8 Ağu 2019

Come and Hug Me / Kore Dizisi


MBC kanalında yayınlanan dizi her biri ortalama 30 dakika süren 32 bölümden oluşuyor. Dizi, psikopat bir babaya sahip olan genç bir adam ile ebeveynleri bir psikopat tarafından öldürülen genç bir kızın arasındaki aşk hikâyesini anlatmaktadır. Do-Jin ve Jae-Yi lise yıllarında birbirlerinin ilk aşkıdır. Bir gün, Do-Jin’in babası Jae-Yi’nin ebeveynlerini öldürür. Trajik bir şekilde yolları ayrılmak zorunda kalan Do-Jin ve Jae-Yi yıllar sonra tekrar karşılaşır.

Bu hikaye, ilk görüşte aşık olan çocukların hikayesi..




Chang Ki Yong dizide bir dedektif olan Chae Do Jin karakterini canlandırmaktadır. Daha önce  Search: WWW, Kill It, Go Back Couple, The Liar and His Lover, Beautiful Mind, It's Ok, This is Love dizilerinde izledim. Bir seri katil olan babasının bir nevi kefaretini ödemek için kurbanların ailelerine özenle davranmaktadır. Chang Ki Yong son dönemlerdeki yapımlarıyla gümbür gümbür geliyorum diyor. Güldüren romantik komedilerin birinde izlemek istediğim geçen yazdığım Search: WWW dizisinde söylemiştim sanırım :)


Jin Ki Joo dizide popüler bir oyuncu olan Han Jae-Yi karakterini canlandırmaktadır. Daha önce One More Happy EndingMoon Lovers: Scarlet Heart RyeoRuler: Master of the Mask, The Secret Life of My Secretary dizilerinde izledim. Jae-Yi, annesinin ayak izlerini takip ederek bir oyuncu olmaya karar vermiştir. Neşeli biri gibi görünse de anne ve babasının öldürülmesinden bu yana travma sonrası stres bozukluğu yaşamaktadır.

Geçmiş ve gelecek arası senaryoları seviyorum. Başrol oyuncuların bu dizide uyumları iyi olmasına rağmen gençliklerini canlandıran oyuncular onlar kadar başarılılar. Hata bazı yapımlarda bu çocuklar başroldeki oyuncuların önüne geçebiliyor.  Çocukluk dönemlerini daha çok izlemek isterdim açıkçası. duygularını çok güzel ifade eden oyuncular. Chang Ki Young çocukluğunu Nam Da Reum canlandırmaktadır. Bu çocuğu son iki yıldır hemen hemen her dizide izlemekten keyif aldım.  The Suspicious Housekeeper, 3 DaysPinocchioHeart to HeartSix Flying DragonsMirror of the WitchGoblin, The King in Love, While You Were SleepingRadio Romance, Where Star Land, Beautiful World dizilerinde izledim. Jin Ki Joo'nun çocukluğu ise Ryoo Han Bi canlandırıyor. Daha önce Scholar Who Walks the Night, Live Up To Your Name dizilerinde izledim.
Özellikle Da Reum çok güzel işlere imza atacaksın çocuk. 




Çocukluk dönemlerini izlerken oyunculuklarıyla sevgilerini hissetmemi sağladılar. Fakat yönetmeni bir konuda takdir etmek istiyorum. Seçilen mekanlar o kadar güzeldi ki..

Başladığı dönemde konusu ve oyuncu kadrosuyla dikkatimi çeken dizilerden biriydi. 32 bölüm olduğundan konuya yavaş yavaş giriş yaptılar. İyi de oldu. Öncelikle şunu belirtmek isterim ki dizi ağır dram içerir. İçine saçılmış romantik öğelerde yok değil. Küçüğünden büyüğüne, iyisinden kötüsüne dizide herkesin uyumu harikaydı. Chang Ki Yong'ta öyle bir hava var ki çocuk kiminle şu ana kadar oynadıysa hepsiyle bir uyum içindeydi. Bu dizide ki kimyaları çok beğendim. Çocukluklarını canlandıran ikilinin uyumu büyüklerinden bile iyiydi desem yalan olmaz. Büyük bir parantez açmak gerekirse kötü adam rolünü canlandıran Seo Jung Yeon tam bir karakter oyuncusu. Adamın bakışından dahi ben kötüyüm havasını verdi dizide. Ben, o ve Nam Da Reum arasındaki uyumu bayağı beğendim. Çocuk oynarken resmen duygularını ortaya serdi. Kızı korurken babasına kafa tuttu ama bakışla, davranışla yaptı. İşin enteresan tarafı adamın çocuğuna karşı düşkünlüğü had safhadaydı.

Senaristin eksik bıraktığı yerler oldu. Bazen olay örgülerinde karman çormanlık olduğu yerler vardı. Fakat buna rağmen karakterlerin güçlü oyunculuğundan dolayı insan ağır drama rağmen izlemeyi  bırakamıyor. İyisinden kötüsüne dizide her karakter süzüldü. Bu yüzden senaryodaki açıklıkları gözüm görmedi açıkçası o yüzden buraya da o detayları yazmayacağım.

Anne karakteri canlandıran Seo Jung Yeon hakikatten o annenin duygularını yaşattı. Kdramalarda izlediğim en iyi anne rolüydü. Çocukları için yaşadı kadın. Küçük oğlu ve onun bir veda sahnesi vardı ki orada hem ağlamış hem kızmıştım ama hakta vermiştim. Ailesiyle irtibatı koptu diye üzülmeme kalmadan hala görüştüklerini öğrendiğimde çok mutlu oldum. 
Büyük abi rolünü canlandıran Kim Kyung Nam, harikasın bebeğim. Daha önce Prison PlaybookDefendant, Hello, My Twenties!,  Where Stars Land dizierinde izledim. Oradaki karakterini çok sevmiştim.



Dizi müzikleri, Yang Yo Seob (Highlight) "Crying Silently" Yujeong & Soyeon (LABOUM) "Don't Disappear" Na Yoon Kwon "The Time Without You" Vincent "Yesterday" Ahn Hyun Jung "Desperately" Dabin Park "I Promise You" Chanfüg Ki Yong "Tree of Paradise". Konu olarak ağır ,dram seviyorsanız ve oyuncularını uyumu görmekse niyetiniz izleyin, kaçırmayın. 

Dizi için puanım; 9/10

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşüncelerinizi lütfen benimle paylaşın..