14 Ara 2018

My ID Is Gangnam Beauty / Kore Dizi




Dizi, iki üniversite öğrencisinin etrafında dönmektedir. Kang Mi-Rae (Lim Soo-Hyang), çirkin olduğu için insanlar tarafından sürekli aşağılanmış ve zorbalığa uğramış birisidir. Bu duruma daha fazla katlanamaz ve estetik ameliyatı olur. Yeni güzel yüzü ile üniversiteye başlayan Mi-Rae’ye insanlar kaba davranmaya devam eder. Onu 'Gangnam Güzeli' olarak aşağılayıcı bir şekilde çağırır. Mi-Rae ile aynı üniversiteye giden Do Kyung-Seok (Cha Eun-Woo) insanların dış güzelliğinden daha çok iç güzelliğine önem veren birisidir. Kyung-Seok zamanla Mi-Rae’ye âşık olur.



Lim Soo Hyang; dizide bir üniversite öğrencisi olan Kang Mi Rae karakterini canlandırmaktadır. Daha önce Paradise Ranch,IRIS 2, Five Enough, Criminal Minds dizilerinde izledim. Geçmişte, çirkin görünümü nedeni ile sürekli insanlar tarafından aşağılanmış ve zorbalığa uğramıştır. Bu yüzden, estetik ameliyat ile güzel bir yüze kavuşur. Ancak bir türlü çekingenliğini üstünden atamaz.



Astro grubundan Cha Eun Woo dizide Do Kyung Seok karakterini canlandırıyor. Daha önce Best Hits dizisinde izledim. Kang Mi Rae  ile aynı ortaokuldan mezun olan ve onunla aynı üniversitede okuyan Do Kyung Seok bayanlar arasında oldukça popüler birisidir. Cha Eun Woo oldukça yakışıklı. Bununla birlikte oyunculukta pek iyi değil. Kendini geliştirmek için önünde uzun bir yolu olduğunu düşünüyorum. 




Kwak Dong Yeon dizide üniversitenin kimya bölümünde öğretim görevlisi olan Yeon Woo-Young karakterini canlandırmaktadır. Daha önce Jang Ok Jung, Living by Love, Inspiring Generation, Modern Farmer, Come Back Mister,The Master of Revenge, Love in the Moonlight, Fight for My Way, Reunited Worlds, Radio Romance dizilerinde izledim. Kwak Don Yeon2u ilk oyunculuk çıkışı yaptığından beri takip ediyorum. FNC normalde onu bir grupta çıkış yaptıracaktı fakat sonrada oyuncu olarak çıkışını gerçekleştirdi. 21 yaşında başarılı işlere imza atmaya başladı. Artık dizilerde oyuncuların gençliklerini canlandırmasından, ikinci erkek rollerinde oynamaya başladı. Darısı başrollere diyelim.


Jo Woo Ri dizide popüler bir üniversite öğrencisi olan Hyun Soo-A karakterini canlandırmaktadır. Daha önce Medical Top Team,  Modern Farmer, Descendants of the Sun,  Witch at Court dizilerinde izledim. Dışarıdan bakılınca kibar ve masum yüzlü biri gibi görünse de aslında oldukça kurnaz ve kötü birisidir. Dizinin iki kadın karakterini canlandırıyor. 



  • My ID Is Gangnam Beauty klasik bir gençlik dizisi. 16 bölümden oluşuyor. Senaryo gerçek anlamda daha iyi oyuncularla işlenmiş olsa önünü kimse alamazdı diye düşünüyorum. Hali hazırda dizi, oyunculuklar bakımından benim için ortalamanın altında kaldı.
  • Senaryoda güzel noktalara değinildi. Özellikle yönetmeni tebrik etmek istiyorum. Kang Mi Rae karakterinin lisedeki yıllarını sadece somutta gösterdi. Çirkin diye yaftalandığı o dönemde yüzünün gösterilmemesi ayrıntısının hakkını verelim. Her insan kendine, ailesine göre güzel. Güney Kore dizilerinde sıkça rastladığımız zorbalık konusu bir başka taraftan işlendi. Bir tek başrol üzerinde yürümüyor olması diziyi izlenir kıldı. Her karakterin kendi içinde yaşadığı zorbalıkları ele aldı. Hem çirkin hem güzel olmanın kendi içinde gördüğü muameleyi derinlemesine işlemeleri güzeldi.
  • Bir diğer güzel ayrıntı; babasının kızını kuğu gibi görüyor olması güzel işlendi diye düşünüyorum. 
  • Lim Soo Young ve Cha Eun Woo arasında 7 yaş olmasına rağmen aralarındaki yaş farklı pek belli olmadı, sırıtmadı. Fakat iki oyuncu arasında bir uyum hissedemedim. Lim Soo young'un daha iyi oyunculuklarını izlediğimden olacak buradaki pasif karakteri hiç ona gitmemişti. Birde kendini çocuk gibi yapmasını beni dizi boyunca rahatsız etti. Eun Woo oyunculuğunu geliştirirse sektörü ele geçirir fakat geliştirebilirse.
Dizi için puanım;4,8/10

4 yorum:

  1. Blogunuzu zaman zaman ziyaret ediyorum. Çok güzel çalışmalarınız var. Başarılarınızın devamını dilerim. Benim de daha dört aylık bir blogum var, bu konuda çok bilgi sahibi değilim. Benim blogumu da zaman zaman ziyaret etmek ve yorum yapmak suretiyle desteklemenizi bekliyorum. Herkese iyi çalışmalar dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim güzel düşünceleriniz için. Sizede bloğunuzda başarılar dilerim.
      Fakat bloğunuza ulaşamıyorum buraya bir link bırakırsanız ziyaret etmekten keyif duyarım.

      Sil
  2. Merhaba...
    Bu diziyi izlemiş ve sevmiş biri olarak yazınızı keyifle okudum. Ben bu aralar üşendiğimden oturup da bu diziyi kendi blogumda paylaşamıyorum. :) Sizin yazınızı okumak iyi geldi. Emeğinize sağlık...

    YanıtlaSil

Düşüncelerinizi lütfen benimle paylaşın..