23 Eki 2013

Full House / Kore Dizisi



Full House 2004 yapımı romantik komedi türünün bana göre en iyilerinden biridir diyebilirim. Çok uzun zaman oldu bu diziyi izleyeli o yüzden aklımda kalan bir kaç bir şeyi size hatırlatacağım. Komedi konusunda eksiği yok fazlası vardı diyebileceğim yapımlardan. Eğer bu diziyi izlememiş olan varsa eğer şimdi izlemeye başlarsa sadece kıyafet falan olaylarına takılacaklardı diye düşünüyorum bence takılmadan izleyin derim.

Dünyaca ünlü star Rain yer aldığı bir dizi. Ayrıca dizinin OST'ları da oldukça güzel.
Dizilerde başrol karakterlerini kimi zaman yakıştırırım kimi zaman yakıştırmam. Bende diyorum ki Rain ve Song Hye Kyo çiftini çok sevmiştim. Özellikle dizide yaptıkları dansları dialogları olsun on numaraydı benim için.

Kim Sung Soo karakterini canlandıran Yoo Min Hyuk dizide iyi ki var dediklerimden. Arada kızdırmış olsa da Rain yani Young Jae aklını başına getirmesini sağladı.  Tabi dizide komedi bölümleri var da duygusal anlar yok mu ? diye düşünüyorsanız. Tabi ki vardı özellikle Rain öyle bir şey yapmıştı ki vay be demekten alıkoyamayacaksınız o kadar diyorum.

GEnel olarak diziyi izlemeyenler varsa izleyin. Eğlenceli ve güzel bir yapım Young  ve Ji Eun çiftinin izleyin kaçırmayın bana göre harikaydılar. Final için pek bilgi vermeyecek olsam da her zamanki Kdramaları gibi etkili değildi. Eksikler çok fazlaydı. Yine de bu diziyi izlemenize engel değil. O zaman size iyi seyirler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşüncelerinizi lütfen benimle paylaşın..