21 Eki 2013

Me Too Flower! / Kore Dizisi

 Bayram tatili uzun olunca bir çok dizi izledim hepsini yazmaya fırsatım bir türlü olmadı. Onlardan biri de Me Too Flowers dizisi oldu. 2012 yapımı bu diziyi geç izlemiş olmama rağmen pek bir şey kaybettiğimi düşünmüyorum. Tipik romantik komedi tadındaydı. Diziyi daha çok Yoon Si Yoon için izlediğimi itiraf etmeliyim. Onun romantik komedilerde ki performansını seviyorum. 



Dizinin konusu; üç kadın bir adam arasındaki karmaşık ilişki olsa da bana göre pek karmaşıklık göremedim. Esas oğlan esas kızı gördükten sonra istediği hep oydu. Sadece çevresinde yer alan bir kadının ona olan saplantısı ve zengin koca arayışı içinde olan bir kadının yapmaya çalıştıkları vardı. Çocuk esas kız dışında bu ikisine çok da ilgi göstermedi açıkçası. O yüzden bir karmaşıklık göremedim.


Esas kızımız Cha Bong Sun (Lee Ji Ah) polis memurudur. Küçükken annesi onu terk ettiği için herkes tarafından terk edilme korkusu yaşamakta olduğundan psikolojik sorunları vardır. İşine yansıtır ve psikolojik destek almaya başlar. Zaten olaylarla da bundan sonra başlar esas kızımız için. İçimdekişiliği yavaş yavaş düzeltmeye başlarken aşık olur esas oğlana.





Esas oğlan Seo Jae Hee (Yoon Si Yoon) diziyi izlenebilir kılan tek kişi. Çocukken bütün ailesini kaybedince yalnız başına kalan bir çocuğun hayatta kalabilmek için neler yapabileceğini çok güzel anlatan bir hikayesi var dizide. Dizinin seyr  boyunca kendi şirketinde otopark görevlisi olarak çalıştığını görüyoruz sonlara doğru aslında zengin olduğu ortaya çıkınca mecburi olarak işinin başına geçiyor.




Esas kız ve esas oğlandan bahsettikten sonra biraz da diziden bahsedeyim. İki kadın daha yer almakta. Park Hwa Young (Han Go Eun) ve Kim Dal (Seo Hyo Rim) bunlarda bizim esas oğlanın peşinden ayrılmaz neyse ki sonunda elleri boş kalır gerçi Kim Dal yine amacına ulaşır da diğeri için aynı şeyi diyemeyeceğim. Park Hwa Young denen kadına dizi boyunca sinir oldum. O kendine güveni çok fazlaydı hiç hoşuma gitmiyordu. Esas oğlanın iş ortağıydı ama aralarında anlamadığım bir bağ vardı ilk başlarda. Onunda nedeni sonraları çıktı ortaya. Bu kadının kocası kaza sonucu ölüyor. Buna sebep de bizim esas oğlan oluyor. O da vicdan azabının vermiş olduğu duygu ile yıllarca ona ve çocuğuna aile oluyor. Aslında kadın ona aşıktır ama Jae Hee ise kardeş gibi davranmaktadır ona. Bizim diğer kız Kim Dal esas kızın üvey kardeşidir aslında aralarında hiç bir kan bağı olmamasına rağmen unni unni diye etrafta dolaşması sinir bozucuydu. Kısacası şu iki kadını hiç sevmedim.. Kim Dal'ın tek amacı zengin birini bulup evlenmek. O yüzden Jae Hee'nin zengin olduğunu öğrendikten sonra peşini bırakmadı. Neyse ki ablasını sevdiğini görünce çok da uğraşmadı en azından Hwa Young kadar hırslanmadı.

Yoon Si Yoon'un oyuncluğunu sevdiğim için diziyi sabırla ve sukunetle bitirdim diyebilirim. Hatta daha fazla da bu dizi için bir şey yazasım gelmiyor.
Şimdiden iyi seyirler..

2 yorum:

  1. Eğlenceli güzel diziydi o kadar acımasız olma :)))

    YanıtlaSil
  2. Yok acımasız değilim sadece Yoon Si Yoon için katlandım. Çok kötü değil ama benim adıma çok da etkilemedi beni :)

    YanıtlaSil

Düşüncelerinizi lütfen benimle paylaşın..