31 Eki 2013

A Werewolf Boy (2012)



Dizilerden fırsat bulup ara ara filmlere de göz atmaya başladım. Başarılı bulduğum aktörlerden Song Joon Ki'nin filmi 2012 yapımı olan   "A Werewolf Boy". 


Filmin konusu; bir kızın uzak bir yerde olan bir evde kurt adam bulması ve ona aşık olmasını anlatıyor. Anlaşılacağı üzere kurt adam rolünü Song Joon Ki canlandırıyor. Kurt adamı bulan kızı ise Park Bo Yeong canlandırıyor. Amerikan sinemasında kurt adam konulu bir çok film, dizi izlemişimdir. Hiç birinde Song Joon Ki'nin bana verdiği duyguyu hissetmedim. Yaklaşık iki saat süren filmde zerre sıkılmadım. Konunun akıcılığı ve oyuncuların sergiledikleri performansın etkisi çok fazlaydı. Hepsi iyi olmasına rağmen biri var ki cidden mest etti diyebiliri. Song Joon Ki'yi seviyorum diye torpil geçmiyorum. Gerçekten izleyince sizde fark edeceksiniz oyunculuğunu. Film boyunca hiç konuşmadan sadece mimikleri ile ve hareketleriyle vermek istediği bütün duyguları bizlere geçirebildi. Bu da bana göre harika bir oyuncu olduğunun göstergesidir. "Nice Guy" dizisinde aynı şeyleri yazmıştım bu genç aktör için. "Bir tek Song Joon Ki mi iyiydi?" diyeceksiniz Elbette hayır! Filmin geneli ciddi manada çok iyiydi. Kaçırmayın izleyin derim. Hem gülüp hem duygusala bağlayabileceğiniz güzel bir yapım

Film vizyonda kaldığı süre boyunca 7 milyon kişi izlemiş. Bu rakam bir film için mükemmel. "The Thieves ve Masquerade gibi gişe rekorları kıran filmlerden sonra 3. sırada yer almış. 2012 yılının en çok satab 4. film olmayı başarmış. 4.12 milyon dolarlık gişe hasılatına sahip olmasından dolayı Kore'de tüm zamanların en başarılı melodram filmi olarak kabul görmüş. Dünya prömiyeri 2012 Toronto film festivalinde "Çağdaş Dünya Sineması" bölümünde yapıldı. Ayrıca "Asya Sinema İzleyici ödülünü" ve "5. Terracotta Uzak Doğu Film Festivalinde" verilen üç seyirci film ödülünü kazandı. En acıklı genç, fantezi romantik filmine layık görüldü.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşüncelerinizi lütfen benimle paylaşın..