23 Eki 2014

I Need Romance 3 / Kore Dizisi

I Need Romance serisinin güzel olan tarafı oyuncuların ve konunun her seride değişiyor olması. Bu da seriden oluşan yapımları sevmeyen kesim için cazip geliyor. Bende bir değişiklik yaparak nasıl olsa birbiriyle bağlantılı değil diyerek sondan başladım. Romantik-komedi türünde olmasına rağmen aynı türe ait yapımlardan farklıkları da var. Serinin yayınlanan son dizinin konusu; Joo Wan'ın annesi Shin Joo Yeon'a ev almasında yardım etmesine yardımcı olmuştur. Joo Wan'a bakıcılık yapmışlardır. İkisinin arasında 6 yaş olduğundan aslında bizim esas oğlan bizim esas kızın elinde büyümüş gibi bir şey oluyor. Joo Wan 9 yaşına gelene kadar birlikte büyürler ve Joo Wan çocukluk aşkı olan(o an tek taraflı) Shing Shing'den uzaklaşmak zorunda kalır, ailesiyle ABD'ye taşınırlar. Yıllar sonra Güney Kore'ye ünlü bir dj ve yapımcı olarak geri döner. Shin Joo Yeon'un annesinin minnettarlığını göstermek istemesi üzerine Joo Wan,  Shing Shing'le aynı evde yaşamaya başlar.. 
Shin Joo Yeon karakterini 1980'li oyuncu Kim So Yeon canlandırıyor. İlk izlediğim yapımı I Need Romance 3 oldu. Oynadğı karakterden mi bilinmez ama aşırı sevdim. Özellikle konuşurken kullandığı mimikler rolünü daha sempatik hale getirmiş. Shin Joo Yeon en yakın arkadaşı olmak üzere hayatına girip çıkan erkek arkadaşlarından aldığı yaralarla katı, duygusuz biri olarak hayatına devam etmekte.Aşık olduğunun bile farkına varamayacak kadar farklı bir kadın haline gelmiştir. Taa ki hayatına 9 yaşındayken bıraktığı Joo Wan girene kadar. Onun için dönüm noktalarından bile haline gelecektir. Shing Shing'i ne gibi duygular bekliyor olabilir?



Joo Wan(Allen Joo) karakterini 1990'lı Sung Joon canlandırıyor. En sevdiğim aktörlerden biri. Lie To Me, Shut Up Flower Boy Band, Gu Family Book, Can We Get Married dizilerinde izlemiştim. Şu sıralar Dicovery Of  Love dizisinde boy gösteriyor. Joo Wan gibi erkekler kaldı mı? diyerek sözüme başlamak istiyorum. Shing Shing için her şey yaptı. Kdramalarda izlediğim en sadık ve en abartı karakterlerden biriydi. Sung Joon için izlenir..

Kang Tae You  karakterini Namgung Min canlandırıyor. Can You My Heart ile olan tanışıklığımız My Secret Hotel ve I need Roomance 3 ile devam etti. Güney Kore aktörleri arasında gülüşü en güzel olanlardan biri hatta ilk üçte diyebilirim. Tae Yoo çekirdekten yetişmiş başarılı bir müdür ve aşktan yüzü gülerken hayal kırıklığı yaşamış bir adam. Dizi boyunca çizgisini bozmayan ender karakterlerden biri. Başında neyse sonunda aynı karizmayla sona erdi. Namgung Min, ikinci karakter rollerinde görmek istemiyorum...

Solda Lee Jung Min karakterini Park Hyo Joo canlandırıyor. K-Kpop The Ultimate Audition ve yakın zaman Triangle dizisinde izlemiş bulunmaktayım. Lee Jung Min dizinin en uçuk karakteri. Sağda; Jung Hee Jae karakterini Yoon Seung Ah canlandırıyor. Playful Kiss, Panda and Hedgehop, The Moon Embracing The Sun dizilerinde izlemiştim. Her gördüğümde bu kız 1983'lü olamaz demekten alıkoyamıyorum. Yüzündeki saflık dizide ki rolüne de yansımış. Dizinin oyuncu seçimini kim yaptıksa tam üzerine basmış. Onun en çok sevdiğim rolü The Moon Embracing The Sun dizisinde ki Sul rolü oldu. Bu dizide Park Yoo Hwan ile uyumu aralarında ki yaş farkına rağmen hoşuma gitti. 

Lee Woo Young karakterini 1991'li Park Yoo Hwan canlandırıyor. K-Kpop The Ultimate Audition dizisinde keşfetmiştim. Kendisi JYJ grubunun üyesi ve Sungkyunhwan Scandal, Rooftop Prince Missing You, Three Days dzilerinin başrol oyuncusu Park YooChun'un öz kardeşi. Dizi izleyip abisine benzetmeyen bir Allah'ın kulu yoktur. İkiz gibiler resmen. Bazı mimikleri kesinlikle abisiyle tıpa tıp aynı. Woo Young karakteri dizinin en sevimlisiydi. Hae Jae'yi kendine aşık etmek için çok uğraştı yavrum. Neyse ki muradına erdi. Dizinin en sevimli çifti oldular..



Oh Se Ryeong karakteri Wang Ji Won canlandırıyor. Fated Love You dizisinde izlemiştim. Ünlü ve başarılı bir modacı olan Se Ryeong, Shin Joo Yeon'un lisede ki en yakın arkadaşıydı. Taa ki Joo Yeon'un ilk aşkını elinden alana kadar. Tae Joon ile büyük bir aşk yaşamasına rağmen hep daha fazlasını kazanmak uğruna terk etmiştir. Tae Joon'un kalbinde büyük yara açmıştır. Fakat bizim kız pişman olur kürkçü dükkanına geri dönmek ister sonrasında olaylar olaylar...
Dizi hakkındaki yorumlarıma geçecek olursak; I Need Romance serisinin diğer yapımlarını ne yazık ki daha izlemedim. Hangisi daha güzel ya da değil, konusunda bir yorumum olmayacak.Aslında ilk diziden başlardım bir farklılık yapıp sondan başladım. Diziyi iki gün gibi bir vakitte bitirdim.Akıcı oluşu hoşuma gitti bu yüzden izlerken pek sıkılmadım. Ana karakterlerin dışında yardımcı rollerin üzerinde durulması hoşuma gitti. Hatta biraz daha durulsa güzel olurdu diye düşünüyorum.
Sung Joon ve Kim So Yeon'un uyumunu sevdim. Sung Joon'un oyunculuğundan mu bilinmez izlediğim diğer yapımlarında beraber oynadığı oyuncularla uyum içindeydi. Dizinin bir iki yerinde saçmalıklar gözüme batmadı değil. Mesela; Shing Shing'e isyan edecek kıvama geldim. Yaşadığı ilişkiler yüzünden duygusuz birine dönüşen bu kadın olarak hayatına devam ediyor, buraya kadar her şey normal. Fakat Joo Wan onun için neler neler yapıyor, bizim kız bir süre sonra sevgili tribine bile giriyor fakat gözünün önünde ki aşkı görememesi biraz abartı olmuş. Ne kadar kötü ilişki yaşarsan yaşa, ne kadar kadar duygusuz olursan ol, göremeyecek kadar saf olamaz bir insan. Saçma bulduğum bir diğer konu ise Tae Yoon ile Joo Yeon(shing Shing) sevgili olmasıydı. Sunbae-Hobae ilişkileri varken sevgili olmaları bana biraz saçma geldi. Çünkü bariz şekilde kalbinde derin yaralar açan Se Ryeong'u sevdiği ortadaydı. Keşke hiç böyle bi durumu karıştırmamış olsalardı. Sadece Se Ryeong-Tae Yoon ilişkileri hakkında devam etselerdi daha hoş olurdu.. 
Her halinde belliydi bizim çocuğa aşık olduğu, fark etmesi çok uzun sürdü..
Dizinin çiftlerinden Lee Woo Young ve Jung Hee Jae arasında ki uyum hepsinden güzeldi. İtirafları hepsinden komik. Mesajlaşmaları hepsinden komik. Ciddiyim, güldürüler. Özellerini bir türlü birbirleriyle konuşamadılar. Biri şaşkın diğeri ondan şaşkın. her mesajlaşmalarında şirket grubundan yazışmaları ve bunu diğerlerinin görmesi güzeldi.Dizinin bir de Jung Min tarafı var ki bu kadını sadece izleyin, sürpriz olsun.
Dizinin tartışmasız en sevimli çifti 
"Seni seviyorum" sözü sadece "Senden hoşlanıyorum"  anlamında değil,
 senin sayende yeni bir ben buldum demektir..
Choi Ro Woon; Golden Rainbow; Miracle In Cell No:7 ve Age Endining In Nine Boy (şu aralar izliyorum) dizilerinde yer aldı. Güney Kore dizilerinin en sevimli çocuk oyuncusu,net! "Büyümüşte küçülmüş çocuk" kavramının yaşayan efsanesi olarak tarihe geçebilirç Özellikle Golden Rainbow'daki oyunculuğu beni bitirmişti.. I Need Romance 3 dizisinde Joo Wan'ın küçüklüğünü canlandırdı.
Dizinin ilk iki bölümü Shin Joo Yeon'un sevgisili olarak izlediğimiz Alex Chu konuk oyuncu olarak izliyoruz. Hotel King ve Medical Top Team dizisinde görüp sevdiğim oyunculardan biri. 

Ben dizinin şarkılarını çok sevdim. Benim Mblaq grubumun kadife sesi G. O "You" , Lee Hyori " Don't Cry" Jo Jung He "Now and Forever"ve dizimizin başrol oyuncusu Sung Joon'un sesinden "Love Is Smiling" sevdiğim şarkılar .Diziyi ilk başta dediğim gibi genel olarak sevdim. Ufak tefek kendimce saçma bulduğum olaylar dışında izlemesi keyif verdi. Amerikan dizisi Sex And The City'nin Güney Kore versiyonu tarzında. Alışılagelmiş romantik komedilerin kadın erkek ilişkilerinin farklı boyutundan anlatımı. Ben severek izledim umarım sizde seversiniz.

6 yorum:

  1. 2 yi ilzeidm ve hep en iyisi 2 dedikleri için bunları izlemeye cesaret edmiyorum son dönemde de o kadar dizi birikti ki bunu ne zaman izlerim bilmiyorum ama iyi bir refrasn almış oldum hiç değilse

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben geriden başladım izlemeye sıra serinin ikinci filminde onu izledikten sonra fikrim değişebilir :)
      Fakat bu dizide izlenebilecek kıvamda olduğunu düşünüyorum :)

      Sil
  2. Emoş yazın her zaman ki gibi güzel detaylı ellerine sağlık ama ben her bloggerın duymaktan nefret ettiği şeyi soracağım sana; izleyeyim mi? :D Yani sen beni bilirsin ne tarz sevdiğimi falan zaten ona dayanarak böyle yüzsüzlük yapıyorum ya ne dersin başlayayım mı buna uyar mı bu bana ha? :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düda'm inanmayacaksın ama nefret etmiyorum bu sorudan :) O yüzden istediğin kadar sorabilirsin :D
      I need romance serilerine hiç baktın mı bilmiyorum ama tipik kadın-erkek ilişkisini konu alıyor. Ben başrol ve yan karakterleri sevdiğim için izlerken keyif aldım. Sung Joon var bi kere^^ Yan karakterlerinde ilişkileri ön planda olduğu için seveceğini düşünüyorum.
      Senin sevdiğin tarzları bildiğim için de bence izle diyorum :D

      Sil
    2. Çok sağol Emoş ben bakayım buna madem sen sana uygun diyorsun başlayayım gitsin :D

      Sil
    3. O zaman seninde I Need Romance 3 incelemeni bekleyeceğim :D

      Sil

Düşüncelerinizi lütfen benimle paylaşın..