5 Kas 2013

Penny Pinchers (2011)


Bu ara hem işlerimden dolayı hemde izlediğim dizilerin yoğunluğundan olacak daha önce izlediğim dizilerinde yazılarını yazamaz oldum.Göz gezdirdikçe özellikle uzak doğu yapımları için izlemediğim çok dizi ve filmin olduğunu fark ettim. Amerikan dizilerinin bir çoğuna hakim olmama rağmen izlediğim dizilerinde yeni sezonları başlayınca onlara ara vermek zorunda kaldım. Neyse ki en azında Kore yapımı filmlere göz gezdirebiliyorum. Geçenlerde yazdığım gibi Song Joong Ki filmlerine göz attım. 2012 yapımı olan "A Werewolf Boy" filmini izlemiştim. Biraz daha geriye gidip 2011 yapımı "Penny Pinchers" filmini izledim. Her izlediğim filmde farklı rollere bürünen Song Joong Ki bu rolündede güzeldi. Yalnız en başta dile getireyim filmi çok sevdiğim söylenemez.



Filmin konusu; Ji- Woong üniversite mezunu olmasına rağmen, annesini para istemek için arayan bir adam. İşsiz ve 5 aydır parasono ödemediği için küçük bir çatı katında yaşamını sürdürmekte. Aynı zamanda da büyük bir çapkındır. Kadınların dikkatini çektiği sürece söylediği yalanlar pek umrunda değil. Hong Sil ise biraz garip bir kadındır. Hiç arkadaşı yok ve hayatını oradan buradan para kazanmaya adamış. Şişeleri biriktirip geri dönüşüm için parasını alan, kafelere gittiğinde avuç dolusu şekeri cebine dolduran bir kişilik. Bunu yapmasında bir amacı vardır elbet. Bu kadın aynı zamanda Ji Woong'un komşusudur. Konu para kazanmaya gelince ikilinin yolları kesicektir.

Oyunculuklara gelecek olursam; Song Joong Ki  kendini kanıtlayan aktörlerden biri. Girdiği her rolün hakkını  verdiği düşünüyorum. Skyunwan Scandal kendine hayran bırakan oyuncluğu, Werewolf Boy filminde hiç konuşmadan oluşturduğu mimikleri , Nice Guy'da intikam ve aşkı  bir arada hissettirmeyi başarmış olması yeterli Bu filmle de güldürmeyi çok iyi başarmış. "Beautiful Spy" dizinden hatırlayacağımız aktirist Han Ya Seul kesinlikle bu filmle onu daha çok sevdim diyebilirim. Cimrilikle tutumluluk arasında ki ince çizgiyi çok güzel anlatmış bizlere :)

Film beklentimin biraz altında olduğu için ve durağan ilerlediğinden az da olsa hayal kırıklığı syaşadım. Duygusal sahneler yer alıyor fakat güldüren kısımlar olmasa heralde bitiremezdim. Sizi drama yerine güldüren Song Joong Ki'yi izlemek istiyorsanız, kaçırmayın. İyi seyirler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşüncelerinizi lütfen benimle paylaşın..