18 Haz 2014

Witch's Romance / Kore Dizisi




2014 dizileri arasında izlediğim en güzel romantik-komedi dizisi Witch's Romance. Ben çok sevdim, bitmesine bir o kadar üzüldüm.Çünkü uzun zamandır güldüğüm, izlemekten keyif aldığım dizi olmamıştı. Türü romantik-komedi olunca ister istemez bir yerden sonu klişe durumlarla karşılaşıyorsunuz. Bu dizide bunlarla karşılaşmadım mı karşılaştım. Fakat dizide rol alan küçüğünden büyüğüne herkes klişe durumları bile sevdirdi. İtiraf etmeliyim ki diziye başladığım zaman bu kadar iyi olacağını tahmin dahi etmiyordum. 
Witch's Romance; Ban Ji Yeon (Uhm Jung Hwa) 39 yaşında yetenekli, işine aşık katı bir muhabirdir. Hayatında hataya yer olmadığından aksi bir kadın haline gelebiliyor. Durum böyle olunca iş arkadaşları ona "cadı" ismi takmışlardı. Bu güzel kadının katı olmasının elbet bir sebebi vardı. 10 sene birlikte olduğu adam kendi düğünlerine gelmemiştir. 6 yıl boyunca hiç haber alamamıştır. Yoon Dong Ha (Park Seo Joon) 25 yaşında bir gençtir. O arkadaşı Yong Soo Cheol (Yoon Hyun Min) birlikte "Part-Time işlerin efendisi" olarak anılıyor. Aklınıza gelebilecek bütün işlerin hakkında gelebiliyorlar.Tıp fakültesinde okurken kalp hastası kız arkadaşının ölümüne tanık olmuş.. Okulunu bırakmıştır. Birbirinden bağımsız işler yapan bu iki insan sürekli karşılaşırlar.İster kader deyin ister başka bir şey. Bir süre sonra aynı iş yerinde çalışan birbirlerine komşu olan kişiler olurlar.. 39 yaşında bir kadın ile 25 yaşında çocuğun aşkına tanık olacaksınız. Yaş farkından dolayı yok artık öyle bir aşk mı olur dediğinizi duyar gibi oldum. Aslına bakarsanız bende başlarken o şekilde düşünüyordum. Taa ki Ji Uhm Jung Hwa ile Park Seo Jun arasında ki inanılmaz uyumu görene kadar. Yabancı bir çok romantik komedi izledim şu zamana kadar birbirine uyumlu çok az insan izledim. Bir süre sonra aradaki 14 yaş uçup gidiyor. Uhm Jung Hwa yaşı itibariyle bir çok dizi ve filmde rol almış. Fakat izlediğim ilk dizisi oldu. Bu kadının tripleri, aşık halleri, acı çekmesi, mimikleri, dansları beni benden aldı. İlk başta nasıl olacak diye düşündüm hareketleriyle fethetti kalbimi. Park Seo Joon'u daha önce Dream High 2 dizisinde izlemiştim. Sonra 3-4 dizide daha rol almış. Fakat ilk başrolü bu dizi. Yakın zamanda Running Man 184. bölüme konuk olmuştu. İzlediğim en komik bölümlerden biriydi gerçi komik olmayan bölümde pek yok.. İzleyin derim.. Park Seo Joon'un mimikler

Yong Soo Cheol rolünü canlandıran Yoon Hyun Min. İnspiring Generation dizisinde ki ciddi rolünün ardından burada ki çapkın, kendini beğenmiş rolde görmek çok ilginç oldu. Zira bu dizide her gördüğümde gülüşlerimin sebebi oldu kendisi. Onun Dong Ha'yla olan dostluğu ona attığı triplerin hastası oldum. Dizinin sevimli kızı Jung Eun Chae (Jung Yeon Joo) Bu dizi dream high 2 Dizisinden hatırlayaksınız) aşık olur. Kızı tavlamak için yaptıklarını sadece bu çocuk için izleyin. Dong Ha'nın hayatında olup bitenleri öğrenme şekli .. Aşık olan iki arkadaşın düşünceli halleri
Aşık olan iki arkadaşın düşünceli halleri :)
Düğün günü ortadan kaybolan Ji Yeon'un ex aşkı düğün günü ortadan kaybolan adam 6 yıl sonra ortaya çıkarsa neler olur? Neler olmaz ki.. Benim aklımın almadığı şey olmadı değil. Düğün günü bacağından vuruluyorsun buraya kadar her şey tamam. 6 yıl boyunca bu kadını sevdin uğruna sergiler açtın da sorarlar adama 6 yıl boyunca neden bir kez olsun aramadın. Ji Yeon'un bu konuda bocalamasını anlarım. Sonuçta 10 sene birliktelik yaşamışsın bir anda düğün günü terk edilmişsin hem sorularının cevaplarını almak hem de yarım kalan aşkını yaşamak istemiş buna bir şey demem. Yalnız ikisininde hesaba katmadığı tek şey "HİÇBİR ŞEY ESKİSİ GİBİ DEĞİLDİR." olmaz da aradan yıllar geçmiş.. 
Dong Ha'nın harika tespiti; Kutup ayısı dediğin şişman olur bir kere, kırkından sonra kellik başlar. 6 yılını vücut geliştirmeye mi harcamış?!
Ji Yeon'un liseden bu yana tek yakın arkadaşı Beak Na Rae(Ra Mi Ran) ve onun eşi pörtlek göz Kang Min Go(Lee Se Chang) .. Bu çift.tencere kapak gibiler gülme krizi geçirmeme sebep bir diğer çift. Birbirlerine olan aşkları beni yedi bitirdi. Özellikle kadının uyanık olmasına rağmen eşine kendini saf göstermesi onun ilk aşkıymış havası vermesi adamın bunu yemesine çok güldüm.
Ji Yeon'un annesinin tek amacı 39 yaşına gelmiş kızının evlendiğini görmek. Bu yol uğruna yapmayacağı şey olmayan gözü kara kadın. Her anne gibi çocuğunun mutluluğunu isten fedakar anne. Bir bahar günü kızının evlilik görüşmesine gitmesi için iş yerinde baskı yapmaya giderken patronuna aşık olacağına nereden bilecekti ki.. Patronun eski karısının manken olduğunu öğrenmesinden sonra zayıflamak için çabaları birbirleriyle flört etmeleri insan izlerken sıkılmıyor. Hele ayrılık yaşan annesini avutmak zorunda kalan çocuklara ne demeli. 
Ji Yeon'un "cadı" lakabını veren iş arkadaşlarını unutmamak gerek. Ondan neden bu kadar nefret ediyorlar diye düşünürken dizinin son bölümlerinde nedeninin ortaya çıkması güzel ayrıntıydı. Her şeye maydanoz olmalarına rağmen aslında bir nevi Ji Yeon'un Dong Ha ile tanışmalarına vesile oldular. Onların yaptıkları saçma haberler ya da şakaları ile birbirlerinin hayatlarına girmesi güzel oldu..
Kore dizileri arasında finalini beğendiğim hayal kırıklığı yaşamadığım ender dizilerden biri oldu. İzlediğim diğer dizileri göz önünde bulundurduğum için beklentimi çok yüksek tutmadım. Fakat beklediğimden kat kat güzel bir final olmuş. En azından hiçbir olay havada kalmadı. Çok güzeldi. Dong Ha'nın mimikleri, Ji Yeon'un ciddiyeti, ıspanağın aşık halleri, pörtlek göz- na rae ve ji yeon annesi ve patronu arasında ki ilişkinin güzelliği, ofis çalışanların Ji Yeon'a olan saplantıları her şey dozunda ve güzeldi..
Dizinin başrol oyuncusu Park Seo Joon'u Dream High dizisinden hatırlayanlar sesinin güzelliğini bilirler. Sesi bu kadar güzel olur da başrol olduğu dizinin şarkısını söylemez mi.. Kadife sesiyle Come Into My Heart dizinin bir çok yerinde duygusal anlar yaşatacak. Jung Joon II I'm Sorry şarkıları benim dikkatimi çeken şarkılar. Ben diziye büyük beklentiler içine girmeden başladım. İzlerken diziye, oyunculara haksızlık ettiğimin farkına vardım. Tekrar söylüyorum izlediğim en güzel romantik-komedilerden biri. Umarım sizde seversiniz..

2 yorum:

  1. ben altıncı bölümdeyim ama en iyileri diyemem :/ normal ortalamanın altında şlimdilk. demekki sonraki bölümlerde açılacak dizi :)) ama yeppudanın çevirisini beklyorum *.*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arka arkaya izlediğim için bana güzel geldi.. İzlediğim romantik-komedi türünde sevdiklerim arasına girdi. Başrolde ki çocuğun mimiklerine hasta oldum :D

      Sil

Düşüncelerinizi lütfen benimle paylaşın..