9 Nis 2014

Emergency Man and Woman



2014'ün başlarında yayınlanmaya başlayan geçenlerde final yapan Emergency Man and Woman dizisini hiç kaçırmayın hemen izleyin derim. Dizinin konusundan ziyade daha çok oyuncu kadrosunu sevdim. İçlerinden bir tanesi bile sırıtmıyor aksine karakterleri sevmenize sebep oluyor. Birbirlerini deli gibi seven iki insan düşünün.Evliliklerine aileleri karşı çıkıyor ama onlar aldırış etmeden küçük yaşta evleniyor. Cicim ayları sona erince şiddetli geçimsizlikten boşanan çift doktor olduktan sonra tekrar karşılarsa neler olur?

Oh Chan Min rolünü Choi Jin Hyuk canlandırıyor. Panda and Hedgehog, I Need Romance ve Heirs dizilerinden hatırlarsanız. Jin Hee ile evlediğinde doktorluk okuyan ve okulunu yarıda bırakma zorunda kalan ilaç firmasında ilaç satışı işini yapar. Boşanmanın ardından Amerika'ya gidip yarıda bıraktığı tıp fakültesinden mezun olur stajyer doktor olarak bekar hayatına devam eder. Oh Jin Hee karakterini Song Ji Hyo canlandırıyor. Düşlerimin Prensi, Running Man ekibinin tek bayanı olarak hatırlarsınız. Chan Min ile evli olduğu zamanlarda bir sürü zorluklar yaşamasından doalyı boşandığında kendini kanıtlayabilmek için beklenmedik şekilde doktor olmaya karar verir. Bir gün kader ağlarını örer ve boşandığı eski kocasıyla aynı hastanede stajyer olarak çalışmaya başlar. Açık konuşmak gerekirse Ji Hyo ve Jin Hyuk'un oyunculuklarını zaten seviyorum. Rollerinin hakkını çok iyi verdiklerini, karakterlerinde ki duygu geçişlerini başarıyla yaptıklarını düşünüyorum. 
Şef Gook karakterini Lee Pil Mo canlandırıyor. Açıkcası izlediğim ikinci dizisi oldu. The Woman Who Still Wants to Marry dizisinde izleme fırsatı bulmuştum. Kesinlikle o diziyi izleyerek vakit kaybetmeyin. Ben bu dizide Şef Gook'un hastası oldum. Bir insan bu kadar karizmatik olamaz heralde. Prof. Choi Yeo Jin karakterini Sim Ji Hye canlandırıyor. Şef Gook'un eski sevgilisi harika bir doktor. Ben bu kadını ilk gördüğümde şirret bir kadın olur diye düşünüyordum ama senaristler beni yanılttı. Aksine hayran olabileceğim biri olabildi. Onun Şef Gook'a olan sevgisi "uzaktan seni mutlu olduğunu bilsem" yeter cinsindendi. Dizinin finaline kadar yapma etme şef şu kadın yanı başında diye diye helak oldum.

Dizinin bir diğer stajyerleri karı koca iki deli. Lee Young  Ae, Chun Min Hee, Park Sang Hyuk karakterini ise Lim Hyun Sung canlandırıyor.Pek fazla göz önünde bulunmasalar da aralarında ki ilişki, Min Hee'nin patavatsızlığı, Sang Hyuk'un karısından korkması ve deli gibi çocuk istemesi sevilesiydi.
Solda ki arkadaş Im Yong Kyu karakterini Yoon Jong Hoon canlandırıyor. Bu arkadaşı Monstar ve Reply 1994'ü izleyenler hatırlar. Orada pek fazla göz önünde değildi fakat bu dizide biraz daha göz önündeydi. Han Ah Reum karakterini Clara canladırıyor. Bu arkadaş kim diye sorarsınız inanın benim de izlediğim ilk yapımı.Han Ah Reum çekici güzel bir hatun. Başkanın kızı olmasına rağmen stajyer olarak çalıştığı hastanede farklı davranmasınlar diye kimliğini gizliyor. Ailesi görücü usulü görüşmeler ayarlıyor fakat kendinin yerine başkasını yollayan bir kız. İlk başlarda açıkçası kötü kız olacak sanıyordum fakat aksine kendini sevdirdi. Chan Min'in annesi Ah Reum'u gelini olarak bile görmeye başlamıştı. Anlayacağınız kendi kendine gelin güvey oldular bir süre. Aslında Ah Reum'u mutlu edebilecek insan Chan Min değilde Yong Kyu'nun olacağınu geç olmadan farkına varması güzeldi. Yong Kyu'nun "Ah Reum Shhi" deyişi hala kulaklarımda o kadar sevimli sesleniyor ki insanın red edesi gelmez..
"İlk etkileşim"

Acil serviste geçen her hikaye hüzün doluydu. Dünyada ki en güzel aynı zamanda en zor mesleği doktorluk. Bir taraftan hayat kurtarırken diğer taraftan ölüme şahit olmak her insanın yapabileceği türden meslek değil. Acil servisteki doktorlarının işleri uzmanlara daha zor olduğunu düşünüyorum. Dizi bile olsa çok iyi dillendirdiklerini düşünüyorum. Her bölüm ayrı hikaye her bölüm ayrı tutkuyla çalışan doktorlar. Bazıları bu işe uygun olduğunu düşünemeyecek bazıları doktorluğun onlara kattığı tutku olmadan yaşayamayacak.

Dizi duygu geçişleri olay örgüsü izlerken sıkmıyor. Özellikle duygularını geride bırakmış bir Şef'in kalbinin tekrar birisi için attığını görmek, bakışlarına hayran kaldım. İtiraf ediyorum ilk başlarda Şef ile Jin Hee'nin birlikte olmasını istiyordum. Fakat Chan Min acı çektiğini, kıskandığını ve Prof Shim Ji Hee'nin yüreğinin güzelliğini gördükçe yok yok olmamalı herkes ait oldu yerde olmalı dedim. Jin Hee evliyken yaşadığı olaylar, kalp kırıkları yüzünden zor toparlanmış, herkese kendini ispatlamak adına doktor olmuştu. Bocalamasının sebebi tekrar aynı hayal kırıklarını yaşamaktan korktuğu içindi. Hani bir söz vardır "Her şerde bir hayır, her hayırda bir şer vardır" diye onlarında ki bu hesap oldu. Yaşadıkları acı tecrübenin ardından kaybetme korkusu her şeyin başlangıcı oldu.. Sürekli olaylar çıkaran çocuğun annesi bile aslında yaptığının yanlış olduğunu geç de olsa anlamış olması.

Bir doktora "Kalbini çarptıran bir adamla birlikte ol" dersen senin için böyle çarpıyor der ve ispatlar..

Bu diziyi izlerken sıkılmayacaksınız aksine kendinizde çok şey bulacaksınız. Belki güven belki samimiyet belki acı.. En güzel yanı da ne biliyor musunuz? Bu dizide kötü bir tane bile karakter yok. Düşman bile olsanız bir hasta için birlik içinde çalışan doktorlar, birbirini sevmelerine rağmen uzak kalan insanlar, karşılıksız aşkın mücadeleyle karşılığını alınması gibi bir çok duyguyu içinde barındırıyor.

Dizinin en sevimli erkeği Gook'umuzu unutmamak gerek. Onun hasta olup hastaneye geldiği her sahne beni benden aldı. Hele o iğne vücuduna girdiğinde içim parçalandı. Çocuklar hasta olmasın tek dileğim. Her göründüğü anda o yanaklarını parçalayıp, ısırasım geldi. Sevimli surat :)

Bir çok sahnede güldüren bu iki doktoru unutmamak gerek. 

 Ji Hyo'la Pazartesi Çifti olarak bilinen Gary'i konuk oyuncu olarak görmek harikaydı.  Hele Tam benim tipimsin demesi 

Dizinin ostlarından bahsetmeden olmaz. Bu dizi için Choi Jin Hyuk şarkı söyledi. " The Scent A Flower"  Ju-A'nın söylediği "I am". Park Shiwan'ın söylediği "The Way We Loved" Lim Jeong Hee'nin "Scent of a Flower" benim dizide ki favori ostum buydu.  Herkes olması gerektiği yerde.. Chan Min Jin Hee'yle,  Şef ile Prof kadınla, Ah Reum Yong Kyu'yla, karı koca stajyer zaten birlikte.. Mutlu sonları her zaman sevmişimdir. Umarım izlerken benim gibi her duygu bir arada yaşarsınız..

2 yorum:

  1. ben bu yazına yorum yollamıştım gelmedi mi :/

    YanıtlaSil
  2. O yorumun sanırım bundan öncekine gelmiş. Running man postunda. Bitirdin mi diziyi?

    YanıtlaSil

Düşüncelerinizi lütfen benimle paylaşın..