20 Mar 2018

Introvert Boss / Kore Dizisi




Başrollerinde Yeon Woo-Jin ve Park Hye-Soo’nun rol aldığı "Introvert Boss" dizisinin 7 dakika 6 saniyelik uzun fragmanı yayımlandı. Dizi, Ro Woon’un  yeni çalışmaya başladığı şirketin esrarengiz CEO’sunun gerçekte kim olduğunu araştırmaya başlaması ile gelişen olayları konu almaktadır. 

Sensitive Boss Konusu Eun Hwan Ki  bir halka ilişkiler şirketinde CEO’dur, ancak fazlasıyla utangaçtır. Kişiliğinden dolayı, çalışanları bile onu doğru düzgün tanımazlar. Chae Ro Woon, Eun Hwan Ki’nin şirketinde çalışıyordur. Fazlasıyla enerjik ve işinde çabucak tanınan birisidir. Fakat ilgisini çeken tek kişi CEO Eun Hwan Ki’dir. Eun Hwan Ki’nin gerçek kimliğini ortaya çıkarmayı planlıyordur.


Yeon Woo Jin, dizide Eun Hwan Ki karakterini canlandırıyor. Daha önce Arang and the Magistrate, When a Man Loves, Secret Love, Marriage Not Dating, Divorce Lawyer in Love dizilerinde izledim. Halkla ilişkiler şirketinde CEO olarak çalışan Eun Hwan Ki oldukça utangaç birisidir. Böyle olmak için sebepleri var. Bundan dolayı Hwan Ki'nin çalışanları bile onun nasıl biri olduğunu bilmemektedir.


Park Hye Soo, dizide Chae Ro Wan karakterini canlandırıyor. Daha önce Yong-Pal ve Age of Youth dizisinde izledim. Eun Hwan Ki’nin şirketinde yeni çalışmaya başlayan Chae Ro Woon, çok enerjiktir ve işinde de takdir toplayan birisidir. Ancak, şimdilerde onun tek bir ilgi alanı vardır o da şirketin CEO’su Eun Hwan-Ki’dir. Chae Ro-Woon artık Eun Hwan-Ki’nin gerçekten nasıl bir insan olduğunu bilmeyi kafasına koymuştur. Park Hye Soo'yu bundan önce bir dizide izlemiştim orada sessiz çekingen bir karakteri canlandırıyordu o yüzden bu dizide ki karakterini ilk biraz garip geldi. Ama çok tatlı bir kız bu yüzden hemen ısındım bu karakterede. 

Yoon Park dizide Kang Woo-Il karakterini canlandırıyor. Daha önce Good Doctor, What Happens to My Family?, Discovery of Love, Come Back Mister,  Age of Youth Age of Youth 2 dizilerinde izledim. Dizide Eun Hwan Ki'nin üniversiteden arkadaşı aynı zamanda yüzünü göstermediği zamanlarda onun işleriyle ilgilenmektedir. Yoon Park son yıllarda çok fazla dizide izlediğim oyunculardan biri. Her rolün hakkını veriyor. Fakat en çok soğuk roller ona yakışıyor diye düşünmekteyim.

Kong Seung Yeon, dizide Eun Yi-Soo karakterini canlandırıyor. Daha önce My Lovely Girl, Heard It Through the Grapevine, Six Flying Dragons, Circle: Two Worlds Connected dizilerinde izledim. Yi Soo Eun Hwan Ki'nin kız kardeşidir ve Kang Woo Il'i seviyor olmasıyla birlikte onunla evlenecektir. Sevdiği erkek yüzünden böyle davrandığını sanıyordum ve kızıyordum fakat ailesi yüzünden olduğunu öğrenince üzüldüm. Gerçekten kötü bir anne babaydı. Sonunda babasının kendisini düzeltmesine sevindim.

  • Another Oh Hae Young dizisindeki çılgın abla ile Marriage Not Dating'den çılgın arkadaşın da olması güzel, senarist ve yönetmen bazı oyuncularından vazgeçememiş. Bütün çılgınlar bir araya toplanmış.

  • Öncelikle dizi stres yapıp, üzüleceğiniz türde değil. Genelde dizilerde geçmiş olayla ilgili kısa kesitler verilerek geçiliyor fakat bunda geçmiş zaman için bölüm ayırmışlar bu benim çok hoşuma gitti kafamda hiç soru işareti kalmadan her şeyi anladım.

  • Pek bir beklentim olmadan ve diğer dizilerin bölümlerini beklerken izlemeye başladığım bir diziydi. Hwan Ki karakteri dikkatimi çeken unsurlardan biri oldu. Güney Kore dizileri için söyleyebilirim ki, böyle sorunları olan karakterler genelde dizilerde var olmuyor. Olanlar da trajik geçmişleriyle, dram filmlerine yakışan koyu tonlardaki sahnelerle, kendilerine dair kötü düşünceleriyle ve özgüven eksiklikleriyle seyirciye sunuluyorlar. Burada ise o kadar derin psikolojik bir bakış açısı yok, aksine komedi ile birleştirip yüzeysel ve izleyeni ruhen yormayan bir şekilde aktarılmış içine kapanıklığı. Bu çok hoşuma gitti

  • Ro Woon ise, daha agresif ve dışadönük bir kişiliğe sahip, ama o kadar çok Geum Jan Di gördüm ki artık bu tarz karakterler beni pek şaşırtmıyor. Yine de insanları etkilemeyi ve istediğinin peşinden koşmasını bilen bir kız olması hoşuma gitti. Umarım kişiliğini ilerleyen bölümlerde değiştirmezler. Özellikle Hwan Ki'yi arabasıyla kovaladığı sahnede, arabasına binmeden önce yerdeki paraları topladığında tamam bunu da sevdim dedim.
  • Kızların babası Chae Won Sang karakaterini Lee Han-Wi canlandırıyor. Baba rolü çok yakışmış. Babacan bir havası olduğu için olabilir sanırım.
  • Hwan Ki'nin eski sevgilisini ilk gördüğüm bölümde ileride de göreceğimizi düşünmüştüm ve bunu hiç istememiştim, kötü bir karekter olacağını düşünüyordum ama bir karakter bu kadar mı tatlı olur ya. Çok açık sözlü ve komikti.Kim Gyo Ri çok güzeldi. Giyiniş tarzı olsun makyajı olsun çok güzel bir kızdı. Her çıktığında çok güzel ve tatlı biri olduğunu düşündüm.
  • Dizi müzikleri Sandeul (B1A4) "One More Step" Ben "Memory" Park Boram"Isn't She Lovely" Kim EZ "Because Of You" Park Si Hwan "Round In Circles" Ryu Ji Hyun "You". Yalnız müzikleri aşırı güzel kesinlikle dinlemelisiniz.
Albümü dinlemek için; TIKLA

  • Dizinin sonu bence güzel bitti. Aklımda keşke küçük atışmalarını görmesek güzel anlarını izlesek diye geçirdim fakat sonra düşününce böyle gerçekçi bir şekilde yapmaları daha hoşuma gitti. Sonuçta ikisi de birbiririne zıt karekterler. Çoğu kişinin aklına anlaşamayacakları gelmiştir ama böyle bir sonla buna rağmen nasıl güzel idare ettiklerini izlemiş olduk. Boş zamanlarda eğlenerek izlenilebilir dizi güldürür. Fakat çok fazla bir şey beklemeyin.
Dizi için puanım; 6,9/10

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşüncelerinizi lütfen benimle paylaşın..