11 Kas 2014

Çizgi Roman Dünyası "Büyülü Dükkan"

Haftasonu zamanımın çoğunu Kadıköy'de geçirmeyi severim. Geçen cumartesi uzun zamandır görmediğim arkadaşımla vakit geçirdik. Öyle güzel bir dükkan keşfettik ki, mutluluktan uçabilirdik. Aslında daha önce nasıl keşfetmemişim kendime hayret ettim. Halbuki, Kadıköy'e yolum düştüğünde gittiğim Big Yellow Benzin Cafe'nin tam karşısında. Daha içeride sohbet ederken "Büyülü Dükkan" adıyla dikkatimi çekti. Sohbetimiz sona erdiğinde ilk işimiz bu sevimli Çizgi Roman dünyasının içinde kaybolduk. Resmen çocuklar gibi şen olduk.

Çocukluğumun simgesi ŞİRİNLER.  "İyi bir çocuk olursanız belki şirinleri görebilirsiniz"
"Büyülü Dükkan"; Türkiye'nin en büyük çizgi roman mağazası. Yerli-yabancı çizgi romanları bünyesinde barındırıyor. Karikatür ve çizgi roman dünyasına ait hemen hemen her sayının bulunabileceği sıcak samimi ortamın yanı sıra, çalışanların bilgisi ve güleryülzü davranışları ile kolay kolay çıkmak istemeyeceğiz mekan olacağını garanti veriyorum. Çay ve kahveyi esirgemeyen eşine pek rastlanmayan nezih bir ortam.


Çizgi romanların yanı sıra; fantastik dünyanın kahramanlarının bulunduğu kupalar, anahtarlıklar gibi bir çok hediyelik eşyaya rastlıyoruz. En çok mutlu olduğum şey ise; Zagor serisini görmüş olmam. Çünkü çocukken annemden çok dinlerdim. Onların zamanında çizgi romanlar şimdi ki döneme göre oldukça popülermiş. Anneme hediye etmek için "Zagor" çizgi romanını temin ettiğim 
 için mutluyum.

Zagor, annemlerin çocukluğun çizgi romanlarından. O kadar çok dinledim ki annemden gördüğümde çokmutlu oldum
Kadıköy'de PTT  sokağında; Big Yellow Benzin Cafe'nin hemen karşısında.  
Adres: Neşey Ömer Sok. No:3/1-Kadıköy
Facebook adresleri: TIKLA
twitter adresler: TIKLA

İsmi gibi Büyülü bir ortama tekrar girmek için sabırsızlanıyorum. Umarım en kısa zamanda yolunuz "Büyülü Dükkan" mekanına düşer.. Benim yaşadığım hazzı sizde yaşarsınız.

2 yorum:

Düşüncelerinizi lütfen benimle paylaşın..