22 Nis 2014

Biri Dizi Mi Dedi? Bölüm-7


  • Hart Of Dixie

2011 yılında yayınlanmaya başlayan dizi şu sırlar 3. sezonunu yayınlıyor. Cerrah olma hayalleri kuran Zoe Hart umutları, staj yaptığı hastanenin kendisine burs vermemesiyle bütün planları suya düşer. Mezuniyet gününde yaşlı bir doktorun eline tutuşturduğu karvizit onun son için son çaredir. Mezun olan herkes gibi bir an önce mesleğini yapabilmek için kendisine yapılan teklifi kabul etmek için New York'tan kalkıp Alabama'ya gider. Bluebell denilen küçük bir kasabada noktalanan yolculuk, Dr. Hart'ın hayatını kökten değiştirecektir. Dizinin hikayesi bu şekilde başlıyor.Kısaca; köyde ki modern kadının komik anları, zorlukları ve ona aşık olan iki erkeğin peşinden koşma maceralarını anlatıyor.Romantik-komedi sevenler için ideal bir dizi. Zoe Hart karakterini The OC'de Summer olarak hatırladığımız Rachel Bilson canlandırıyor. Onun yanı sıra; afişte de gördüğünüz gibi Wilson Bethel, Jamie King, Scoot Porter gibi oyuncularda dizide yer alıyor. 

  • Switched at Bird

Kansas'ta yaşayan Bay, okulda yapılan kan testi sonucunda ailesiyle aynı kan grubunu paylaşmadığını fark eder. Önceleri pek umursamayan Bay bir süre sonra ailesiyle çok farklı yönlerini olduğunu düşünür. Ailesiyle yaptığı DNA testinin sonucunda, ailesinin biyolojik çocuğu kızları olmadığını öğrenir. Hastanede karıştırılan iki kız bebek ve aileleri bu gerçekten habersiz yıllar geçirmiştir. Bay biyolojik annesini bulmak, Bay'in de ailesi kızlarını tanımak ister. Ancak diğer tarafın hayatı diğerlerine göre farklıdır. Diğer kızları Daphne çocukken geçirdiği rahatsızlık yüzünden duyma yetisini kaybetmiştir. Geçim sıkıntısı çeken bu aileye Bay'in ailesi Kennishler yardım eli uzatır. Kendilerini bir anda biyolojik kızları ve Bay'in biyolojik annesiyle aynı evi paylaşırken bulurlar. Konusu klişe gibi görünüyor. Aslında hiçbir kan bağları olmamalarına karşın Daphne ve Bay arasında olup biten hikaye izlemeye değer.. 2011 yılında izlediği bütün Amerikan ve İngiltere dizileri tatile girdiğinden uzun soluklu izleyecek dizim kalmamıştı. Tesadüf eseri görüp başladığım sonraları pek kopamadığım aile draması oldu.
  • The Carrie Diares

Modayla ve ilişkilere karşı bakış açısının değiştiren Sex and the City dizisi dizisini duymayan yoktur. O dizide 30'larında ki Carrie Bradshaw mutluluğu arıyordu.Fakat bu sefer Genç Carrie'nin hayatı nasıl olduğunu izleyeceğiz. 80'lerin retro kıyafetleriyle sizi büyüleyecek bir gençlik dizisi. Bu dizide kimin parmağı var derseniz Amerika'nın hit dizilerinden  The OC ve Gossip Girl yapımcısı olan Josh Schwartz... 
Yıl 1984. 16 yaşında ki Carrie liseden sonra kendisini nasıl bir hayatın beklediğini merak ediyor. Ailevi meseleler bir yandan, lise aşkları, dostları.. Hayat onun için yeni kapılar açmak üzere. Sadece fırsatları değerlendirip o kapıdan girmesine bakıyor her şey. 80'li yılların kıyafetlerine aşık olacağınız bir dizi. Keyfile izleyin :)

10 yorum:

  1. Bende şu sıralar Game of Thrones izlemekteyim çok hoş bir göz atmalısın ona da :D Benim ingilizce dizilerde ki sorunum devam sıkıntısı ve studio çekimlerinin çok olması bunlar da süreklilik ve daha doğal çekimler varsa başlayacağım allasen beni bir bilgilendir :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://crasulla.blogspot.com.tr/2013/12/biri-dizi-mi-dedi-bolum-3.html kuzum ben Game Of Thorones delisiyim. Yeni sezon için saatler sayar olmuştum, hiç böyle şeyler gözümden kaçar mı :) Kdramalara takılmadan önce çok fazla Amerikan dizisi takip ediyordum. Elimden geldikçe daha önce başlayıp devam eden dizileri izliyorum. Devam sıkıntın varsa boş bir zamanında sezon sezon izle :) Türü ne olsun ?

      Sil
    2. Aaaa bilmiyordum :D komikli olsun akıcı olsun :P

      Sil
    3. How I Met Your Mother izlemediysen öneririm gülmek garanti.
      Merlin izle bak onu da seversin sen :D

      Sil
    4. Merlin de bir türlü devam sağlayamadım ama tekrar başlayabilirim aklıma düşürdün bak şimdi ben How I met your mother sevemedim bir türlü sitcom sevmiyorum ben galiba :D

      Sil
    5. Romantik-komedi seviyorsun sen o zaman.. One Tree Hill'e başla. Merlin'i nasıl bitirmezsin hemen onuda izliyorsun :D

      Sil
    6. tamamdır çok gaza geldim been :D hepsini izleyeceğim sonra 1 saatlik uykuyla okula gideceğim :D

      Sil
    7. Okulu aksatmadan izle..
      İzledikten sonra yorumlarını beklemedeyim :D

      Sil
    8. Tamamdır izleyip yorumlayacağım :D

      Sil
  2. Mstarda bi arkadaşım bahsetmişti..

    YanıtlaSil

Düşüncelerinizi lütfen benimle paylaşın..