Kore'de aile şirketinin varislerinden biridir. Fakat kendi ayakları üzerinde durabileceğine inandığı için abisi hariç ailesinden gizli olarak yarı zamanlı bir işte gerçek kimliğini gizleyerek çalışmaktadır. Tek hayali parası yerine kendisi olduğu için sevebilecek bir adamla tanışıp evlenmek. 

Diziyi yayınlandığı sıralarda izlediğimde yarım bırakmıştım. Bir şeye başladığımda yarım bırakmayı sevmediğimden aylar sonra izleme gereği duydum. O sıralarda yarım bırakmamın sebebi dizinin beni şaşırtmamış olmasıydı. Dizinin daha ilk bölümden finalinin nasıl olacağını kestirebiliyoruz. İki ayrı aşk hikayesine tanık oluyoruz. Bir tarafta zengin kız fakir olan diğer tarafta fakir oğlan zengin oğlan. Her iki ilişkide engeller zengin olanların aileleri. 

Jang Yoon Na ve Choi Joon Gi arasındakiler ikinci çiftimizin aşkı kadar masum değildi ne yazık ki. Yoksul ama mutlu bir ailenin çocuğu olan Joon Gi'nin hırsı uğruna Yoon Ha'yı kullanmak en büyük hatası oldu. Ben Uee ve Sung Joon arasındaki uyumu sevmedim. Uee'nin oyunculuğunu donuk buluyorum. Golden Rainbow dizinde izlediğimden bu yana oyunculuk konusunda pek bir şey katmamış kendine. Sung Joon için aynı duyguları paylaşmıyorum tabi ki de. Diziyi bir nevi onun için izledim diyebilirim.

Dizinin kendi adıma dikkat çeken ismi Lee Ji Yi karakteriyle fakir kızımızı canlandıran Lim Ji Yeon oldu. Daha önce rol aldığı filmler olmasına rağmen çıkış yaptığı ilk dizi High Society oldu. Park Hyung Sik ile olan uyumunu sevdim. Hyung Sik ise Nine: Times Time Travel I, Heirs, Whats Happens to Family dizisinden sonra güzel bir çıkış yakaladığını düşünüyorum. 

High Society dizisini sevmeme nedenlerimden biride Yoon Ha'nın ailesi oldu. O kadar sinir bozucu karakterler ki izlerken bile insanı çileden çıkardı. Senaristin en büyük hatası kesinlikle duygusuz bir aile yaratması olmuş. Kardeşleri, babayı her şeyi geçtim anne karakterini o kadar ruhsuz yaratmış. Bu da diziden soğumama sebep oldu. Fakat Chang Soo karakterinin annesini de bir o kadar sevmedim. Senarist ortayı bulamamış.

Dizinin müzikleri arasında en çok Jung Yup "Dazzling Day" Park jHyung Sik "You're My Love" şarkıları dikkatimi çeken şarkılarıydı. İzleyecek olanların bir şey kazanmayacağı izleyenlerin de bir şey kaybetmeyeceği bir dizi. İşin aslı Sung Joon ve Park Hyung Sik izlemek istiyorsanız, ben sizi tutmayayım. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşüncelerinizi lütfen benimle paylaşın..