7 Nis 2014

Bu Ekip Bi Harika >> Running Man

Uzun zamandır dizi ya da film izleyemiyordum bunun tek bir sebebi var o da Running Man. Sevdiğim oyuncular ya da gruplar konuk olduğunda anca izlerdim. Fakat bir gün ne izlesem diye gezinirken  gözüme çarptı napsam falan düşünürken bölümleri indirmeye başladım.Arka arkaya izlemeye başlayınca da müptelası oldum. Türkçe altyazı olanları izledim dayanmayınca artık İngilizce altyazı olanlara geçtim. Hala severek takip etmekteyim..


Running Man SBS kanalında yayınlanan en güzel programlardan biri. Güney Kore izleyicisi de benim gibi düşünüyor olacak ki program 2010 yılından beri hala devam etmekte. Bir çok grup ya ilk ya da iki, üç.. kez yer alıyor. Güney Kore'nin en iyi komedyenleri bir araya gelirse neler olur sorunun cevabıdır Running Man.

Yoo Jae Suk: 1972'li komedyen ve program sunucu olarak bilinir. Güney Kore'de beş yıl üst üste en popüler komedyen olarak seçilmiş. Bunu ilk okuduğumda aslına bakarsanız hiç şaşırmadım tepkileri yaptıkları falan izlerken beni çok güldürüyor. Progmram ilk başladığı zamanlarda zayıf oyuncu gibi görünse de aslında Running Man ekibinin en sağlam oyuncularından biri.. Hatta en güçlü iki oyuncudan biri desem yeridir. Mesela; Su tabancısyla arası çok iyidir. Bunu neden dedin diye sormayın izlemeye başladığınızda bana hak vereceksiniz.Bir de kıvrak zekasıyla bir çok oyunun şifresini rahatlıkla çözebilme yeteneği var. Oyunlarda galip gelebilmek için yapmayacağı şey yoktur. Böyle durumlara tanık olursanız bilin ki orada Yoo Jae Suk vardır.


Gary: 1978'li Güney Kore'nin ünlü rapçilerinden biridir. Bir tek rapten ibaret değil tabi ki söz yazarlığı, prodüktör, dansçı, şovmendir. Anlayacağın on parmağında on marifet kişiliğe sahip bizim Gary. Doğru konuşmak gerekirse Running Man ekibinde en çok güldüğüm üç kişiden biri. O ekibin bana göre en saf üyesi bu da onun dürüst olmasına sebep oluyor. Running Man programında her bölüm farklı oyunlar olduğunu az çok biliyorsunuzdur ya da şimdi öğrendiniz. Yarış konusunda Gary' tek geçiyorum. Bir bölümde hapishanede kurtulma görevi vardı adam o kadar rahat ki olmasada olur havasındaydı "sülalem rahat panpa" modundaydı. O yüzden nerde ne yapacağı bilinmiyor.


Haha:1979'lu Berlin doğumlu Güney Koreli olan ekibinin şarkıcısı, aktör, sunucu, stand up komedyeni olarak biliyorum belki meziyetleri de vardır tabi ama pek bakmadım açıkçası. Az önce Gary'den bahsederken güldüğüm üç kişiden biri demiştim ya ikiniciside Haha'dır. Oyunlar esnasında yaptığı şakalardan dolayı seviyorum. Özellikle sözlü olarak yaptıklarında kahkahalara boğulabilirsiniz, garanti veriyorum. Onun en büyük özelliği ise; konuk olarak gelen her bayana aşkını itiraf etmesinden dolayı Running Man'in çapkını olarak da bilinir. Oyunlarda başlarda pek kendini gösterememiş performanslarında görünüyor. Ekip birbirine alıştıkça hepsinin meziyetleri ortaya çıkmış..

Ji Suk Jin: 1966 doğumlu komedyen aynı zamanda yapımcıdır. En popüler MC ödüllerini falan kazanmış.Jae Suk ile 20li aşkın dostlukları olduğunu okumuştum bir yerde. Onun yaşlı gibi gibi göründüğüne bakmayın dostlar kıvrak zekaya sahip. Oyunlarda genelde zayıf halka olarak gösterilir. Fakat kıvrak zekasıyla bir çok oyunda kendini ispatlamıştır. Özellikle zombi oldukları bölümde şifre çok zordu onu düşünüp bulması beni şaşırtmıştı.. Bu sebepten sıkı rakiplerden biridir.Yaşına göre de bayağı hızlı koşuyor..


Kim Jong Kook:1976'lı şarkıcı ve oyuncudur. Running Man ekibinin en güçlü oyuncusu desem yeridir adamdaki kaslar ekipte kimsede yok. Güney Kore'nin Spartaküsü olarak biliniyor. Oyunlarda diğer üyeleri çok kolay yenebiliyor. Güçlü olmasının dışında bir keskin zekada onda var. İnanmayacaksınız ama kas yığını olan bu adamı aegyo falan yaparken görürseniz şaşırmayın. Ben çok Kpop idol gruplarının katıldığı yaza veda bölümünde SİSTAR grubuyla onları ünlü danslarını yaparken gördüğümde yerlere yatmıştım gülmekten. O yüzden bu ekibe hayranım kim nerde ne yapacak kestiremiyorum.



Lee Kwang Soo:1985'li  şarkıcı,oyuncu ve modeldir. Güney Kore'de gördüğüm uzun oyunculardan bir kaçından sadece biri. Ben kendisini ilk Nice Guy dizisinde tanımıştım. Orada ki rolüne bayılmıştım. Running Man ekibinin en küçük elemanı. En genç olmasına rağmen benim gülme krizine girmeme sebep olan üç kişiden sonuncusu. Mimikleri, oyunları, dansları beni bitirdi. Her yarışmada muzipliğiyle alıp götürüyor.Onun oyunlarda ki misyonu genelde takım arkadaşlarına ihanet etmesiyle biliniyor. Hatta hapishane oyununda bu konuyla alakalı ceza kestiler her üyeye 6 saat ceza varken ona 72 saat ceza verdiler. O yüzden Running Man'in vazgeçilmezlerinden biri benim adıma.. Asya Prensi olarak bilinir.

Song Ji Hyo:1981li oyuncu ve modeldir. Running Man ekibimin tek bayan üyesidir. 2-5.bölümler arasında sadece konuk oyuncu olarak yer alsa da 6. bölümden sonra daimi üye olarak kalmıştır. . Bu kadını nerden hatırlıyorum diye düşünüyor olabilirsiniz. Düşlerimin Prensinde, Prense aşık kızımız. Şu sıralar final yapan Emergency Man And Woman dizisinin güzel oyuncusudur. En azından şu an hatırladıklarım onlar. Running Man'de ki rolüne gelince, tek bayan olsa bile aralarında ki en iddalı kişi. Bir çok oyunu tek başına alıp götürdüğü oluyor. Özellikle Gary ile takım oldukları her bölümde gülme krizlerine giriyorum.Hani bizim bir sözümüz vardır karda yürür izini belli etmez. Aynen o hesap. Kpop idollerinin katıldığı yaza veda bölümünde geride olmalarına rağmen çok iyi çıkarmışlardı. Birde bölümlerde Gary ve ikisinin taktığı şapkaların hastasıyım :)

Şu anda bu ekip Running Man programına devam etmekte. Fakat ilk 40 bölüm Song Joon Ki ekibimin içinde yer alıyordu. Zeki ve bulmacalar konusunda iyi olmasına rağmen oyunculuk kariyerine devam edeceğim diyerek ekipten ayrılmak zorunda kaldı. Fakat bir kaç bölümde konuk oyuncu olarak yer aldı. Ben daha bir tanesine denk gelebildim sırayla izlediğim için beklemedeyim. Joon Ki sevdiğim aktörlerden biri. Bu yaz sessizce askere gitti...
Program Güney Kore sınırlarını aştı Hallyu programı olarak bilinen Running Man yüksek meblaya 9 ülkeye satılmıştı. Tayvan, Tayland, Çin, Malezya, Hong Kong, Japonya, Singapur, Kamboçya ve Endonazya gibi ülkeler satın almış durumda. Hallyu Programı olduktan sonra tabi ki de Güney Kore dışında da bir çok ülkeye gidip çekim yapmaları olanak sağlandı. Mesela 2013 yılına bir Asya Turu gerçekleşti. 2014'ün başlarında Avusturalya Turizimi komisyonu ekibi davet etti. Hatta Avusturulaya da ki çekimlerde Bi Rain ve Kim Woo Bin yer aldı. O bölüm sanırım 188-189-190 olması lazımdı. Açık konuşuyorum gülme garantisi veriyorum. Mutlaka izleyin.

Dünyaca ünlü güney koreli şarkıcı Seven'in katıldığı bölüm

Cnblue albümlerini yayınladıktan sonra Running Man'e katılırsa nolur :)

Dünyaca ünlü oyuncu Jackie Chen ve Sujunun yakışıklı yüzü Siwon
Heirs ekibinin katıldığı bölüm gülmekten yarışamayan konuklar :)

19 yorum:

  1. bayılarak izliyorum tabii sevdiğim konuk olduğunda :D heirs ekibinde bende çok gülmüştüm :D artık düzenli çevirisi gelecek gibi gözüküyor yep'de ekip kurdular çok sevindim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. en çok da yep'te çeviri ekibi kurduklarına sevindim, hızlılarda :D
      ben ingilizce alt yazı olanlara sardım dayanamadım aşırı komikler :D

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar hoşgeldin :)
      Üzüldüm şimdi.. son dizisinde Jihyo'nun gary konuk oldu bi kaç önce tam benim tipimsin tarzında repklikler falan geçti.
      Gary o bölüm efsaneydi bir süre hiç kıpırdamadı nasıl olsa vakit geçecek demesi harikaydı :)

      Sil
  3. Yoon eun hye nin geldiği bolum hangisiydi

    YanıtlaSil
  4. MStar'daki arkadaşlarımla kahkaha ata ata izliyoruz bunu :3 Teşekkür ederim yazın için :3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne mutlu size :)
      Bütün gün mstardasınız heralde :)

      Sil
  5. Running man çok eğlenceli özellik isim etiketi oyununu çok seviyorum çok eğlenceli bir program ben kwang soo yu tutuyorum çok iyi ya herkese ihanet etmesi kaybedecegini anladığı zaman anında hile yapar ve ortayi karıştırır neyse ben bişey soracaktım konuşmaya daldım running manin ilk bölümlerinin çevirilerini türkçe altyazılı Nerede bulabilirim bildiğim kadarıyla ilk 41 bölüme kadar song joong ki varmış song joong ki ye bayılıyorum ve onu ekranda izlemek istiyorum neyse yine fazla uzattım galiba bana yardımcı olursanız sevinirim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 41 bölümden fazla olması lazım Joong Ki'nin bölümleri.
      Ben bütün oyunlarını izliyorum.
      Running Man Turkey gibi sitelerde ilk bölümlerin çevirileri mevcut, oradan bakabilirsin :)

      Sil
  6. Arkadaslar running manin Çin versiyonu çıkmış diye duydum acaba türkçe altyazılı Nerede izleyebilirim hiçbir yerde bulamadım da lutfen bana yardımcı olurmusunuz???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çin versiyonu bir süredir yayında fakat türkçe alt yazı çevirisine denk gelmedim. Fakat ingilizce alt yazısı mevcut.

      Sil
  7. bayılarak izlediğim programlardan birisi :D gülmekten gözlerimin yaşardığı günleri hatırlıyorum :D :D

    YanıtlaSil
  8. Dünyaca ünlü güney koreli şarkıcı Seven'in katıldığı bölüm ???

    YanıtlaSil
  9. eline sağlık ^^ favori bölümlerin ile ilgili bi listede beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler.
      Güzel fikir verdin bana yazacağım :)

      Sil
  10. En sevdiğin bölümlerden bi kaç tane önerir misin?

    YanıtlaSil

Düşüncelerinizi lütfen benimle paylaşın..