11 Nis 2014

No Breathing


Dizi ve eğlence programlarından fırsat yakalamışken uzun süredir izlemek isteyip de bir türlü izlemeyi başlayamadığım "No Breathing" filmini bitirme fırsatı buldum. Tabi bunda Jong Suk ve Seo In Guk'un etkisi büyük oldu İkisininde oyunculuğunu ve karakterlerinde ki duruşlarını seviyorum.

Karakterler; Çocukluğundan bu yana yüzme sporunu kendine meslek edinmiş sayısız şampiyonlukları bulunan milli yüzücü Woo Sang (Lee Jong Suk) ve çocukluğunda yüzme şampiyonlukları olan, yüzücü babasını kendine rol model alan talihsiz bir olay sonucu önce babasını sonra annesini kaybeden, yüzmeyi bırakan Won İl (Seo İn Guk) başrollerini paylaştığı bir film. Ulusal seçmelerde rakip yüzücüyü dövdüğü için diskalifiye olan Woo Sang; düz lisede eğitim gören yaptığı hata sonucu okuldan atılan Won İl'in yolları spor okulunda kesirse neler olur? İki yakışıklı erkek olursa birde bayan aktrist olmalı değil mi? Jung Eun karakterini SNSD'nin güzel kızı Kwon Yuri canlandırıyor. Yuri'nin kendi hayatındaki gibi canlandırdığı karakter müziğe aşıktır. Ayrıca bir tarafta çocukluğundan beri ona aşık olan Woo Sang bir tarafta çocukluk arkadaşı olan Won İl acaba hangisini seçecek diye düşünüyorsanız tabi ki de bir şey söylemeyeceğim. 

Film çok çok güzel değil ama kötü de değil orta şekerdi. Seo İn Guk'un rolüne kendin ki sevimliliğini katması, her hareketi benim için olay oldu torpil geçmiyorum gerçekten öyleydi.Jong Suk'u duruşunu hep karizmatik bulmuşumdur. O da bu halini içine girdiği rollere yansıtmasını onun için avantaj olduğunu düşünüyorum.Yuri'yi ilk kez izledim biraz daha kendini geliştirirse güzel olur. Onun filmde ki etkisi söylediği "Bling Star" şarkısı oldu. Filmin karakterleri yüzücü olursa görsellikte ön planda olmalıdır. Görüntü yönetmenin hakkını yememek lazım görsellikte film çok iyiydi. Umarım seversiniz..


3 yorum:

  1. ve birebir aynı düşünüyoruz bu film hakkında :)

    YanıtlaSil
  2. ve birebir aynı düşünüyoruz bu film hakkında :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sırf oyuncular için izledim :)
      Seo in guk şapşik halleri çok güzeldi

      Sil

Düşüncelerinizi lütfen benimle paylaşın..