25 Haz 2014

Hot Blooded Youth

Bu ara işlerin yoğunluğundan dizi izlemeye fırsatım olmuyor ne yazık ki.. Sadece çevrimiçi takip ettiğim diziler dışında. Söz konusu zaman olunca en iyi film izlemek diyerek beklediğim ne kadar film varsa hepsi için liste oluşturdum. İlk talihli filmimiz de "Hot Blooded Youth" filmi oldu. Lee Jung Suk televizyon dünyasının aranan yüzlerinden biri.. Filmi çekimleri Ağustosta başlamıştı. 2014 Ocak ayında vizyona girmişti. Bu kadar kısa sürede izleyeceğim de aklıma gelmezdi.. 

Dönem dizi ve filmleri hep sevmişimdir.. 1982 yılında kırsal bir kasabadaki gençlerin lise yıllarında ki dostlukları, aşkları ve rekabetlerini anlatıyor.  Yong Sook(Park Bo Young) liseli yıllarında bir kadın çetesinin korkulan lideridir. Joong Jil(Lee Jong Suk) Sook hariç bütün kızlara kur yapan çapkın bir gençtir. Gwnag Sik (Kim Young Kwang) rakip lisenin erkek çetesinin korkulan lideridir. Young Sook'a delicesine aşıktır. Lee Se Young (So Hee) Seul'den onların lisesine transfer olan zengin öğrencidir. Büyük şehirden kırsal kesime transfer öğrenci oluşundan hem de güzel olursa dikkat çekmemesi mümkün değil..
Ben filme genel olarak baktığımda sevdim. Güney Kore'nin kasabalarının yemyeşil oluşuna bir kez daha hayran kaldım. Oyuncuların oluşturdukları şive, çekilen ortam ve dönem filmi olmasından dolayı beni etkilen unsurlar oldu tabi. Lee Hong Suk'un dizilerinde ki rollerinin aksini izlemek istiyorsanız hiç durmayın derim. Kendi çizgisinin dışına çıkması oyunculuk konusunda çok yol kat ettiğini gözler önüne seriyor. Park Bo Young sadece Werewolf Boy filminden tanıyorum. Hakkında çok bilgi sahibi olmama rağmen filmde ki çete lideri hallerine bayıldım.. Bir diğer çete lideri Kim Young Kwang'ın saç modeli beni gülme krizlerine soktu. O güzelim çocuk ne hallere gelmiş diye düşünmeden edemiyor insan.. Lee Se Young; Adolescence Adley ve Missing You dizilerinde izleme fırsatı bulmuştum.. Yan rollerde Park Jung Min ve Jeon Soo Jin yer alıyor. Ben oyuncuları ve filmi sevdim.. Umarım sizde seversiniz.

4 yorum:

  1. ah ne güzel filmdi ne gülmüştüm yahu oyunculuklarda dediğin gibi gayet hoştu izlenmeye değer bir film :D

    YanıtlaSil
  2. ben de izliycem, aklımda ;)

    YanıtlaSil

Düşüncelerinizi lütfen benimle paylaşın..