10 Eyl 2013

You Have Fallen For Me / Kore Dizisi

Bu diziyi You're Beautiful dizisini izledikten sonra izleme fırsatı yakayabildim. İki başrol oyuncusunu farklı bir yapımda bir araya gelmiş olarak görmek mutlu etti beni.. You're Beautıful'da ki az çok içim buruk olmuştu.  Belki de Jung Jong Hwa ve Park Shin Hye olan sempatimden olabilir. Bu sefer kısaca karakterlerden bahsetmek istiyorum.
Jung Jong Hwa/ Lee Shin
Uygulamalı müzik gitar üzerine eğitim görmektedir. The Stupid adlı grubun gitaristi ve sahibidir. Gitar çalmak onun için bir hayat amacıdır bu özelliği babasından gelmektedir. Lee Shin'in peşinden ünlü olduğundan bir çok kız vardır. Fakat o dans hocasından hoşlanmaktır. Onun için sorundur ki karşılık alamaz. Bu yüzden çok acı çeker gelin görün ki iddaa üzerine hayatına bir anda giren Kyu Won ilerleyen zamanlarda yakınlaşmaya başlar...

Park Shin Hye /Kyu Won
Geleneksel müzik alanında eğitim görmektedir. Gayegum denilen müzik aletini çalmakta oldukça başarılıdır. Ailesinde dünyanın 3 pansori sanatçısı bulunan Lee DOng Jin torunudur. Biraz asosyal büyümüş bir kız olmasından kpop gruplarını çevresinde olup biteni pek bilmez. Yönetmen Suk ve Lee Shin ile tanıştıktan sonra işler değişir. Lee Shin ile iddaaya girer bu kaybeder 100 gün boyunca onun kölesi olur. O ne isterse yapmak zorunda olduğundan bir süre sonra buna alışır herşeyi kendiliğinden yapmaya başlar. Sonrasında ondan hoşlandığının farkına varır olaylar olaylar olaylar :)
Song Chang-eui/ Kım Suk Hyun
Üniversitede yapılacak olan gösterinin sevimli yönetmenidir. Genç yaşında olmasına rağmen Brodway'de çalıştıktan sonra Kore'ye dönüş yapar. Seul sanat akademisinin 100. yıl gösterisinin yönetmeni olur. Geldiği akedemide bir sorun vardır onun için eski sevgilisin dans öğretmenliği yaptığı okuldur. İlk başlarda bu yönetmenin Kyu Won'dan hoşlandığını düşünsem de eski aşkını lee Shinden kıskanınca derin bir oh çekmiştim:

So E Hyun/Jung Yoon Soo

Hem genç hem de çok güzel bir dans öğretmeni. Bu kadını izlerken resmen asillik akıyor her tarafından dediğime eminim:) Üniversite zamanında Suk ile büyük bir aşk yaşamış hayalleri gerçekleştirmek için onu terk etmiştir. Bir kaç sonra yıl ayak bileğinden sakatlandığından Kore'ye geri döner. Kendisine aşık Lee Shin'den kendini sorumlu hissetse de yinede onu bir erkek gibi değilde kardeş gibi görmesi mantıklıydı.. Suk ile birlikte olmalarına sevinmiştim İçten içe Kyu Won'u Yönetmenden kıskandığı çok belliydi..
Park Shin Hye hem beğeniyorum hem seviyorum bence çok sevimli, duru bir güzelliği var. Bu diziyi sevmemde ki bir başka amaç ise Jung Jong Hwa'nın oynuyor olmasıydı. Kyu Won'a karşı duyduğu kıskançlık,sevgi aşkı güzel ifade ettiğini düşünüyorum.  Bir de BOF'da Ji Hoo karakteri vardı ki ne güzel sevmişti.. işte Lee Shin karakteri bana sevgili olana kadar bu duyguyu verebilmişti.
Güzel bölümlerde vardı, mesela Lee shin dans öğretmeninden beklediği cevabı alamayınca gözleri dolu dolu o yağmurda yürümesi onun peşinden Kyu Won gitmesi bir gitar dükkanın orada ellerini yağmura uzatmaları falan çok hoştu(bence). Bir diğeri de Kyu Won babasının ölüm haberini aldıktan sonra yağmurda yürümüş yine aynı dükkanın önünde ağlaya ağlaya durduğu sahneydi. Onun için endişelenen Kyu Won peşinden gidip oraya vardığında tam ona gidecekken dans öğretmeninin Lee Shin'e sarılıp teselli ettiğini gördüğündeki o an güzeldi. Sonrasın da kızımı yataklara düşmüştü ertesi gün okula gitmeyince Lee Shin, onu aramaya geldiğini öğrenmişti. Aslında bu taş kalpliymiş gibi görünen çocuğun kalbini yumuşatmaya başlamıştı..
Kyu Won'un bundan sonraki kararı Lee Shin'i unutmak istemesiydi, bunu ona dile getirdiğinde üzülmüştüm ama birazda iyi olmuştu..Bizim çocuk ondan sonra hoşlanmaya başlamıştı.. 100. yıl gösterisi için kampa gittiklerinde bir akşam ikisi yıldızların kaydığında dilek tutmalarından bahsederken Lee Shin kendi dileğini "benim dileğim senin benden tekrar hoşlanman" olurdu demesiyle bir şeyler başladığını gösterdi bizlere
Anlam veremediğim iki şey vardı biri Lee Shin'in bir burkulma ile kolundan ameliyat olması ve bunu Kyu Won'dan saklaması bir diğeri ise anlamsız finaliydi..

Görüşmek üzere, hep mutlu olun:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşüncelerinizi lütfen benimle paylaşın..