7 Ara 2018

Time / Kore Dizisi



MBC kanalında yayınlanan senaristliğini Secret Love ve Mask dizilerinden bildiğimiz Choi Ho Chul yaparken yönetmen koltuğunda Coffee Prince dizinden tanıdığımız Jang Joon Ho oturuyor. Dizinin konusu; yakın zamanda öleceğini öğrenen bir adamın Soo Ho, hayatının son günlerinde her şeyini ortaya koyarak hayatını mahvettiği kadına Ji Hyun'a yardım etmeye çalışmasını konu almaktadır. Dizi 32 bölümden oluşuyor ve her bölüm yarım saat sürüyor. 
Kim Jung Hyun; dizide Cheon Soo-Ho karakterini canlandırıyor. Daha önce  Jealousy IncarnateSchool 2017, Welcome to Waikiki dizilerinde izledim. Bir restoranın CEO’su olan Cheon Soo Ho, ailesi büyük bir şirket olan Grup’un sahiptir. Kim Jung Hyun son zamanların en çok dikkat çeken oyuncularından. Canlandırdığı karakterlerin hakkını veriyor olmasından dolayı diziyi izlerken keyif aldığımı söyleyebilirim. Seohyun ile arasındaki uyumu beğendiğimi söyleyebilirim.

Seohyun; dizide Seol Ji-Hyun karakterini canlandırıyor. Daha önce Warm and Cozy, Moon Lovers: Scarlet Heart RyeoWeightlifting Fairy Kim Bok-Joo dizilerinde izledim.  dizide yaşadığı kötü olaylardan sonra hayatta kalma becerileri gelişen Seol Ji Hyun,  parlak, korkusuz ve adaletsizliğe tahammülü olmayan birisidir. Sadakat sayesinde her şeyin üstesinden gelebileceğini düşünmektedir. Genç yaşından itibaren para kazanmak zorunda kalmıştır. Kardeşi ve işsiz annesine maddi olarak destek vermek için üniversiteden ayrılmıştır. Ancak buna rağmen akla gelebilecek her alanda meslek sertifikası vardır ve hiçbir zaman hayalinden vazgeçmemiştir. Bir gün, kardeşi aniden ölür ve zaman onun için orada durur. 

Secret Love ve Mask dizilerini izleyenler senaristinin kalemini bilir. Daha çok intikam ağırlıklı bir dizi oluyor. Time dizisi de kardeşinin ölümünü araştıran gerçekleri öğrendiğinde intikam alan bir kadının hikayesini ele alıyor. Oyuncular arasındaki uyumu çok beğendim. Seohyun'un oyunculuğu diziyi yürüttü diyebilirim. O dik durdukça insan izledikçe bağlandı diziye. Zira Kim Jung Hyun'un oyunculuğu günden güne kendini buldu diyebilirim. Senaristi bildiğimden bu dizi iliklerimize kadar dramı ele alıyor İlk başladığımda Uncontrollably Fond gibi olacak gibi düşünsem de öyle olmadı. Daha çok intikam ağırlıklıydı. Fakat senaryo biraz değişmek zorunda kaldı Kim Jung Hyun rahatsızlandı ve diziden ayrılmak zorunda kaldı. Evet ayrılması beni üzmesine rağmen Seohyun'un oyunculuğu onu aratmadı diyebilirim.

Dizide en çok hoşuma giden sahnelerden biriydi diyebilirim


Seol Jihyun, Bokgyu ve Younghee'nin Suho'nun kıyafetlerini kaldırdıkları sahne çok dokunaklıydı. Jihyun'un intihar etmek için çatıya çıktığı sahnede Suho'nun sesini duyunca  tepkisi falan harikaydı. İzlerken bütün duygunun içine girmemi sağladı. Her şey son bulduktan sonra sakin bir veda izlemek hoştu. 
Seohyun dizilerde oynamadan önce kendini müzikallerde pişirdi. Bu dizide ortaya harika bir iş koydu.  Partneri sağlık sorunları nedeniyle diziden ayrılmasına, senaryo değişmesine rağmen iki hafta içerisinde 8 bölüm çekiyor. Elinden gelenin fazlasını ortaya koyuyor ve harika bir oyunculuklar kendini ispatladı.

En çok etkilendiğim bir diğer sahnede bunlar oldu.
 



Müzikleri Gaho "Time" Sohyang "Close Your Eyes" benim dinlemekten keyif aldığım şarkılar oldu. 

Albümü dinle; TIKLA

Dizide bir çok mantık hatası mevcuttu fakat inanın dramdan ve intikamından pek düşünmek istemeden izlemeyi tercih ettim. Senaristin kalemini bilen dizinin nasıl ilerlediğini az çok tahmin edebilir. O yüzden izlerken beni yormadı. Dizi intikam ve dram olduğu için üzerine pek bir şey yazmak istemedim. Umarım sizinde beğeneceğiniz bir dizi olur.

Dizi için puanım; 7/10

8 yorum:

  1. Kim Jung Hyun methot oyunculuk kullanmış sanırım bu dizide, öyle bir şeyler okuduğumu hatırlıyorum. Dizideki karakterinin psikolojisi gerçek hayatta da etkilemiş falan. Oyunculuk da bir noktada tehlikeli olabiliyor :/ Oyuncuğunu merak ettiğimden izlemek istiyorum ama intikamlı diziler yoruyor beni :D
    Yorum için teşekkürler :)))

    YanıtlaSil
  2. Diziyi Türkçe altyazılı bulamıyorum nerden izleyebilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. https://koredizileri.tv/bolum/time-1-ve-2-bolum/

      Sil
    2. Bulabildiniz mı acaba türkce dublaj

      Sil
    3. selamlar https://www.koreanturk.com/time

      Sil
  3. Kim Jung-Hyun'un hiçbir dizisi izlendiğine pişman etmez kanaatimce. Özellikle bu Time dizisi aşırı derecede underrated.

    YanıtlaSil
  4. Diziyi bi türlü bulamıyorum silinmiş mi ne anlamdim farklı bı dizi çıkıp duruyo nasıl bulabilirim acaba yardımcı olur musunuz lütfen 🙏🏻

    YanıtlaSil

Düşüncelerinizi lütfen benimle paylaşın..