21 Nis 2014

# Mim # K-Pop Dinliyoruz (:

Mimlendiğim konu için Renkli Tırtıl'ıma teşekkür ederim..
Soruları incelediğimde ilk sorunun cevabı biraz uzun gelebilir. Suju'yu aşırı sevmeme rağmen sevdiğimi dinlediğim albümlerini satın aldığım bir çok kpop grubu var. O yüzden ilk soruda kendimi kaybedersem şimdiden mazur görün lütfen :(

1-En Beğendiğiniz Kız/Erkek K-Pop grupları kimler?
K-pop gruplarında genelde ayrım yapmam, dinlediğim sevdiğim bir çok sanatçı ve grup var. Öncelik verecek olursak ben iyi iş yapan SM Town şirketinin gruplarına sempatim her zaman bir üst seviyede. İlk göz ağrılarım Super Junior ve TVXQ yeri bende ayrıdır. JYJ, EXO, Mblaq, Beast, Infinite, 2PM, 2AM saysam bitmez açıkçası.. Kpop'a olan sevgimden dolayı Kdramalara başlayan biriyim :D Hemen hemen bir çoğunun albümlerini Itunes'dan satıl aldım sürekli müzik dinleyerek çalıştığım için Kpop şarkılarını iş yerindekilere aşılamış durumdayım siz düşünün. Bir çok sese aşinalar :)

 TVXQ üyelerinin bir kısmı şirketle anlaşmazlığa düştükten sonra ayrılıp JYJ olsalar bu şekilde de sevdim onları.. SM Town'a en çok kızdığım mevzulardan biridir. JYJ üyelerine uzun bir süre kök söktürdü onca olumsuz şartlara rağmen Kpop dünyasında yerini sağlama aldı. Bu yüzden saygı duyduğum gruplardan biridir.


Mblaq'in geçen haftalarda geri dönüşünü yaptığı şu şarkının G. Kore'de birincilik alamamasına aşırı şaşırmıştım. Dünya Bilboard Top10 listesinde  9. sırada giriş yapıyor. Geri dönüş performanslarında birincilik alamıyor aklım bir türlü buna anlam veremedi. Mblaq'in en büyük dezavantajı bana göre şirketi.


 

2PM ve 2AM kardeş iki grup aralarında ki dialoğu şarkıları kadar seviyorum..


Bireysel olarak dinlediğim kişilerde var.Ballad dinlemek istediğim zamanlarda tarzını sevdiğim  K.Will açar dinlerim. Kliplerini izlemeyi de severim. Genel de kliplerinden kpop idollerini, tanınmış oyuncuları görebilirsiniz. Her şarkının güzel bir hikayesi vardır. O yüzden K.Will için ballad'ın önde gelen isimlerinden.
Kız gruplarından 2NE1, bireysel olarak IU, Aliee ve BoA'yı tek geçerim.





2-Beğendiğiniz K-pop grubu üyelerinden kimi seviyorsunuz? Neden?
Gelin anlaşalım Sujunun onüç üyesi ayrılan iki üyede dahil olmak üzere her birini ayrı ayrı seviyorum. Birbirinden ayırt etmek istemiyorum.Böyle bir şeye kalkıştığım zaman diğerlerine ihanet ediyormuşum gibi hissediyorum. Bir o kadar da Mblaq ve Exo üyeleri içinde geçerli :)  Beast grubundan Jonghyun'un kendine has tavrılarını tek geçerim.. :D
3-Tanıdığınız kadarıyla en iyi baba adayı olarak gösterebileceğiniz 3 erkek üye?
Mblaq üyelerinin her birinin bu konuda başarılı olacağını düşünüyorum. Hello Baby programına katılımlarının üzerinden uzun zaman geçmesine rağmen orada ki çocuklarıyla hala görüşüyor olmaları onları bir tık bu konuda önde görüyorum. Aralarından bir tanesini seçecek olursa lider Seungho derim. Çocuklara karşı iletişimi ve yaklaşımı diğerlerine göre daha farklı. Mir'in öz yeğeni bile ona aşırı düşkün siz düşünün. O yüzden onu babalığa diğerlerine göre daha yakın görüyorum. Onların çocuklarla olan dialogları hoşuma gitmişti. 


Mir'in  katıldığı Oh My Baby programında yeğeniyle olan aşkı
bu yüzden babalığa yatkınlar benim adıma



4-Tanıdığınız kadarıyla en iyi anne adayı olarak gösterebileceğiniz 3 kız üye?
Kadınların doğasında anne olmak her zaman vardır. O yüzden çoğu çok iyi anne olurlar diye düşünüyorum.

5-Ah keşke kardeşim olsa diyebileceğiniz en sevimli kız/erkek K-pop üyeleri?
Heralde çekirdek aile statüsünden geniş aile statüsünde zirveyi zorlardık.. Fakat ben en küçük çocuk olduğum için şu zamana kadar benden küçük kardeş istemedim. Yine de olsun istemezdim :D

6- En çok görmek istediğiniz K-pop üyesi?
Sevdiğim bütün grupları canlı dinlemek istediğimden bu soru için üye ayırt edemeyeceğim. Bu yıl ki Güney Kore ziyaretim önümüzde ki seneye ertelendiğinden planlarımı da bu konuda ertelemek zorunda kaldım. Belki Kanada'ya gittiğimde bir kpop grubuna denk gelirim de izlerim :(

Bu konuda;

Cevaplarınızı bekliyorum :)

4 yorum:

  1. rica ederim :D düşüncelerini çok merak ediyordum bu mim olayı çok iyi oldu :D cevaplarını okurken çok eglendim özellikle giflere bayıldım :D hemen hemen aynı düşüncelerdeyiz :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk soruya daha bir sürü eklerdirde dur Emoş dur yapma okurken sıkma insanları dedim durdum :D
      Kardeş konusunda da işin içinden çıkmazdım ama EXO üyerlerinin hepsini bağrıma basarım :D

      Sil
    2. eheheh bende çok düşündüm acaba var mı diye ayırt etmeden dinleyince böyle oluyor işte :D kesinlikle dogru bütün benden yaşça küçükler kardeşim olsun :D

      Sil
    3. Hhahaha ben onların seve seve nunaları olurum :D

      Sil

Düşüncelerinizi lütfen benimle paylaşın..