15 Mar 2024

Beni Kandıramazsın / Netflix Dizisi



Netflix'in yeni gerilim dizilerinden Fool Me Once (Beni Kandıramazsın) 2024 yılının başlarında  dünyada en çok izlenen İngilizce dizisi oldu. Beni Kandıramazsın, aynı hafta Türkiye'de de en çok izlenen 2. dizi ünvanını aldı. Dizi, bugüne kadar 8 eseri Netflix dizilerine uyanan Harlan Coben'in 2016 tarihli bir kitabına dayanıyor. 

Dizi, İngiltere'nin kurgusal Winherst kasabasında geçiyor. Dizi gerçek bir hikaye olmamakla birlikte tamamıyla kurgudur.

Ödüllü oyuncu Joanna Lumley'nin de yer aldığı dizide ayrıca Michelle Keegan, Richard Armitage ve Adeel Akhtar rol alıyor.


Dizideki karakterler, gizem örgüsü içinde derinleşirken, bazı izleyiciler için yanıtsız bırakılan sorular rahatsız edici olabilir. fakat benim için aslında sorularımın cevaplarını aldım. Kitapta uyarlamalrında genel olarak soruların cevabının verildiğini düşünüyorum Ana karakter Maya'nın bazı izleyiciler için sönük kaldığı söylenmiş fakat ben güçlü ve diziyi dolduran bir karakter izledim.  Sami, karakteri için ilk başlarda neden bu kadar çok ekranda diye sorguladım fakat sonrasında olay örgüsü çözüldükçe  daha kalıcı bir izlenim bıraktı.


Beni Kandıramazsın dizisi ilk bölümden son bölüme kadar izleyicileri ekrana bağlamayı başarıyor. Her bölüm bir beklenmeyeni vererek, izleyicide merak uyandırmayı başarıyor. Bu da diziyi izlemeye  teşvik edici unsurlar olarak öne çıkıyor. 

Dizi için puanım; 8,5

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşüncelerinizi lütfen benimle paylaşın..