21 Nis 2014

20 Years Old / Kore Dizisi



Bu hafta sonu bitirmem gereken dizilere bakamadım bile. Hava güzel olduğundan hem gezdim hem de kitap okumak için vakit ayırdım. Boş kaldığım zamanlarda film tadında ki mini dizilere göz gezdirdim. Bu sefer ki talihli dizimiz 2013 yapımı "20 Years Old"
Kpop idolleri sadece kendi dünyalarında ki kızlara mı aşık olurlar? sorunun cevabını verdiği sevimli bir dizi. Beast'in yakışıklı üyesi Lee Gi Kwang, yıllar sonra tesadüfen karşılaştığı ilk aşkı Kim Hye Rim yaşadığı biraz romantik biraz hüzünlü hikayesiyle karşımıza çıkıyor. 
Dizi 20'şer dakikalık bölümlerden oluşan dizi sadece 4 bölümden oluşuyor.
Başrol erkek oyuncumuz kendi kimliğiyle oynuyor. Lee Gi Kwang'ı izlediğim ilk yapım oldu. Onun hakkında net söyleyebileceğim mimiklerini iyi kullanıyor.Başrol bayan oyuncumuz 1992 Lee Da İn. Bu kızımız hakkında hiçbir şey bilmiyorum. Oyunculuğu vasatın biraz üzerindeydi.. Bu kızı ara arar bazı sahnelerde birine benzettim fakat bir türlü işin içinden çıkamadım.
Senaristlerimiz bu masum aşkı anlatırken aslında incede idollerin renkli dünyasının toz pembe olmadığını dile getirmiş. Bir idol sıradan biriyle sevgili olabilir mi? 
Sen bana bu mini diziyi tavsiye eder misin ? diye sorarsanız; Lee Gi Kwang'ı seviyorsanız onun aşık hallerini görmek istiyorsanız ya da kdrama konusunda statü yapmış arkadaşlarım sırf izlemiş olmak adına izleyebilirler.


8 yorum:

  1. Kikwang seven herkesin koşup izlemesi gerek bu mini diziyi dediğin gibi mimikleri çok şirin çok ahım şahım olmasa da ben çok sevmiştim bu mini diziyi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen kuzum çok iyi olmasa bile izlettiriyor ikisininde şapşik hallerinden dolayı seviyorsun:D sadece beklentiyi yüksek tutmamak lazım dimi ama :D

      Sil
    2. aynen öyle bak haklısın bende bunu diziyi yazmıştım ama ne dedim hatırlamıyorum hemen gideyim de yazmadıysam kıyıya köşeye dipnot diye beklentiyi yüksek tutmayın yazayım :D

      Sil
    3. aynen yaz yaz beklentileri düşük tutsunlar :D

      Sil
  2. 18 yaşında olsaydım mesela bu diziye deli olurdum :D ama işte bana bile ki ben severim böyle şeyler bir numara küçük kalan bir diziydi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşte benim gibi düşünen biri daha :)
      O yaşlarda olsam bende beğenirdim.. Sevimli dizi olduğu için izleyecek olanlar beklentilerini yüksek tutmasınlar zevk alırlar belki :D

      Sil
  3. aa bak 20 dk 4 bölüm mü?
    ne kpop ile aram var ne de cocugu tanıyorum
    ancak 4 bölüm 20 dk cezbetmiyor mu?
    hem nasıl :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 20 dk hem 4 bölüm..
      Lee Gi Kwang ve Beast şarkıları izlemem sebep oldu.
      İzlerken çok bir şey bekleme çok aman aman bir yapım değil :D

      Sil

Düşüncelerinizi lütfen benimle paylaşın..