13 Ara 2019

The Prince of Tennis: Match Tennis Juniors / Çin Dizi




  • Dizi aynı isim olan mangadan uyarlamadır. Netflix yapımı olan dizi 40 bölümden oluşuyor.  Sürükleyici olduğundan benim için çabuk biten bir dizi oldu. Dizinin 2.sezonu olacak gibi hissediyorum. Netflix böyle bırakmaz diye düşünüyorum.
  • Dizi 2008 yılında Çinde çekilmiş. Aynı zamanda Japonya uyarlaması da mevcut.
  • Dizinin konusu; Lu Xia, Amerika'dan Çin'e babasıyla gelen bir çocuktur. Aynı zamanda bir tenis dehasıdır. Tenis gücü ve dehasını aslında babasından almıştır. Bununla birlikte, babasının gölgesinde hapsolmuş olan Lu Xia, tenisi yalnızca onu yenmek için bir araç olarak görmektedir. Tenis oynarken tutkusunu ve mutluluğunu tamamen kaybediyor. Çin'e döndükten sonra bir lise tenis takımına katıldı ve çeşitli tenis ustalarıyla karşılaştı. Burada  onun için tenisin anlamını fark etmeye başladı. Onun gibi tenis oynayan arkadaşlarını ve rakiplerini izledikçe onun için tenisin ne kadar anlamı olduğunu anladı. Takım arkadaşlarıyla hedefi Ulusal ligi kazanmaktır.  Lu Xia ve takım arkadaşlarının maceralarının anlatığı gençlik dizisi.
  • Mizah, arkadaşlık ve spor temalı dizileri seviyorsanız hiç kaçırmayın derim. Ben her üç türü sevdiğimden izlerken çok keyif aldım. 
  • Yabancıların yorumlarını inceledim. Oyuncular mangada yer alan karakterleri çok iyi taşımış. Mangayı takip etmediğimden dolayı bu konuda yorumum yalnızca oyuncuların performansına olur. Çin dizi sektörüne pek hakim değilim bu sebeple oyuncular hakkında pek bilgim yok. Fakat her biri birbirinden yetenekli ve sevimli.
  • Uzun süredir kadrosu güzel, keyifli bir dizi izlemiştim. İlerleyen zamanlarda bir kez daha izleyeceğimi düşünüyorum. 



Dizi için puanım; 9,5/10

3 yorum:

Düşüncelerinizi lütfen benimle paylaşın..