14 Eki 2014

It's Ok, Roommate / Kore Program

Roommate'nin Lee Dong Wook, Se Ho, Chanyeol, Shin Sung Woo, Nana,Park Bom, Ga Yeon, Lee So Ra, Park Min Woo, Seo Kang Joon ve Hong Soo Hyun'un yer aldığı ilk sezonunda bahsetmiştim. Roommate; adı üstünde oda arkadaşları demek. Ünlülerin hayatlarını birde kameralar önünde izlesek demişler bu programı tasarlamışlar. İlk sezon tek kelimeyle; HARİKAYDI! İlkler her zaman güzeldir, unutulmaz algısından dolayı ikinci sezonun nasıl olacağı konusunda endişeliydim. İlk sezonda yer alan ünlülerin ikinci sezonda yer almayacağı tek tek ilan edilmeye başladıkça, "Sende mi Brütüs?" diyerek kaygılandım. Shin Sung Woo'nun anaç, So Hyun olgun, So Ra'nın endişeli, Chanyeol'ün ve Ga Yeon'un saygısı ve Bom'un kendine has tavırları (izleyenler beni anlamıştır, izlemeyen kesim onu tanıdıkça anlayacaksınız) olmadan nasıl olur merak uyandırıcıydı. B
Roommate 1'den ayrılan aile üyeleri; Sung Woo, Soo Hyun, Lee So Ra, Park Chanyeol, Ga Yeon, Park Bom
Chanyeol: "Biz bir aile olduğumuzu hissettim. Ben onların kardeşi gibi bana davranışları o kadar minnettarım ki, paylaştığımızı anıları unutmak mümkün olmayacak"
Hong So Hyun: "Ben onları unutmayacağım, yeni üyelerle daha iyi anıları olmasını umuyorum."
Shin Sung Wo: "Shin Omma olarak yaşamak eğlenceliydi."
Ga Yeon: "Showda bulunduğum için herkese teşekkür ederim."

İşte Roommate 2'nin yeni aile üyeleri
Dong Wook, Se Ho, Kang Joon, Min Woo, Nana ise ikinci sezonda yer alacaklarını açıkladılar. Benim en çok merak ettiğim ise; eve yeni gelen ünlülerin ya da idollerin oluşturacağı sinerjinin nasıl olacağıydı. Yeni aile üyelerini tanıyalım;
Birinci aile üyesi; Japon aktör solda ki; Ryohei Otoni 1980'li aktör. Japon ve Güney Kore sinemasında yer alıyor. Uzun süredir Güney Kore'de yaşamakta. Aslına bakarsanız aileye katılan üyeler arasında bilgi sahibi olmadığım tek kişi. Kore Drama ödüllerinde Küresel Aktör ödülünün sahibi oldu. İki aile üyesi;  efsane grup G.O.D. 1969 doğumlu Joon Park. G.O.D grubunun en büyük üyesidir. Bir insanın hiç mi yaşam enerjisi düşmez. Onu ilk izleyenler tarzını yadırgayabilir. Fakat katıldığı programları ya da grup üyeleriyle olan dialoglarına göz gezdirirse yadırgamazsınız. Seveceğinize eminim.
Üçüncü aile üyesi 1994 doğumlu Kara grubunun çiceği burnunda üyesi Heo Youngji. Kara grubundan ayrılmasının ardından yapılan seçmelerle yerine gelen üyedir. Grubunun maknesidir. Gülünce ağzını açması dışında şeker bir kıza benziyor. Eve ilk geldiğinde aile üyelerine aldığı hediyelerle gönüllere taht kurdu. Ayrıca Kore davulunu çok güzel çalıyor. Gün geçtikçe kendini sevdiren idollerden biri olacağına inanıyorum. Dördüncü aile üyesi 1986 doğumlu ünlü komedyen Lee Guk Joo. Bir insanın her konuşması yaptığı her hareket komik olur mu? Oluyormuş! Se Ho ile yakın arkadaşlarmış. Se Ho ile ortalığın tozunu attıracaklarını düşünüyorum. Geçenlerde EXO'nun 90:2014 programına konuk oldu. Kilolarından şikayet edip bu kadar güzel dans eden kimse olamaz. Yeni sezonda Roommate sevenleri çok güldürecek. Uykudan uyanış şekline dikkat! Beşinci aile üyesi ve Roommate'nin güzel kızı Nana. Onun hakkında ki detaylı bilgileri Roommate adlı postum da görebilirsiniz. Nana, benim adıma ilk sezona damgasını vuran aile üyelerinden biri oldu. SeHo ile aralarında ki sinerjiyi izleyicilere yansıttıklarını düşünüyorum. Nana'nın Song So Hyun'un ardından yeni oda arkadaşlarıyla nasıl olacak merak içindeyim. Daa ilk bölümü izlemiş olmama rağmen Nana biraz durgun geldi. 
Altıncı aile üyesi 1989 doğumlu Girls Generetion üyesi Sunny. Chanyeol gidince SMTown şirketi yerine Sunny göndermiş gibi oldu. SM'den olsun taştan olsun derim. 8 yıldır Kpop piyasasının içinde ve dj yapan idollerden biri. Onun en çok sevdiğim özelliği olgun oluşu. Roommate'de ailesine güzel şeyler katacağına inanıyorum. Onun oda arkdaşı ve yedinci aile üyesi 1964 doğumlu Bae Jong Ok. Ailenin en büyük üyesi. Shin Omma gibi olur mu bilinmez ama anaç yapısı olduğunu daha ilk bölümden gösterdi. Jang Ok, drama That Winter, The Wind Blows dizisinde izlemiştim. Roommate evine giriş yaptığı an herkesin hazır ola geçmesi beni çok şaşırttı. Saygı budur dedim içimden. Sunny ile oda arkadaşı olması da mutlu etti. Chanyeol ve Shin omma seviyesinde bir samimiyet gördüm.
Ailenin geri kalan 8,9,10. üyesi Roommate'nin ilk sezonundan tanıyorsunuz.Park Min Woo, Se Ho ve Dong Wook.. Roommatenin ilk sezonundan bilgileri alabilirsiniz. Geçen sezon aynı odayı paylaşan Seho ve Dong Wook bu sene aralarına Park Min Woo'yu dahil ettiler. Hepsinin odası değişti, yer yatağında yatan üç adet erkek çok sevimlilerdi. Se Ho zaten bildiğimiz gibi. Min Woo'yu biraz sessiz gördüm. Gerçi yapım ekibi bir çok yeri montajda çıkarmış. İlk iki bölüm daha çok yeni gelen aile üyelerinin üzerine gidilmiş. Umarım ileri ki bölümlerde normale döner. 
Dizinin geri kalan iki üyesi. 1994 doğumlu Hong Kong'lu GOT7 üyesi Jackson. İkinci sezonun çatlak aile üyesi Jackson. Ailenin çatlak ve bir o kadar komik üyesi. Eskirim ve uzak doğu sporlarında oldukça iyi. Yemek yemeğe çok düşkün. Güney Kore kültürünün yavaş yavaş içine girmiş. Utangaç kişiliğine rağmen ikinci sezonda ses getirecek aile üyelerinden biri olacağını düşünüyorum. İzleyince bana hak vereceksiniz. Ailenin son üyesi; Seo Kang Joon. Çicek kardeşlerin (park min woo) bu sezon ayrı odalarda kalacağını öğrendiğimde üzüldüm. Fakat Jackson ve Kang Joon kimyaları uyacak gibi duruyor. 
Roommate'nin ikinci sezonda adı It's Ok, Roommate olarak değiştirildi. İlk sezonun aile üyelerini özleyecek olsam da her şeyin tadı ayrıdır diyerek yeni aile üyelerini izlemenin keyfi güzel olacak diye düşünüyorum. Tek isteğim ilk sezonun aile üyelerinin geri planda kalmaması. Umarım sizde seversiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşüncelerinizi lütfen benimle paylaşın..