13 Eki 2014

VIXX 2.Mini Albüm ile geri Döndü!



VIXX grubu şarkılarını en az üyeleri sevdiğim gibi severim. Grup üyeleri Mnet',n Mydol programında oylarla seçilen kişiler. Kısaca Stajyerlikten, çıkış yapacakları döneme kadar yakından takip ettiğim üyeler desem yeridir. Grup olma yolunda çetin yollardan geçtiler. Kpop bildiğiniz gibi büyük bir sektör. Ayakta kalabilmek çıkış yapmaktan daha zor. VIXX bu konuda müziğiyle kendini kanıtlama yolunda emin adımlarla ilerlediğini düşündüğüm gruplardan.

Şirketleri tarafından Eylül sonundaVIXX'in geri dönüş yapacağı açıklandı.  Grubun resmi sitesinde ve fan cafede 1 Ekim günü ikinci mini albümleri için dinlendirici ve gizemli teaser yayınlandı. Grubun lideri N'nin huzur veren sesi "Gelecek, imkanlar. Henüz gösterilmeyen kişilikler. 14 Ekim 2014 VIXX'in ikinci mi albümü. VIXX bir ihtmali daha göstercek" diyor.

Geri dönüşlerden bahsederken yapılan promosyonun öneminden bir çok kez söz ettim. VIXX bu konuda en azından benim dikkatimi çeken geri dönüş gerçekleştirdi. Mistik,esrarengiz ve anlamı pek anlaşılmayan teaser fotoğrafları(üstten ikinci link) yayınlandı. Resmin üzerinde "Let Me Free" (beni serbest bırak) Anlayacağınız bir süre bayağı gizemli takıldı bizim çocuklar.
Grubunun ikinci mini ERROR albümünde "Intro", "Error", "After Dark", "Youth Hurts","Time Machine"ve "What U Waiting For" şarkılarından oluşuyor.  Error şarkısının enstrümantel versiyonu yer alıyor. Ggrubun rapçisi olarak bildiğimiz Ravi söz yazımında fazlasıyla katkısı var. Çıkış şarkıları Error'un ra kısımları ona ait. Bir tek sözlerle yetinmedi "What U Waiting For" şarkısının bestesini hazırladı. 
Her sabah VIXX ile alakalı promosyon haberlerine uyanır olmuştum. En çok beğendiğim teaser fotoğraflarından biri Hongbin'in güzel yüzünün kullanıldığı yapboz açıkçası o andan sonra daha çok merak uyandırdı. Ardından albümün kapak fotoğrafı ve üyelerin fotoğrafları yayınlandı.
 Lider N ve Hongbin tanıtım fotoğrafları

HYUK-LEO-RAVİ-KEN ait tanıtım fotoğrafları
Fotoğraflarda üyelerin derilerinde mental kalıntıların görülüyor. Tanıtım, fotoğraflarını ve yapbozu düşününde biraz fantastik hava katılması iyi düşünülmüş. Grubun her üyesinin havalı görünmesini kim düşündüyse başaralı bir iş yaptığını düşünüyorum. Fotoğraflar yayınlandıktan sonra tanıtım videosunun yolunu gözledik. Error şarkısı basit bir piyano melodisiyle başlayan şarkı birden duygusal bir patlama yaşıyor tabi bunda üyelerin huzur veren sesleri eşlik ediyor.  Görsel öğelerde sanatsal şekilde düzenlenmiş. Hikayenin "sonra" kısmı siyah beyaz renkle gösterilirken "önce" kısmında daha sıcak renklere yer verilerek kendi içinde tezatlık katılmış. Hongbin diyorum başka bir şey demiyorum. Oyunculuğunu ne kadar geliştirdiğini fark ettim. KARA grubundan Youngji'nin yer aldığınu söylemeyi unutmayalım.
VIXX'in beklenen "Error" klibi yayınaldı.Güçlü performansları ve şarkılarıyla tanınan VIXX, yine güçlü bir şarkıyla geri dönüşünü yaptı.Yavaş bir me
lodinin ardında şarkının birden ritmi artıyor., ritmiyle beraber şarkı çoştukça çoşuyor.  Kliplerinde farklı konsept uygulayan grup bu sefer cybrog olarak karşımıza çıktı. Acıları göz ardı etmek için robotlaştırıp geride sadece kalbini bırakan bir adamın öyküsünü ele alıyor. Klibinin yönetmenliğini Zanybros Won Ki Hong tarafından yönetildi.
O zaman VER ÇOŞKUYU!

Albümün tamamnı dinlemek isteyenler için; TIKLA

2 yorum:

  1. senin sayende tanıdığım bir grup daha :D çok güzel bunların da tarzı k-pop rehberim benim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne mutlu bana :)
      VIXX grubunu severim bütün çıkış maceralarına tanık oldum. Müzikleri de hoş:)

      Sil

Düşüncelerinizi lütfen benimle paylaşın..