15 May 2018

Untouchable / Kore Dizisi



JTBC'nin entrika, polisiye, suç karışımı dizisi Untouchable dizisinin senaristliğini  Choi Jin-Won yaparken yönetmen koltuğunda  Jo Nam-Kook oturuyor. Dizinin hikayesi, iki kardeş arasındaki anlaşmazlık ve aralarında geçen yoğun çatışma etrafında geçiyor. Jin Goo'nun canlandırdığı küçük kardeş ailelerinin sakladığı çirkin gerçeği ortaya çıkarmaya çalışırken,  Kim Sung Kyun'un oynadığı büyük ağabey ise kardeşine engel olmaya çalışır.
  • Jin Goo dizide Jang Joon Seo karakterini canlandırıyor. Daha önce Ad Genius Lee Tae-Baek, Fall in Love with Soon-Jung, Descendants of the Sun, White Nights dizilerinde izledim. Dizide bir dedektif şefi olan Jang Joon Seo, Jang ailesinin lideri olan Jang Beom Ho’nun ikinci oğludur. Bir gün, sevdiği kadın öldürülür. Joon-Seo bu cinayetin perde arkasını ve ailesinin sakladığı sırrı öğrenmeye çalışır. 
  • Kim Sung Kyun dizide Jang Ki Seo karakterini canlandırıyor. Daha önce Reply 1994, Reply 1988 ve Moon Lovers: Scarlet Heart Ryeo dizilerinde izledim. Jang ailesinin lideri olan Jang Beom Ho’nun büyük oğludur. Hayatta kalabilmek için babası gibi yozlaşmıştır. Kardeşine düşkün bir ağabeydir.
  • Go Joon Hee dizide Goo Ja Kyung karakterini canlandırıyor. Daha önce Can You Hear My Heart ve She Was Pretty dizilerinde izledim. Jang Ki Seo'nun eşidir. Aynı zamanda eski başkanın kızıdır. Onların evliliği ailelerin çıkarı üzerine yapılmıştır. Akıllı ve iddialı biri olmasına karşın bir kadın olduğu için babası tarafından hor görülmektedir.
  • Dizi 16 bölümden oluşuyor.
  • Jin Goo'nun oyunculuğu oldum olması çok beğeniyorum. Çok farklı bir havası olduğundan oyunculuğu fazlasıyla etkiliyor. Kim Sung Kyun kore dizisi tarihinin en yetenekli oyuncularından biri diyebilirim. Girmediği karakter kalmadı. Bazen gaddar bir adam, bazen zeki bir bilim adamı, bazen saf bir adam olarak karşımıza çıktı fakat hiç bu kadar ciddi görmemiştim onu. Oyunculuğuna bayıldım. Jung Eun Ji benim güzeller güzeli oyuncum. Rol aldığı her diziyi incelemeden izlerim. Biliyorumki oyunculuğuyla bu o diziye bir şeyler katacak. Eun Ji'yi bu tarz bir dizide izlemek keyiflendirdi. O liseli kız çocuğu rollerinden olgun bir kadın rollerine geçiş yaptı. Harika bir oyunculuğu var.
  • Dizi konu itibariyle intikamdı fakat tam birinden şüpheleniyorsun o da suçlu çıkmıyor. Farklı bir diziydi. Sağ gösterip sol vurduğu yerler oldu. Kim katil kim suçlu son bölümlere doğru tansiyon bayağı yükseldi ama suçlular cezasını hak ettiğini aldı. Konuyu bağladıkları yer cidden farklıydı. Pes dedirtti. heyecanı son dakikaya kadar dolu dolu tuttular. Benim çileden çıktığım zamanlarda olmadı değil. Sıkıldığım zamanlarda oldu ama merakta ettim açıkçası.
  • İntikam türü aile dizilerini seviyorsanız kaçırmayın derim. 
Dizi için puanım;7/10

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşüncelerinizi lütfen benimle paylaşın..