16 Haz 2014

BEAST Geri Dönüşünü Tamamladı!


2009'dan bu yana yakaladıkları sayısız başarıyla adlarından sürekli bahsedilen grup Beast. Geçen sene yayınladığı Beautiful Night şarkısını hala bıkmadan usanmadan dinleyen kesimin içinde yer alıyorum. Açıkçası geri dönüşünü iple çektiğim gruplardan biri olduğundan yeni çıkacak şarkılarının müptelası olacağımı tanıtımlardan bu yana anlamıştım. Güney Kore'de ki geri dönüşlerinden önce Beast;  Japonca olan yeni şarkıları "Adrenalıne"  Unıversial Music Japan etiketi adı altından  klibi mayısın son günlerinde yayınlanmıştı Şarkının yaydığı enerjiyi grup üyeleri her zaman olduğu gibi klibe de yansıtmış.

16 Haziranda ha döndü ha dönecek derken  grup resmi geri dönüşüne sayılı günler kala sürpriz üstüne sürprizler yaptı.  10 Haziran 00:00 itibariyle  "No More" isimli parçanın klibini kendi youtube kanalı aracılığıyla yayınladı. Ballad parçalara olan sevgim almış başını gidiyor. Junhyung yine yapmış yapacağını. Beast'in seslendirdiği bu güzel şarkının herkes tarafından kabul göreceğini düşünüyorum
Beast'i yakından takip edenler bilir. Bir çok şarkının altında Junhyung'un imzası var. "No More" isimli şarkı Junhyung ve Kim Tae Joo tarafından bestelenmiştir. Piyano sesinin vermiş olduğu dinginlik ile sözler alıp götürüyor dinleyenleri en azından benim hissettiklerim bu şekilde.Klipte oynayan Lee Yoo Bi'yi unutmamak lazım. Şirinliği ve güzelliğiyle göz doldurmuş.
Şarkı yayınlandığı bir saat içerisinde yedi farklı müzik listesinde zirveye yerleşti. MelOni Bugs,Monkey3,Cyworld,Naver, Olleh ve Genie.. Beast her zaman ki gibi ön sürüm şarkısı ile listelere hakim olmayı başardı. Beast 00:00 itibariyle 6.mini albümlerinin çıkış parçasını yayınladı. Video klip ha geldi ha gelecek derken her gün bir üyenin klip görüntülerinden oluşan tanıtım videosu yayınlandı. Yoseop, Gikwang, Dujun, Dongwoon, Hyunseung ve Junhyung ..
Junhyung'un 2012'den bu yana üyelerin solo çalışmaları da olmak üzere Beast albümlerinde söz yazarlığı, besteleriyle en büyük rolün sahibi. Junhyung'un tarzını seviyorum. Rap sevmeyen bir insana bile şarkılarını dinletebilecek kapasitede. O her albümde müzisyen kimliğiyle ön planda. Zira "No More" şarkısını dinlediğinizde bana hak vereceğinizi umuyorum. Son günlerin en popüler olaylarından biri de şarkıların sosyal medya ortamına sızdırması. Yakın zamanda EXO'nun ve CNBlue'nın başına gelen olay BEAST'de eksik kalmadı ne yazık ki. Neyse ki şirket dava açmaya hazırlanıyormuş. O kadar emek ver et sonra kendini bilmez insanlar emeğe saygısızlık yapsın yanlış şeyler bunlar..
"Good Lock"

Bu şarkının Good Lock diğer şarkıları gibi zirveye oturacağını düşünüyorum.. Diğer kliplerinde olduğu gibi görsellik ve dans çok iyi. BEAST üyelerinin her birinin tarzını çok beğeniyorum. Trouble Marker'in seksi yıldızı Hyunseung'un bandanalı hali aşırı sevimli olmuş. Bir an o çocuk bu çocuk mu diye çelişkiler yaşıyor insan. Sert bakışların dans ile kombinasyonu.. Umarım sizde seversiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşüncelerinizi lütfen benimle paylaşın..