3 Eki 2013

Paraside Ranch / Kore Dizisi



Paraside Ranch eğlenceli dizilerinden biri. Aman aman bir oyuncluk olmasa da izlemekten keyif alınabilecek durumda. Çünkü dizi bölümleri ilerledikçe verdiği samimiyetten dolayı kendini izlettirmeyi başaran dizilerden biri diyebilirim. 
Dizimizde küçük yaşlarda severek evlenip 6 ay sonra ayrılan bir çiftimiz var.Bu ayrılan tatlı çiftimiz yıllar sonra karşılaşırlar. Zaten konuda buradan sonra başlıyor aralarında geçen aşk,sevgi,aile,kıskançlık, gurur vb gibi duyguların yoğun olduğu bir hikaye izleyeceksiniz.
Dizide DBSK (dağılan bir grup) en küçük üyesi olan Chang Min oynuyor. Dizi ilk başladığında oyuncluğunu çok sıkıcı bulmama rağmen bıkmadan sıkılmadan izledim de sonrasında alıştım :) Diğer başrol oyuncumuz Lee Yeon Hee'dir. Chang Min'in dışında onun oyunculuğunu samimi buldum. Yalnız itici olan tek tarafı kendi açımdan Koreli kızlarımızın abartmıyorum hemen hemen hepsi yemek yemeye düşkün oluşu bu dramada da görmüş bulunduk :) Dizide ki rolünde Da Ji Günlük hayatında ki güzelliğinden eser yok kızımızın bir insan saçlarını hiç mi taramaz diye geçirmedim değil içimden. Neyse ki son bölümde bunu görmeyi başardığımız için sevindirici oldu tabi.
Dizide Dong Joo ile Da Ji aynı evde yaşamak zorunda kaldıkları için birlikte yaşıyorlar. Tabi Da Ji'nin kız kardeşi de aynı evde kalmakta. Aileler tekrar karşılaştıklarını bilmezler bir sorun vardır ki ikisininde hayatına bu süre içinde birileri girer. Da Ji' nin peşinde ki adam ise Joo Sank Woo, Seo Yoon Ho rolüyle karşımızda. Yalnız bu adamın gülüşü çok sevimliydi demeden geçemeyeceğim. Zaten bu adam olmasa belki Dong Joo eski karısına karşı duygularının bitmediğini fark edemeyecekti. He birde bu oppanın bir eşi vardı dizide o kadın çok hoştu cidden güzeldi. 
Dizinin kaçıncı bölümüydü tam olarak hatırlamıyorum ama Türkiye adı geçti. Hatta Türkiye'den gelen porselenleri gösterdiler. İlk başlarda acaba ben mi yanlış duydum dedim de durdurup geri alınca tekrar dinlediğimde pek bir mutlu oldum. Diziyi daha bir sevesim geldi hahaha :)) 
Dizinin finaline gelecek olursak benim açımdan güzel bitti en azından ucu açık kalmadı. Dong Joo'nun sürekli Büyük babasının ona verdiği öğütü yerine getirmek için yaptığı şebeklikler bence güzeldi :) İzlenecebilecek dizilerden biri daha.. kendinize iyi bakın
Shim Chang Min/Han Dong Joo


Lee Yeon Hee/ Lee Da Ji
Joo Sang Wook/Seo Yoon Ho

 Yoo Ha Na/Park Jin Young

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşüncelerinizi lütfen benimle paylaşın..