8 Oca 2014

Bu aralar ne dinliyorum?-1


Uzak doğunun sınırlarını aşmaya başlayan Kpop fırtınası.. Ben eksik kalır mıyım bu fırtınadan tabi ki de HAYIR! Çalıştığım iş yerinde Güney Kore sevdalısı olduğumu bir çok kişi biliyor. Ne kadar çok dinliyorsam artık sevgili müdürümün bi ara benimle beraber Super Junior'ın "Superman" şarkısında BAM BAM BAM BAM kısmını söylemesi bir anda ikimizinde kahkalara boğulması güzeldi. İşte ben Kpop'a bu kadar sarmış durumdayım.. Mesela son zamanlarda neler mi dinliyorum..

  • Gün içinde Super Junior "From U" şarkısını dinlemezsem garip hissediyorum. Bir şarkıyı dinlerken bu kadar eğlenemem. Suju'nun en iyi seslerinden Yesung, Kyuhyun, Reeowook'un yoğunluklu olarak söylediği şarkının sözleri ELF için yazılmıştır. Birde sonunda "Neul gomapgo saranghandan" demesi yokmuş çok minnoş..
  • Son zamanlarda dinlediğim şarkıların başında FT Island'ın "Madly" şarkısı geliyor. Lee Hong Ki'nin sesinin farklı bir havası olduğunu düşünüyorum. Bu şarkının hikayesini seviyorum. Çıkış yaptığı tarihlerden beri günde bir kez mutlaka dinliyorum. 
  • 2AM; Kasım ayında 3.mini albümü "Nocturne" geri dönüş yaptı. Albümün çıkış şarkısı "Regret" .. Şarkı, terk edilen bir adamın içinde duyduğu aşkı unutmak için çabasını anlatıyor. Çok zor zamanlarda yanımda oldu bu şarkı.."Artık bitti her şey bitti kalbim acıyor, ne yapmam gerektiğini bilmiyorum ama hala seni aşmayı düşünüyorum."
  • Super Junior'ın minnoş ikilisi Donghae ve Eunhyuk şarkı yaparda dinlemez miyim? Şarkının klibi Londra'da çekildi. Klip çekimlerinin olduğu mekanlar ve klibin teması falan harika. Ayrıldığı sevgilisini unutmadığını hatta unutmak istemediğini anlatıyor onu hala düşünmeye devam ettiğini anlatıyor. Klipte ki tarzlarına bayıldım. Eunhyuk'un saç rengini bir daha değiştirmemesini temenni ediyorum.
  • Genelde canım sıkkın olduğunda o anıma hareket katmak adına SHINee dinlerken buluyorum kendimi.5. mini albümlerinde ki çıkış şarkısı  "Everybody"e  tutturmaya başladım mı o gün bitene kadar dilimden düşmüyor. Aşırı eğleniyorum dinlerken.. İnsanın içinde ne varsa alıp götürüyor ya da bana öyle geliyor çingular bilemedim.. Bizin SHINee geçen ay yeni şarkıları "Colorful" yayınladı. Anında müzik listemde yeri aldı.Dinleyin, dinlettirin :)

  • 2014 yılına giriş yaptığımız şu dönemlerde 2012'de çıkış yapmış bir grup olarak EXO çok iyi iş başaracak. Zaten şimdiden listeleri altüst etmeyi başladı. Bunlara bu yazımda değinmeyeceğim onlar için özel bir yazı hazırlayacağım. O değilde Çingular bütün şarkılarını seviyor olsam da son şarkıları  "Miracles in December" dinlerken , beni bu diyarlardan alıp götürüyor. Zihnimde mücadele ettiğim ne kadar duygu varsa açığa vurmama sebep oluyor. Şarkının hem Kore hem Çin versiyonu var. Kore; D.O, Beakhyun ve Chen, Çin versiyonunda Luhan, Chen ve Beakhyun ağırlıklı olarak söylüyor. Chen'in çıkış yaptığı bir an var ki o an zirveye çıkıyor duygu.. "Sadece kendini düşünen bencil ben, duygularını bilmeyeb ve seni inciten ben, bu kadar değiştiğime inanamıyorum. Beni yalnızca senin aşkın yaşatabilir." diyor Chen.. D.O'nun bu tür şarkılara sesinin ne kadar uygun olduğunu göreceksiniz. Seviyorum sizi çocuklar.
  •  K.Will dinlediniz mi hiç bilmiyorum ama EXO üyesi Chanyeul'unda klibinde oynadığı  "You don't know love" şarkısı son zamanlarda dilimden düşmüyor. Sevdiğim bir çok oyuncununda şarkıcılarında kliplerinde oynadığını göz önüne alırsak izlemesi de güzel oluyor :) Mesela; INFINITI grubundan MyungSoo(L) oynadığı "Love Blossom" şarkısı yakın zamanda yayınladığı klibinde bebeğim Lee Seung Ki'nin oynadığı ve K. Will'in Noel ile yaptığı düey çalışması "Perfume
  • Çaylak JIN "Gona" şarkısı;  klibinde EXO'dan Xıumin ve sevdiğim genç oyuncu Kim Yoo Jung oynadığı için dikkatimi çekmişti. Dinlemeye başladıktan sonra hikayesi belli bir zaman sonra içime kadar işleyince vazgeçemediğim şarkılardan biri haline geldi..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşüncelerinizi lütfen benimle paylaşın..