7 Nis 2014

Mart Menekşeleri

En büyük zevklerimden biri kitap evlerinde zaman geçirmek. Bir kaç zaman önce Nabrut ve Seyhan'ın postlarında denk gelip dikkatimi çeken "Mart Menekşeleri" kitabını görür görmez içimde ki alma istediğini durduramadım..Kitapta beni kendine çeken şey ise kapağında ki şu söz oldu..

"Bir kadını yüreği sırlarla dolu bir denizdir"  

Kitabın yazarı Sarah Jio'nun okuduğum ilk kitabı. Açıkcası üslubunu çok beğendim. Tabi bunda çevirmen Nihan Giray'ın da payı çok büyük.. 

Gerçek aşkını mutlu mesut yaşadığını zanneden ünlü yazar Emily'nin aldatılmasını öğrenmesiyle başlar hikaye. Aldatılan bir kadın olmasına rağmen kendinden emin, güçlü duruşuna hayran kaldım. Kendini toplayabilmek için yengesi Bee'nin Bainbridge Adasında evinde bir süre inzivaya çekilir.  Çocukluğunun geçtiği bu adada ne kadar mutlu zamanlar geçirdiğini anımsar. Bir gece ansızın bir günlük eline geçer. İşte burada hikaye içinde bir hikayeye tanık oluyoruz. Sonun nasıl olacağını bilmeden bir solukta bitirdiğim okuyunca aklımda binlerce senaryo kurduğumu itiraf ediyorum. Elinizden zar zor bırakacağınız her insanın kütüphanesinde olmasına inandığım romanlardan biri.. 

4 yorum:

  1. eğer sarah jio'nun diğer kitaplarını da okursan yağmur sonrasını mı yoksa bu kitabımı daha çok seve eksin meraek ediyorum.
    birde emergency 'de kaçıncı bölümdesin :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o zaman Yağmur Sonrası kitabını alayım bu haftasonu okumaya başlayayım :D
      Şu an 13. bölümdeyim 1-2 güne bitiririm gibi duruyor. Arka arkaya izlemek için final yapmasını bekledim ama Diziyi çok sevdim :D

      Sil
  2. gördüm şimdi postunu ama spo sevmediğimden okumadım :) çünkü son 4 deyim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iyi yapmışsın o zaman bitirince yorumunu bekliyorum. Ben çok sevdim :D

      Sil

Düşüncelerinizi lütfen benimle paylaşın..